TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

החברה לישראל מציגה ברבעון השלישי של 2012


החברה לישראל
אחד החזקים בתולדותיה, רווח נקי של כ-159 מיליון דולר לעומת רווח נקי של כ-151 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.מחזור המכירות (ההכנסות) של קבוצת החברה לישראל ברבעון השלישי הסתכם בשיעור של כ- 3.092 מיליארד דולר, לעומת כ-3.080 מיליארד דולר ברבעון המקביל.
מחזור המכירות (ההכנסות) של קבוצת החברה לישראל (כולל חברות שאינן מאוחדות) ברבעון השלישי הסתכם בכ-5.581 מיליארד דולר.

בתקופת תשעת החודשים הראשונים של 2012 היה מחזור המכירות (ההכנסות) סך של כ- 8.917 מיליארד דולר לעומת סך של כ-8.803 מיליארד דולר בתשעת החודשים המקבילים אשתקד.
בתקופת תשעת החודשים הראשונים של 2012 מחזור המכירות (ההכנסות) של קבוצת החברה לישראל (כולל חברות שאינן מאוחדות) הסתכם בכ- 16.522 מיליארד דולר.

תנופת ההשקעות שביצעה החברה לישראל והחברות בקבוצה בחמש השנים האחרונות היא בהיקף של כ- 5.6 מיליארד דולר ברחבי העולם ובישראל.
להלן חלק מהפרויקטים אשר עתידים להבשיל בשנת 2013-2014 (הערה: לגבי המחזור המשולב בקלפה בפרו, הוא הופעל כבר במהלך הרבעון):
• באו. פי סי. (תחנת הכוח במישור רותם בנגב)- 2 מיליארד שקל סך תקציב הפרויקט.
• בקלפה בפרו- השלמת המחזור המשולב באתר תחנת הכוח קלפה בפרו שהופעל במהלך הרבעון – 400 מיליון דולר סך תקציב הפרויקט.
• תחום ייצור החשמל הינו תחום פעילות שלא היה קיים בחברה לישראל לפני שנת 2007, והחברה בנתה את פעילות ייצור החשמל, בארץ ובעולם, כתחום משמעותי, אשר חשיבותו בסל הפעילויות של החברה לישראל הולך וגדל, הן מבחינת תרומתו לרווח, הן מבחינת היקף הפרויקטים שהושלמו והן מבחינת הפרויקטים שנמצאים בתהליך של בנייה.
• מידן (בזן)– 500 מיליון דולר סך תקציב הפרויקט.
• כדוגמא להגעה לבשלות ההשקעות יש לציין כי החברה לישראל דיווחה, כי התרומה הצפויה עם הפעלתו המלאה של פרויקט המעגל המשולב בפרו והפעלת תחנת הכוח במישור רותם תסתכם בתוספת של כ-125 מיליון דולר EBITDA יחסי בשנה לחברת אי סי פאואר.
• קורוס (מיזם הרכב בסין) – 624 מיליון דולר הושקעו על ידי השותפים במיזם נכון למרץ 2012 . הקמת המפעל תסתיים במהלך 2013 ותחילת המכירות תהיה בסוף 2013.
• קורוס הודיעה על השתתפותה לראשונה בתערוכת הרכב המרכזית בעולם בג'נבה במרץ הקרוב, במסגרתה היא תחשוף לראשונה את שני דגמיה הראשונים- דגם הסדאן ודגם ההאצ'בק.

