TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נעם פינקו, פסגות, בתגובה לדוחות חברה לישראל.


החברה לישראל
צים ממשיכה להכביד מאוד אולם צפוי שיפור בהמשך השנה‎.
תוצאות חלשות מאוד של צים, לצד הוצ' מימון גבוהות בשל הפרשי שער ודוחות בינוניים יחסית לכי"ל ובזן הובילו את החברה להפסד רבעוני גבוה של 82 מ' דולר.

כיל הציגה רבעון חלש יחסית. במגזר הדשנים חלה ירידה בכמות הנמכרת לנוכח דחיית משלוחי אשלג להודו ועיכוב בחתימת החוזה החצי שנתי עם סין. כן חלה נסיגה בכמויות הנמכרות וירידת מחירים של הפוספטים. תחום המוצרים התעשייתיים נפגע ירידה במכירות מעכבי הבעירה. בנוסף חלה נסיגה במכירות מוצרי התכלית. עם זאת אנו צופים שיפור בתוצאות החל מהרבעון השני.

בז"ן
סביבת מרווחים נמוכה במגזר הפולימרים והוצאות מימון גבוהות הובילו להפסד על אף רווחי מלאי משמעותיים. אספקת גז חלקית בהיקף של 40%-50% מהכמות הנדרשת העיבה על התוצאות גם כן. בטווח הקצר תוצאות בז"ן תלויות במרווחים כאשר קפיצת מדרגה צפויה במהלך 2013 עם הפעלת הפצחן וחידוש אספקת הגז הטבעי.

צים
צים הציגה רבעון חלש מאוד שכלל הפסד תפעולי של 116 מ' דולר והפסד נקי של 163 מ' דולר, הגבוה ביותר בתקופה האחרונה. האכזבה נובעת מכך שהחל מחודש מרץ החלה עליית תעריפי הובלה.

תעריף ההובלה של צים ירד ב-9% לעומת הרבעון המקביל וב-2% לעומת הרבעון הרביעי. היקף ההובלה עלה ב-3% לעומת המקביל בשל גידול בצי האניות. ירידת התעריפים לצד עליה חדה בהוצאות הדלק הובילה לרישום הפסד גולמי של 79 $.

אנו סבורים כי נראה שיפור משמעותי בתוצאות צים החל מהרבעון השני בזכות עליית התעריפים וירידת מחירי הנפט אך לא ניתן לדעת האם תוכל החברה לעבור לרווחיות (אולי ברבעון השלישי החזק יותר) לאור עודף ההיצע השורר בענף ומצב הכלכלה העולמית.

אינקיה
הציגה שיפור בהכנסות אך יציבות בEBITDA לעומת הרבעון המקביל כאשר שיפור בפרו קוזז עם ירידה בתוצאות באל סלבדור כתוצאה משינוי במשק החשמל במדינה.



בשורה התחתונה: דוח חלש לחברה הנובע מחולשת צים בעיקר. ייתכן והרע בצים נמצא מאחורינו לאור הבנות עם הבנקים והמספנות לצד שיפור בענף כולו. עוד נציין לטובה את הצפי לכניסת כלי הרכב החשמליים באופן מלא בחודשים הקרובים. השיפור הצפוי לצד דיסקאונט סחיר העומד על 56% תומכים בהמלצת קניה במחיר יעד של 3,674

ברה להפסד רבעוני גבוה של 82 מ' דולר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il