TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וול סטריט ננעלה בעליות שערים; נאסד"ק הוסיף 1.9%


וול סטריט
העליות בוול סטריט התחזקו במיוחד אחרי הדיווחים כי ג'יי פי מורגן עבר את מבחני הלחץ של הפדרל ריזרב ויגדיל את הדיבידנד הרבעוני שהוא מחלק וכן יבצע רכישה חוזרת של מניות
בורסות וול סטריט ננעלו אמש (ג') בעליות שערים אחרי הכרזת הבנק המרכזי בארה"ב כי יותיר את הריבית נמוכה עד לסוף 2014. לראשונה מאז שנת 2000 חצה מדד נאסד"ק את רמת 3,000 הנקודות. נאסד"ק הוסיף 1.9%, S&P 500 עלה ב-1.8% ודאו ג'ונס האמיר ב-1.7%.

העליות בוול סטריט התחזקו במיוחד אחרי הדיווחים כי ג'יי פי מורגן עבר את מבחני הלחץ של הפדרל ריזרב ויגדיל את הדיבידנד הרבעוני שהוא מחלק וכן יבצע רכישה חוזרת של מניות.

הגירעון התקציבי של ממשל ארה"ב הסתכם ב-231.7 מיליארד דולר בפברואר, כך לפי דיווח של משרד האוצר האמריקאי. זוהי עלייה משמעותית לעומת גירעון של 222.5 מיליארד דולר בפברואר בשנת 2011. צפי הכלכלנים היה כי הגרעון התקציבי של הממשל האמריקאי יעלה לכ-229 מיליארד דולר - מעל זה של חודש ינואר שעמד על 222.5 מיליון דולר.

המכירות הקמעונאיות בארצות הברית עלו בפברואר בשיעור הגבוה ביותר מזה חמישה חודשים. מדו"ח שפרסם היום משרד המסחר האמריקאי עולה שכלל המכירות הקמעונאיות עלו ב-1.1% בחודש שעבר, זאת לאחר עלייה של 0.6% בינואר. העלייה התאימה לתחזיות האנליסטים.

אמדוקס עלתה ב-0.8%. החברה מצויה במגעים עם מרכז ההשקעות בתמ"ת להקמת מרכז פיתוח בנצרת, כך הודיע שר התמ"ת שלום שמחון. לדבריו, החברה תשקיע עשרות מיליוני שקלים בהקמת מרכז הפיתוח ובנוסף תעסיק 200 עובדים מהמגזר הערבי. בתוך כך, אמדוקס צפויה לקבל ממרכז ההשקעות מענק על סך 55 מיליון שקל.

סודה סטרים ירדה ב-0.5%. בית ההשקעות אופנהיימר אופטימי לגבי החברה על רקע ביקור בתערוכת מוצרי הצריכה הביתיים בארה"ב והותיר את המלצתו ("תשואת יתר") למניה עם מחיר יעד של 55 דולר.

חברת המחשבים דל קונה את חברת אבטחת המידע סוניק, כך הודיעה החברה לפני זמן קצר. לסוניק יש יותר מ-130 פטנטים רשומים ולמעלה מ-300 אלף לקוחות המשתמשים בפיתרונות אבטחה של החברה הכוללים חומות אש, גישה מאובטחת מרחוק, אבטחת דואר אלקטרוני, גיבוי ושחזור ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il