• כחלק מבסיסי העוצמה הפיננסית של החברה לישראל, ניתן לציין:
o הון איתן וגבוה, אשר נכון לתקופת הדו"ח עמד על כ-2.5 מיליארד דולר.
o יתרות נזילות גבוהות, אשר נכון לתקופת הדו"ח עמדו על כ-979 מיליון דולר ברמת המטה וכ-2.1 מיליארד דולר ברמת הדוח המאוחד.
o אחזקות החברה לישראל הן בעלות שווי שוק הגבוה משמעותית מהיקף ההתחייבויות הפיננסיות נטו. שווי האחזקות הסחירות לבדן, אשר עומד בימים אלה על למעלה מ-8.5 מיליארד דולר– גבוה בלמעלה מפי 5 מהחוב נטו אשר עמד בסוף הרבעון על כ- 1.5 מיליארד דולר.
o במטה החברה, החל מתחילת השנה, גויס סכום כולל של כ-700 מיליון דולר.
o גיוסי המימון במטה יחד עם סגירת המימון בקורוס וב-ICP, בהיקף כולל של למעלה ממיליארד וחצי דולר, ששימשו בחלקם למימון להקמת תחנת הכוח ההידרו אלקטרית בפרו בשיעור של כ-591 מיליון דולר , ולמימון הקמת המפעל לייצור מכוניות של קורוס בסין בשיעור של כ-470 מיליון דולר (מבנקים סינים), וזאת בתקופה של סביבה מאקרו כלכלית מאתגרת בעולם, מעידים, הן על יכולות המימון ופיתוח הפרויקטים הקיימות בקבוצה, והן על האמון הרב הקיים במיזמים ובהשקעות של החברה לישראל במערכת הפיננסית הבינלאומית.
• עוצמתה הפיננסית של החברה לישראל ויכולות הגיוס הגלובליות שלה, מהווים יתרון אסטרטגי חשוב עבורה, בייחוד בעת הזו, יתרון, אשר מאפשר לחברה לישראל לדבוק באסטרטגית ההשקעות ארוכת הטווח שלה לפיתוח מנועי צמיחה עתידיים.

תרומת החברות המוחזקות המהותיות לתוצאות החברה לישראל:

כחברת השקעות, מושפעות התוצאות הכספיות של החברה מתוצאות החברות המוחזקות שלה.
להלן פרטים על התרומה של החברות המוחזקות המהותיות לתוצאות החברה:
(*) תרומתה של בז"ן לתקופה של תשעה ושלושה חודשים שהסתיימו ביום 30 לספטמבר 2011, לאחר התאמה.

צים סיימה את הרבעון השלישי ברווח נקי של כ-16 מיליון דולר לעומת הפסד של כ- 66 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

איי סי פאואר סיימה את הרבעון השלישי ברווח נקי של כ-12 מיליון דולר. הרווח ברבעון המקביל אשתקד היה כ-18 מיליון דולר, שכלל הכנסה חד פעמית בסעיף המימון בגובה של כ- 13 מיליון דולר.

בטר פלייס סיימה את הרבעון השלישי בהפסד של כ- 54 מיליון דולר לעומת הפסד דומה ברבעון המקביל אשתקד (לאחר קיזוז ריבית לבעלי מניות בכורה).

קורוס סיימה את הרבעון השלישי בהפסד של כ-21 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-13 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

החברות הציבוריות שפרסמו את תוצאותיהן:

כיל סיימה את הרבעון ברווח נקי של כ-395 מיליון דולר לעומת רווח נקי של כ-436 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
בזן סיימה את הרבעון השלישי בהפסד של כ-21 מיליון דולר לעומת הפסד של כ-38 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
טאואר סמיקונדקטור סיימה את הרבעון השלישי בהפסד של כ-23 מיליון דולר לעומת רווח של כ-7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (לפי תקני (IFRS.

צים:
תוצאות חיוביות לצים ברבעון השלישי: EBITDA של 125 מיליון דולר, תזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך 102 מיליון דולר, ורווח נקי בסך 16 מיליון דולר

