TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אין מחלוקת בתחום הסביבתי - ארצות הברית וישראל חתמו אתמול על הסכם להרחבת שיתוף הפעולה הסביבתי


לאחר 21 שנה מחתימת מזכר ההבנות הסביבתי בין ישראל לארצות הברית, חתמו אתמול שרת הסביבה האמריקאית (ראש ה - EPA), הגברת ליסה ג'קסון, והשר להגנת הסביבה גלעד ארדן על הסכם להרחבת והעמקת שיתוף הפעולה הסביבתי בין המדינות
בפתח הפגישה הביע השר ארדן בפני הגברת ג'קסון את צערו ושלח את תנחומיו על רצח שגריר ארצות הברית בלוב.
בהמשך לשיתוף הפעולה הקיים בין המשרד להגנת הסביבה וסוכנות הסביבה האמריקאית (EPA) הורחב מזכר ההבנות הקיים בין שתי המדינות כך שעתה הוא כולל נושאים סביבתיים נרחבים יותר, כדוגמת: מחקר ופיתוח, ניהול מקורות מים, טיפול בנושא רדיו אקטיבי, שיקום קרקעות, כלכלה סביבתית ואיכות אוויר.
שיתוף הפעולה יאפשר לישראל ליהנות מהידע והניסיון העצומים שצברו האמריקאים בסוגיות השונות, כך למשל היכרות מעמיקה עם חוק שיקום קרקעות מזוהמות שאושר בארה"ב יאפשר הפקת לקחים מההצלחות והכשלים ויסייעו בקידום החוק הישראלי שמוביל כיום המשרד להגנת הסביבה.
השר להגנת הסביבה, גלעד ארדן :" ישראל סוגרת פערים של עשרות שנים ברגולציה סביבתית. הניסיון האמריקאי העשיר בתחום יסייע לנו רבות להצליח לעמוד באתגרים שלפתחינו".
הגברת ליסה ג'קסון המבקרת בימים אלו בארץ כאורחת של המשרד להגנת הסביבה (בין היתר בשפד"ן, כינרות- חממת טכנולוגיות מים, בטר פלייס) ציינה כי התרשמה עמוקות מיכולותיה של ישראל בתחומי החדשנות והטכנולוגיה הסביבתית והודיעה כי לארצות הברית יש עניין רב באמצעי המדיניות בהן נוקטת ישראל לעידוד פיתוח טכנולוגיות ישראליות סביבתיות כדוגמת, סטארט-אפים למניעת דליפות מים בצנרת, טיפול בשפכים, ניטור אוויר ועוד.
בשיחת השרים ציינה ג'קסון כי לתגליות הגז הטבעי של ישראל יש פוטנציאל להקטין דרמטית את התלות הישראלית בנפט לתחבורה ולשפר משמעותית את איכות האוויר במרכזי הערים. גב' ג'קסון ציינה כי גם ארה"ב פועלת להגברת היקף השימוש בגז טבעי בתחבורה כאמצעי להקטנת התלות בייבוא הנפט.
הגב' ג'קסון ציינה בנוסף כי בארה"ב תחום הרכש הציבורי הירוק התקדם באופן משמעותי באמצעות צו נשיאותי של אובמה לפיו כל סוכנויות הממשל מחויבות לרכש ציבורי של מוצרים ירוקים בלבד. היקף הרכש השנתי של משרדי הממשל בארה"ב עומד על 500 מיליארד דולר. לדברי ג'קסון מדיניות זו הובילה לחיסכון כספי משמעותי של כספי ציבור ולהגדלת ההיצע של מוצרים ירוקים. השר ארדן עדכן את גב' ג'קסון על יוזמת 'ממשלה ירוקה' שמוביל משרדו והביע עניין באימוץ המדיניות שננקטה בארה"ב.
הגברת ג'קסון נחשבת כאחד האנשים המשפיעים ביותר בעולם ונכללה פעמיים ברשימת 100 האנשים המשפיעים של הטיים. ג'קסון הנה חברת קבינט וידוע כאחת הנשים המקורבות לנשיא אובמה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il