TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חלל תקשורת מרחיבה הסכם למתן שירותי תקשורת לאפריקה באמצעות הלוויין עמוס-5


עמוס
ההכנסה הצפויה בגין הרחבת היקף השירותים והארכת ההסכם עומדת על כ-11 מיליון דולר; סך ההכנסות המצטבר בגין החוזה עומד של כ- 45 מיליון דולר
חלל תקשורת בע"מ, מדווחת על עדכון נוסף להסכם לאספקת שירותי תקשורת לוויינית באפריקה באמצעות הלוויין עמוס-5 בהיקף של כ- 10.9 מיליוני דולר.
ההסכם המקורי עם חברת תקשורת מהמובילות בתחומה באפריקה, נחתם באוקטובר 2011 לפרק זמן של 5 שנים. מאז עבר ההסכם עדכון (באפריל 2012) והרחבה (ביולי 2012) ועתה הוא עובר עדכון נוסף, אשר מרחיב את היקף השירות שניתן במסגרת ההסכם, וכן מאריך את תקופת ההסכם בשבעה חודשים וחצי נוספים.
להערכת החברה, סך ההכנסות הרב שנתיות שינבעו מן העסקה לאורך כל תקופת ההסכם (כולל העדכון הנוסף) - יגיעו לכ-44.9 מיליוני דולר במצטבר, מתוכן העדכון הנוכחי יניב הכנסות בסך של כ-10.9 מיליוני דולר.
מנכ"ל חלל תקשורת, דוד פולק ציין היום: "עם התקדמותה הטכנולוגית וצמיחתה העקבית של יבשת אפריקה בשנים האחרונות עולים בהתמדה גם הביקושים לקבלת שירותי תקשורת לוויינית. חלל תקשורת - באמצעות הלוויין עמוס-5 ובעתיד גם באמצעות עמוס-6 – גאה להיות שחקן חשוב בתהליכים משמעותיים אלו, להביא לאפריקה את טכנולוגיה של העתיד וכמובן לחזק ולהרחיב את הפריסה שלנו ביבשת".
עלות הלוויין עמוס-5 הסתכמה לסך של 198 מיליון דולר. הלוויין החל את פעילותו המסחרית ביום 25 לינואר, 2012. על פי הדו"חות הכספיים של הרבעון השני לשנת 2012, שפורסמו ביום 27 לאוגוסט, הצבר של הלוויין עמוס-5 מסתכם לסך של 178 מיליון דולר (נכון ליום פרסום הדו"ח).
בין משתמשי הלווין עמוס-5, חברות מובילות מארה"ב, סין, צרפת, אנגליה, גרמניה, איטליה, ספרד, דרא"פ, אנגולה, ניגריה, קניה, קאמרון, וחברות מובילות בתחומן מישראל, המספקות שרותי תקשורת לוויינים לאפריקה.

אודות חלל תקשורת:
חברת חלל תקשורת, מקבוצת יורוקום, מפעילת לווייני עמוס-2, עמוס-3 ועמוס-5, הינה חברה מובילה במתן שירותי תקשורת לוויינית בשוק הבינלאומי לחברות טלוויזיה בלוויין, המפעילות שידורים רב ערוציים (DTH/DBS); לערוצי טלוויזיה; לספקיות אינטרנט; לחברות טלקום; לספקיות תשתית ולמוסדות ממשלתיים. החברה פועלת ברחבי אירופה, המזרח התיכון, החוף המזרחי של ארה"ב ואפריקה. הלוויינים עמוס-2 ועמוס-3 מכסים את אזורי המזרח התיכון ואירופה והלוויין עמוס-5 מכסה את יבשת אפריקה.

בשנת 2013 תשגר החברה את הלוויין עמוס-4 שיספק שירותי תקשורת לוויינית ברוסיה ובדרום אסיה, וב-2015 ישוגר הלוויין עמוס-6, אשר מתוכנן לספק שירותים באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה, כולל שרותי אינטרנט בפס רחב ישירות לצרכנים בטכנולוגיה של ריבוי אלומות.

בין לקוחותיה של חלל תקשורת בארץ נמנים רשות השידור, הרשות השנייה (ערוץ 2 וערוץ 10), חברת הטלוויזיה בלווין YES, ממשלת ישראל וגילת. בין לקוחותיה של חלל-תקשורת בחו"ל ניתן למנות את HBO, אנטנה הונגריה, אינטר אוקראינה, סלובק טלקום - החברה הבת של דויטשה טלקום בסלובקיה, ומאגייר טלקום - החברה הבת של דויטשה טלקום בהונגריה.

חברת חלל תקשורת היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל-אביב. בעלי המניות העיקריים הינם
קבוצת יורוקום, החברה הכללית לשירותי לווין ו-ח.מר.

לאחרונה זכתה החברה בתואר המפעילה האזורית הטובה ביותר לשנת 2011Best Regional Satellite Operator במסגרת ועידת העסקים הגלובלית השנתית של תחום הלוויינים. חלל נבחרה על ידי מומחי ה- Euroconsult שציינו את צמיחת הכנסות החברה, רווחיות ויוזמות אסטרטגיות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il