צים רושמת ברבעון השלישי של 2012 תוצאות הטובות ביותר מאז הרבעון השלישי בשנת 2010, וזאת על רקע התאוששות תנאי הסחר בענף, מהלכי התייעלות פנימיים, והשפעות עונתיות חיוביות. הרבעון השלישי של השנה הוא באופן מסורתי הרבעון החזק ביותר המייצג את עונת השיא.
מחזור ההכנסות ברבעון הסתכם ב 1.064 מיליארד דולר – גידול של כ 9% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הגידול במחזור נובע מגידול במחיר ההובלה הממוצע למכולה שעלה בכ-10% לעומת הרבעון המקביל אשתקד (מ-1,310 דולר למכולה בת 20 רגל ברבעון המקביל ל-1,444 דולר למכולה ברבעון הנוכחי). היקף המכולות המובלות הסתכם ב-617 אלפי TEU (מכולות), קיטון של כ-4.5% לעומת הרבעון המקביל וגידול של 2% לעומת הרבעון הקודם.
הרבעון הסתיים ברווח תפעולי של 81 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של 63 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד – שיפור של 144 מיליון דולר, וב-EBITDA חיובי בסך 125 מיליון דולר – שיפור של 140 מילון דולר לעומת רבעון מקביל. תוצאות אלו מבטאות מגמה חיובית שהחלה ברבעון הקודם וממשיכה ברבעון זה בו הציגה החברה שיפור של קרוב ל 80 מיליון דולר ברווח התפעולי וב – EBITDA לעומת הרבעון הקודם.
תוצאות תפעוליות חזקות אלו מהוות את הבסיס לתזרים מזומנים חזק מפעילות שוטפת שהסתכם בסך של 102 מיליון דולר ברבעון זה, לעומת 23 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ו – 24 מיליון דולר ברבעון הקודם – שיפור של קרוב ל-80 מיליון דולר.
בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי לבעלי המניות בסך 16 מיליון דולר ברבעון. מדובר בשיפור של 82 מיליון דולר לעומת הרבעון המקביל אשתקד בו סיימה החברה בהפסד של 66 מיליון דולר, וכן שיפור של 63 מיליון דולר לעומת הרבעון הקודם בו הציגה החברה הפסד של 47 מיליון דולר.
רמת הנזילות של החברה השתפרה, בזכות התזרים התפעולי החיובי ועסקאות מימון שבוצעו במהלך הרבעון. בהתאם, סך הנכסים הכספיים הסתכם בסוף הרבעון ב-182 מיליון דולר לעומת 159 מיליון דולר בתום הרבעון הקודם – שיפור של 23 מיליון דולר.
על אף התוצאות החזקות ברבעון, ההתאוששות היחסית בתנאי השוק, והשיפור ביתרות המזומנים, בהסתכלות לעתיד מצב הענף עדין רגיש. זאת בעיקר לנוכח המשך כניסת אוניות חדשות לשוק אשר יוצרות עודף היצע ולחץ על רמות המחירים, כמו גם עקב תנודתיות גבוהה במחירי הנפט.
לאור זאת ולנוכח המשך אי הודאות בכלכלה הגלובלית קיימת אפשרות שתנאי הסחר ברבעון הרביעי ובתקופות הבאות יהיו תנודתיים ואף פחות טובים. החברה נערכת לכך ובוחנת דרכי פעולה שונות כולל אפשרות של פנייה, במידת הצורך, לגורמים המממנים במטרה לייצר גמישות שתאפשר לחברה לצלוח תקופה אפשרית של תנאי שוק תנודתיים.
כפועל יוצא, צים ממשיכה את הדיונים מול גורמים בממשלה בנוגע לפיצול החברה. העיכוב בקבלת ההחלטה משפיע על כושר התחרות של החברה ומקשה מאוד על יצירת שיתופי פעולה משמעותיים הנפוצים בקרב המתחרים בשל מצבו של הענף. שיתופי פעולה מסוג זה, יאפשרו לחברה עלית מדרגה בכל הקשור להורדת עלויות ולהמשך תהליכי ההתייעלות.
לסיכום, יצוין, כי גם ברבעון זה, בדומה לרבעונים הקודמים השנה, התוצאות התפעוליות של צים הינן מעל ממוצע תוצאות החברות הפועלות בענף (אלה שמפרסמות נתונים). עובדה זו מעידה על השיפור הניכר בביצועי החברה ועל שיפור מעמדה התחרותי, בייחוד בהשוואה לעבר כאשר הפער של צים מהשוק היה נמוך משמעותית. . החברה ממשיכה לנקוט בצעדי התייעלות וליישם את התוכנית האסטרטגית שלה על מנת להמשיך ולשפר את תוצאותיה.
אי סי פאואר:
1. מגמת השיפור בתוצאות אי סי פאואר המשיכה גם בתקופה זו. התוצאות הכספיות של אי סי פאואר ברבעון השלישי של השנה הושפעו לטובה בעיקר הודות להפעלת תחנת הכוח החדשה בפרו, החל מחודש אוגוסט השנה. זו תחנת הכוח הרביעית שהחברה הקימה באתר קלפה בפרו מאז שנת 2008.
2. הרווח התפעולי (לפני מימון ומיסים) הסתכם ברבעון בכ – 27 מיליון דולר לעומת כ – 15 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ה- EBITDA היחסי הסתכם ברבעון ב – 49 מיליון דולר לעומת 38 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה קודמת.
3. הרווח הנקי של החברה ברבעון הסתכם בכ– 12 מליון דולר לעומת כ- 18 מיליון דולר בשנה קודמת. הירידה נובעת מהכנסות חד פעמיות בגובה של 13 מיליון דולר, שהיו ברבעון המקביל אשתקד, ונבעו מהכנסות בגין פעולות הגנת ריבית שבוצעו במסגרת ההשקעה בפרויקט OPC.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה הרווח הנקי היה כ- 38 מיליון דולר לעומת רווח נקי של כ– 37 מיליון דולר בתשעת החודשים בשנה קודמת, שכאמור, כללו הכנסות חד פעמיות בגובה של 13 מליון דולר. ה- EBITDA היחסי הסתכם בתשעת החודשים של השנה בכ- 138 מליון דולר לעומת כ – 131 מליון דולר בשנה קודמת.

