TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לראשונה מזור מוכרת מערכת נוספת ללקוח קיים


מזור
מערכת רובוטית שנייה תותקן בבית חולים מוביל בקליפורניה
בית החולים Tri-City שבאזור העיר סן דייגו בדרום קליפורניה הזמין ממזור מערכת רובוטית שנייה מסוג Renaissance בתוך 10 חודשים בלבד מאז שרכש את המערכת הראשונה.
חברת מזור רובוטיקה, העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוהה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה, מדווחת לראשונה על קבלת הזמנה למכירת מערכת רובוטית שנייה ללקוח קיים. החברה חתמה על הסכם למכירת מערכת Renaissance שנייה לבית החולים Tri-City Medical Center שבקליפורניה, ארה"ב, שרכש בשנת 2012 גם את המערכת הראשונה. מזור מגדילה בכך את מספר המערכות הרובוטיות המותקנות בארה"ב והמשמשות באופן שוטף לביצוע ניתוחי עמוד שדרה ל- 19 מערכות.

למיטב הבנת החברה, רכישה חוזרת של מערכת ה-Renaissance מעידה על שביעות הרצון הגבוהה של הנהלת בית החולים והרופאים המשתמשים במערכת הראשונה מיישום הטכנולוגיה הרובוטית של מזור בבית החולים. בית החולים Tri-City הוא מרכז כירורגי וטראומה אזורי בקרבת העיר סן-דייגו שבמסגרתו פועלת מחלקת ניתוחי עמוד שדרה. למיטב ידיעתה של מזור, בית החולים Tri-City מבצע כיום ניתוחי עמוד שדרה באמצעות מערכת ה-Renaissance כסטנדרט הטיפול המוביל. ארבעה רופאים בבית החולים המשתמשים במערכת ה Renaissance , נמנים עם צוותי חדרי הניתוח המבצעים דרך קבע ניתוחי עמוד שדרה ב-Tri-City.


מזור צופה שמכירה זו תוסיף ותחזק את מעמדה העסקי בשוק האמריקאי ועשויה לסייע לה בחתימת הסכמי מכירה נוספים עם בתי חולים ומרכזים רפואיים מובילים הפועלים בתחום ניתוחי עמוד השדרה.

מנכ"ל מזור רובוטיקה, אורי הדומי, ציין כי "הזמנה של מערכת שנייה מלקוח קיים הינה בבחינת ציון דרך בהתפתחותה העסקית של מזור. יש בכך משום עדות על הערך המוסף הקליני והעסקי שהטכנולוגיה שפותחה במזור מעניקה ללקוחותיה. יישום הטכנולוגיה של מזור בבית החולים Tri-City הוא יוצא דופן לטובה. בית החולים השקיע וממשיך להשקיע בשיווק ובידול הפעילות שלו, בהתבסס על הטכנולוגיה של מזור, והצליח למצב את עצמו באופן חדש ומשופר, בסביבה העסקית בה הוא פועל".

"Tri-City שומר על מחויבותו באימוץ הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום ניתוחי עמוד השדרה לטובת מטופלינו", אומר לארי אנדרסון, מנכ"ל בית החולים Tri-City, "אנו ממשיכים לשמור בכך על מעמדנו כבית חולים מוביל לניתוחי עמוד שדרה באזור דרום קליפורניה ונרגשים מהמשך שיתוף הפעולה הפורה עם חברת מזור שכן מאז התקנת המערכת הראשונה שנרכשה בפברואר נהנה בית החולים מגידול של 30% בכמות החולים שטופלו במערך לכירורגיה של עמוד השדרה בבית החולים".

"הטכנולוגיה של חברת מזור היא יוצאת דופן באיכותה המאפשרת למנתחים כמוני לשפר באופן משמעותי את רמת הטיפול הניתנת למטופלינו הסובלים מבעיות בעמוד השדרה", אומר ד"ר נוויל אליין, נשיא ארגון האורתופדיה וחקר מחלות הגב בבית החולים Tri-City, "המערכת הרובוטית של מזור מספקת דיוק ברמה גבוהה וללא שום השוואה לפרוצדורות קודמות בהן נעשה שימוש, וכתוצאה מכך גם משיגה תוצאות קליניות יוצאות דופן המתבטאות בקיצור ימי האשפוז ובהתאוששות והחלמה מהירה בהרבה".

מערכת ה-Renaissance הינה הדור החדש והמתקדם של הטכנולוגיה של מזור, שיעילותה הוכחה קלינית ביותר מ- 3,500 ניתוחי עמוד שדרה בעולם, תוך השגת דיוק גבוה במיקום של עשרות אלפי שתלים. מערכת ה-Renaissance נוסתה עד היום בהצלחה רבה בניתוחים שהתבצעו בארה"ב, אירופה, אסיה ובישראל. הניתוחים שבוצעו היו מגוונים וברמות קושי שונות, החל מניתוחים פשוטים ועד לניתוחי עקמת ועיוותי עמוד שדרה.







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il