TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אביעד שימון, פסגות, בתגובה לדוחות רמי לוי:


רמי לוי
תוצאות מעל הצפי מעידות על התמודדות עם אתגרי התקופה‎
רשת רמי לוי שיווק השקמה פרסמה הבוקר את תוצאותיה לרבעון הראשון.

התוצאות היו מעל הצפי והתאפיינו בצמיחה חזקה בהכנסות, הודות לצמיחה אורגנית גבוהה במיוחד ופתיחת 4 סניפים. הדי המחאה מתבטאים בשחיקת רווחיות מול הרבעון המקביל אולם אנו עדים לשיפור עקבי בתוצאות.

ההכנסות צמחו בכ 34% מול הרבעון המקביל הודות ל SSS מרשים בשיעור של כ 11.4% ופתיחת 4 סניפים. נציין כי סוף חודש מרץ התאפיין במכירות מוגברות לקראת חג הפסח. כמו כן, הפדיון למ"ר צמח אף הוא בשיעור של כ 11% עקב הגידול ב-SSS ועל אף פתיחת סניפים חדשים.

הרווחיות הגולמית עמדה על.22%, גבוהה במעט מהצפי, תוך שחיקה מהותית לעומת הרבעון המקביל. הרווחיות הנמוכה מיוחסת ללחצים בענף הקמעונאות להוזלת מחירים, תחרות גוברת ועיתוי החג (אשתקד השפיע על הרבעון השני). למרות זאת חל שיפור לעומת הרבעון הקודם, בו הרווחיות עמדה על כ 21.5%. אנו צופים שיפור הדרגתי ברווחיות בעתיד אך ללא חזרה לממוצע טרום המחאה החברתית.

הרווח התפעולי היה בהתאם לצפי. השחיקה ברווחיות התפעולית נובעת בעיקר מזו הגולמית, כמו גם הוצאות מכירה ושיווק מוגברות לטובת השקת פעילות ה-MVNO ופתיחת סניפים בעתיד. נציין כי הוצאות הנה"כ היו נמוכות מהצפי עקב שינוי במדיניות הבונוס המחולק לבעלי השליטה בחברה.

החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד רבעוני בסך 18 מש"ח, המשקף תשואת דיבידנד שנתית של כ 4.4%.

החברה מתכננת לפתוח 6 סניפים נוספים במהלך השנה, מרביתם ברבעון הרביעי וכן 5 סניפים נוספים במחצית הראשונה של 2013. פתיחת סניפים מהווה מנוע הצמיחה העיקרי בחברה, תוך הצבת יעד של הפעלת 50 סניפים בשנת 2015.


שורה תחתונה- דוח טוב ומעל הצפי המתאפיין בצמיחה מרשימה בהכנסות המעיד על התמודדות טובה עם אתגרי התקופה. אנו מעריכים כי מגמת השיפור בתוצאות תימשך גם ברבעונים הקרובים, הודות להתמתנות לחצים בענף ומדיניות מוטת צמיחה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
25/5/12
1. רמי לוי = אימפריה ! משפחת לוי , משפחה אדירה , הלוואי וימריאו מעלה מעלה [ל"ת] - פורטובלו
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il