4. פרויקטים:

א. הסתיים השלב הרביעי בהקמת תחנות הכוח באתר קלפה בפרו הודות לסיום פרויקט סגירת מעגלי הייצור בקלפה בפרו (מחזור משולב). תחנת הכוח באתר קלפה בפרו מייצרת כעת כ– 870 מגוואט, וזו תחנת הכוח הבודדת הגדולה ביותר בפרו.

ב. הקמת תחנת הכוח בישראל, במישור רותם בנגב עומדת להסתיים, כשהפעלתה המסחרית צפויה במחצית שנת 2013. החברה החלה בהרצת יחידות ראשונות באתר, כולל מערכת הטיפול במים, מערכת השמן ומערכות מחשוב שונות. חברת החשמל סיימה את הקמת הקו שיחבר את התחנה לרשת החשמל הארצית וחברת נתיבי גז סיימה את חיבור התחנה לרשת הגז הארצית.
סיום הקמת תחנת הכוח של OPC בישראל בשילוב עם תחנת הכוח החדשה שפועלת כעת באתר בפרו, יאפשרו לחברה להמשיך את מגמת השיפור בתוצאות גם בשנת 2013.
איי סי פאואר ממשיכה בפרויקט הידרו אלקטרי גדול בפרו, שעלותו כ-900 מיליון דולר. ככל שיושלם הפרויקט בשנת 2016, תגיע עלותו הכוללת לכ– 900 מיליון דולר, כושר הייצור שלו יהיה כ– 510 מגוואט, ויהיה זה אתר ההידרו אלקטרי הפרטי הגדול ביותר בפרו. מרבית תפוקת האתר כבר נמכרה בחוזים ארוכי טווח. החברה זכתה כבר בשני מכרזים בהיקף כולל של כ- 400 מגוואט. במסגרת זו, סיימה החברה את גיוס המימון לפרויקט, מ- 12 בנקים בינלאומיים, בגובה של כ- 590 מליון דולר. נכון לסוף הרבעון הוצאו בפרויקט כ- 160 מליון דולר. החברה סיימה את מירב דרכי הגישה לאתר, החלה ברכישת ציוד ראשוני והחלה עבודת כריית המנהרה שתוליך את המים למפל תחנת הכוח.

