TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Hutchison Water רוכשת את חממת כינרות


Hutchison Water רוכשת את חממת כינרות וצפויה להשקיע 100 מיליון שקל בחממה ובחברות הפורטפוליו שלה בשמונה השנים הבאות.
חממת כינרות קיבלה היום מהמדען הראשי זיכיון להפעלה במחוז המרכז.

Hutchison Water, באמצעות חברת הבת האצ'יסון ווטר ישראל EPCבע"מ, הודיעה היום על רכישת החממה הטכנולוגית "כינרות" (Kinrot Ventures), מקרן אקווה אגרו, אשר מחזיקה בבעלות על החממה משנת 2010. Hutchison Water צפויה להשקיע 100 מיליון שקל בחממה ובחברות הפורטפוליו שלה במשך 8 השנים הבאות.
האצ'יסון וומפואה ((Hutchison Whampoa Limited הוא תאגיד בינלאומי אשר בסיסו בהונג קונג. האצי'סון פועלת במספר תחומים מרכזיים, בתוכם נמלים, נדל"ן ומלונאות, קמעונאות, תשתיות, אנרגיה ותקשורת.

כינרות ונצ'רס שהוקמה בשנת 1993 כחלק מתוכנית החממות הישראלית, היא כיום משקיעה מובילה בעולם בחברות בראשית דרכן בתחומי טכנולוגיות המים והקלינטק. כינרות מחזיקה בפורטפוליו של יותר מ-10 חברות העוסקות בפיתוח של טכנולוגיות מתקדמות בתחומים אלה. ההודעה על הרכישה הנה בהמשך להודעת משרד המדען הראשי מהיום, על הענקת זיכיון לכינרות, בבעלותה של Hutchison Water, להפעלתה של החממה במחוז המרכז.

דן אלדר, מנהל ב-Hutchison Water אמר היום: "רכישת כינרות על ידי Hutchison Water עתידה לאפשר לחברות ישראליות מבטיחות המצויות בראשית דרכן, גישה לרמות הגבוהות ביותר של מומחיות בתעשיות המים והקלינטק, ולסייע לחברות האלה להגיע למגוון השווקים העולמיים בהם פועל תאגיד Hutchison Whampoa. התאגיד הוא חברה רב לאומית הידועה במחויבותה לחדשנות ולטכנולוגיה. החברה המעסיקה מעל לרבע מיליון בני אדם ב-52 מדינות ברחבי העולם".

ד"ר אלדר הוסיף כי, "רכישת כינרות והפעלת החממה במחוז המרכז היא עדות נוספת למחויבות המתמשכת של הקבוצה ביצירת ערך בשוק הישראלי. קבוצת האצ'יסון הקימה את חברת התקשורת פרטנר, בונה את מתקן ההתפלה בשורק והשקיעה במספר חברות טכנולוגיות ישראליות. כל אלה מעידים על המחויבות ארוכת הטווח של הקבוצה לשוק הישראלי".

אסף ברנע, מנכ"ל כינרות, ציין: "רכישת כינרות על-ידי Hutchison Water מספקת הזדמנות נדירה לחברות בשלבים המוקדמים לקשר עם אחת החברות המוערכות בעולם ופלטפורמה גלובאלית לכניסה לשווקים גדלים והולכים בעולם כולו".

ניר בלזר, מנכ"ל קרן Aqua Agro אמר: "כקרן הון סיכון בעלת אופק זמן מוגבל, אנו שואפים ליצור ערך בחברות הפורטפוליו שלנו ולמכור בזמן הנכון. אנו מאמינים, כי עסקה זו תועיל מאוד הן לחממה והן לחברות הפורטפוליו שלה, אשר יזכו בתמיכה מצדו של שותף אסטרטגי חשוב ".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il