TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריינסוויי מפרסמת תוצאות ביניים נוספות בניסוי בגמילה מעישון של חולי מחלת ריאות כרונית – חסימתית.


בריינסוויי
חברת בריינסווי מדווחת היום על תוצאות ביניים נוספות בניסוי, שמטרתו לבחון את יעילות מכשיר ה-Deep TMS של החברה תוך שימוש בסליל ייעודי, שפותח עבור גמילה מעישון של חולי מחלת ריאות כרונית-חסימתית (COPD). הניסוי נערך במרכז הרפואי באר-יעקב והחוקר הראשי בו הינו פרופ' פנחס דנון
חברת בריינסווי מדווחת היום על תוצאות ביניים נוספות בניסוי, שמטרתו לבחון את יעילות מכשיר ה-Deep TMS של החברה תוך שימוש בסליל ייעודי, שפותח עבור גמילה מעישון של חולי מחלת ריאות כרונית-חסימתית (COPD). הניסוי נערך במרכז הרפואי באר-יעקב והחוקר הראשי בו הינו פרופ' פנחס דנון.



בניסוי השתתפו עד כה 63 נבדקים (כאשר הניסוי צפוי להקיף 90 נבדקים), שחולקו לשלוש קבוצות - טיפול דמה, טיפול בתדירות נמוכה וטיפול בתדירות גבוהה כאשר מחצית מהנבדקים בכל קבוצה נחשפו לפני כל טיפול לעירור (cue) הגורם לכמיהה זמנית לעישון.

המדד הראשי להערכת יעילות הטיפול הינו ירידה בצריכת הסיגריות בתום הטיפול ע"פ דיווח עצמי ומדידת רמות קוטינין (מטבוליט של ניקוטין) בדגימות שתן. בקבוצה שקבלה טיפול בתדירות גבוהה ונחשפה לפני כל טיפול לעירור הגורם הגברה זמנית של הכמיהה לעישון נצפתה תגובה משמעותית (המוגדרת כהפחתה של לפחות 50% בצריכת הסיגריות) בכ-80% מהמטופלים, לעומת 20%-30% בקבוצות האחרות, כאשר בכ-50% מתוכם נצפתה הפסקת עישון מוחלטת.

תוצאות הניסוי נבדקו ביחס לכל המטופלים בתום תקופת הטיפולים על פי דיווח עצמי ובדיקות שתן ובתום ששה חודשים מתום הניסוי על פי דיווח עצמי בלבד, וזאת ביחס לאותם מטופלים אשר חלפו ששה חודשים מיום סיום הטיפול בהם. מרבית המטופלים בקבוצה שטופלה בתדירות גבוהה בצירוף עירור להגברת הכמיהה לסיגריות, אשר הפסיקו לעשן בתום הניסוי ואשר חלפו ששה חודשים מתום הטיפול בהם, התמידו בהפסקת העישון גם בבדיקות שנעשו בתום ששה חודשים כאמור (על פי דיווח עצמי בלבד). אותה מגמה נמצאה גם בניתוח הירידה בתלות בסיגריות על פי השאלון FTND (שאלון סטנדרטי למדידת תלות בסיגריות).



הטיפול בתדירות הגבוהה נמצא באופן מובהק טוב יותר מהטיפול בתדירות הנמוכה ומטיפול הדמה, הן על פי דיווח של מספר סיגריות והן על פי רמות הקוטינין בדגימות השתן. למסקנת החוקר הראשי, תוצאות הביניים של מחקר זה מעידות, כי טיפול מגנטי מוחי עמוק באמצעות סליל ייעודי לטיפול בהתמכרויות, הנו בטוח לשימוש ויעיל כטיפול לגמילה מעישון כאשר הגירוי ניתן בתדירות גבוהה, ובמיוחד בשילוב עם עירור כמיהה זמנית לעישון בסמוך לטיפולים.



פרופ' אברהם צנגן, יועץ מדעי של בריינסוויי הביע שביעות רצון מהתוצאות והדגיש "כי מדובר בסליל ייעודי, שפותח לצורך טיפול בהתמכרות וכי במקרה זה המטופלים הם מעשנים, שנכשלו בטיפולים קודמים כתנאי מקדים להצטרפותם לניסוי. לדברי צנגן, התוצאות ממשיכות להיות מבטיחות במיוחד בקבוצה שמטופלת בתדירות גבוהה בשילוב עם הפעלה של אזורי המח המעורבים בכמיהה לעישון מיד לפני תחילת הטיפול. בסיום המחקר, בהנחה שלא יהיה שינוי מהותי בתוצאות, נבצע מחקר רב מרכזי לשם קבלת אישור לטיפול בסליל זה ברחבי העולם".



עוזי סופר, מנכ"ל בריינסוויי, אמר היום: "לאחרונה אנו מקיימים מספר ניסויים באינדיקציות שונות כגון: obesity, ocd, ptsd, גמילה מעישון והתמכרויות נוספות, כאשר המוטיב בכולם הוא שימוש בהפעלת אזוריים רלוונטיים במח טרם נתינת הטיפול, שלדעתנו ולדעת החוקרים שלנו ירחיב את האפשרויות וישפר את התוצאות"


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il