פריצת הדרכים והקמת תחנת הכוח הידרו בפרו


תחילת עבודות כריית המנהרה באתר תחנת ההידרו בפרו

אתר תחנת הכוח OPC במישור רותם
קורוס

1. בימים אלו שלב בניית המבנים המרכזיים של המפעל לייצור המכוניות בסין עומד להסתיים, ובחלקיו השונים הושלמה גם התקנת ציוד הייצור. החברה ייצרה והרכיבה לאחרונה במפעל החדש גוף רכב של דגם הסדאן, הדגם הראשון אותו תייצר. זו התקדמות נוספת לקראת השלמת ייצור הרכב הראשון במפעל הצפויה להסתיים בקרוב, שתלווה בתחילת ייצור סדרתי בעוד מספר חודשים ותחילת מכירות מסחרית בעוד כשנה.

2. במישור הפיננסי עברה קורוס אבן דרך משמעותית נוספת כשהתקשרה בהסכם מימון בנקאי בהיקף של כ-3 מיליארד RMB , (מעט פחות מחצי מיליארד דולר), עם קונסורציום של בנקים סינים. הגיוס המוצלח מעיד על האמון הרב של המערכת הפיננסית הסינית במיזם.

3. קצב פיתוח מיזם הרכב של החברה לישראל מתקדם בקצב מהיר מאוד.
א. קורוס הודיעה על השתתפותה לראשונה בתערוכת הרכב המרכזית בעולם בג'נבה במרץ, במסגרתה תחשוף את שני דגמיה הראשונים- הדגם הראשון, דגם הסדאן והדגם השני דגם ההאצ'בק.
ב. החברה הודיעה גם כי לאחר החשיפה העולמית הצפויה בתערוכת ג'נבה היא צפויה להשתתף בתערוכת הרכב העולמית בשנגחאי באפריל.
ג. ההצגה בתערוכות הרכב הן אבן דרך משמעותית נוספת עבור החברה לקראת השקת פעילות מסחרית מלאה בעוד כ- 12 חודשים.
4. בשלב הראשון, יכולת הייצור של המפעל צפויה להסתכם בכ- 150 אלף רכבים בשנה, יכולת אשר צפויה לעלות בצורה הדרגתית עד שתגיע ללמעלה מחצי מיליון רכבים בסוף שנת 2016.
5. מעט מההתפתחויות האחרונות הנוספות בחברה:
א. לאחר בניית המבנים העיקריים, משלימה החברה בימים אלה את התקנת ציוד היצור במפעל בצ'נגשו. היקף השטח הבנוי במפעל צפוי להיות כ-200 דונם מתוך שטח המגרש הכולל של כ-715 דונם. לשם המחשה יצוין כי מדובר בשטח של למעלה מ 80 מגרשי כדורגל.
ב. לראשונה החברה יצרה והרכיבה גוף רכב של דגם הסדאן, הדגם הראשון אותו תייצר במפעלה החדש. זו התקדמות משמעותית נוספת לקראת השלמת יצור הרכב הראשון במפעל הצפויה בזמן הקרוב.
ג. גם תהליך הפיתוח והכנה ליצור של יתר הדגמים העיקריים עליהם החברה עובדת בימים אלה, דגם ההאצ'בק ה CF-14 ודגם ה SUV ה- CF- 16, מתקדמים יפה, כל דגם בהתאם לתאריך היעד בו אמור להגיע ליצור סידרתי.
ד. בהמשך לכנס המפיצים המוצלח שערכה החברה ביולי, ממשיכה החברה להתקדם לעבר חתימת הסכמים מסחריים עם קבוצות מפיצים גדולות בסין לצורך הקמת סוכנויות מכירה עבור רכבי החברה ברחבי סין.
6. החברה, המנוהלת על ידי צוות חזק ומנוסה הכולל יוצאי חברות הרכב המובילות בעולם, הינה ייחודית בנוף החברות ושיתופי הפעולה הקיימים כיום בסין ולה יתרונות רבים וביניהם:
א. לראשונה, מוקמת חברת רכב סינית בינלאומית, המתכננת ליצר רכבים אשר יעמדו בסטנדרטים מערביים מחמירים.
ב. רכבי החברה מתוכננים להתאים בצורה מיטבית לצרכי הצרכן הסיני המחפש מוצר איכותי ולא, לשם השוואה, לצרכי הצרכן האירופאי או האמריקאי.
ג. השותפה של החברה לישראל למיזם היא חברת צ'רי הסינית, יצרנית הרכבים העצמאית הגדולה ביותר בסין.
ד. הארגון הוא ארגון רזה ויעיל בהשוואה לחברות רכב ותיקות.
7. ההזדמנות הטמונה בכניסה לשוק הרכב הסיני ,שוק הרכב הגדול בעולם היא מרתקת-
א. השוק הסיני כיום הינו שוק הרכב הגדול בעולם עם קצב צמיחה ממוצע בשנים האחרונות של למעלה מ 20% לשנה.
ב. למרות האטה בכלכלה הגלובאלית אשר משפיעה על קצב צמיחת שוק הרכב, בשלושת הרבעים הראשונים של השנה שוק הרכב בסין המשיך לצמוח בקצב של כ-8% בהשוואה לתקופה המקבילה .
ג. ועדיין, שיעור המינוע לנפש בסין הינו פחות ממחצית מזה של ברזיל וכעשירית מזה של ארצות הברית.
ד. וכל זאת כאשר שולי הרווח ממכירת רכבים בסין הינם מהגבוהים בעולם.
• בטר פלייס:
• העובדה כי ישראל הינה המדינה הראשונה בעולם בה ניתן לבצע נסיעה רציפה מקצה לקצה ברכב חשמלי היא מקור לגאווה. בימים אלה מושלמת הפריסה של כלל תחנות ההחלפה בארץ. גם בדנמרק, עומדת בטר פלייס לקראת סיום פריסת תחנות ההחלפה.

בטר פלייס השלימה החודש סיבוב השקעה בהיקף של כ-100 מיליון דולר בהובלת החברה לישראל ובהשתתפות משקיעים נוספים. גיוס הכספים בא כדי לתמוך בבטר פלייס עם השלמת פריסת התשתיות ותחילת הפעילות המסחרית, וזאת לאחר תקופת פיתוח ופריסה ארוכה , במסגרתה הגיעה החברה להישגים פורצי דרך בעולם כאשר הצליחה, לראשונה, לייצר אלטרנטיבה אמיתית ארוכת טווח, זולה ונקייה יותר לרכבי הבנזין. בטר פלייס החלה בשלב הבא הוא שלב ההתמודדות עם טעמי הלקוח וזה האתגר המרכזי העומד עתה בפניה.

• בחודשים האחרונים התרחשו בבטר פלייס מספר שינויים משמעותיים ובראשם מינויו של מר אוון תורנלי, המנכ"ל של בטר פלייס באוסטרליה, כמנכ"ל חברת בטר פלייס הגלובאלית וזאת במקומו של מנכ"ל החברה מיום הקמתה והיזם מר שי אגסי.
• בטר פלייס הינה חברת צמיחה אשר הוקמה על מנת לספק חבילת שירות מקיפה לתמיכה במעבר משמעותי של נהגים מטכנולוגיית רכב מונע הבנזין אל טכנולוגיית הרכב חשמלי. מטבע הדברים, מאחר שמדובר בחברה פורצת דרך בתחום מתפתח, קיימים גורמי אי-וודאות הן בשלבי הפיתוח וההטמעה והן במודל העסקי.
• ההישגים אותם הציגה ומציגה בטר פלייס עד היום הינם פורצי דרך בעולם. לראשונה בהיסטוריה, מאז חדירתו של הרכב מונע בנזין, בזכות בטר פלייס ושותפותיה, ישנה חלופה איכותית אמיתית, המאפשרת נסיעה מתמשכת במחיר אטרקטיבי יחד עם חווית נסיעה ייחודית ומהנה. יתרה מכך, הנסיעה ברכב חשמלי הינה בעלת פוטנציאל משמעותי לתרום לשמירה על הסביבה, להפחית את זיהום האוויר ולהקטין את התלות העולמית ביבוא נפט, ערכים חשובים אותם אנו חולקים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il