TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וול סטריט ננעלה בירידות שערים; נאסד"ק איבד 0.7%


וול סטריט
עלה בפברואר ב-4.1%, ורשם את חודש שלישי ברציפות של עליות. נאסד"ק הוסיף החודש 5.4% ורשם חודש שני של עליות ואילו דאו ג'ונס עלה במשך חמישה חודשים ברציפות ועלה בפברואר ב-
בורסות וול סטריט ננעלו אמש (ד') בירידות שערים, לאחר דברי יו"ר הפד, בו ברננקי, שאמר כי הריבית תישאר נמוכה וכי מצב התעסוקה "רחוק מלהיות נורמלי". נאסד"ק איבד 0.7%, דאו ג'ונס השיל 0.4% ו-S&P 500 ירד ב-0.5%.

S&P 500 עלה בפברואר ב-4.1%, ורשם את חודש שלישי ברציפות של עליות. נאסד"ק הוסיף החודש 5.4% ורשם חודש שני של עליות ואילו דאו ג'ונס עלה במשך חמישה חודשים ברציפות ועלה בפברואר ב-2.5%.

משרד המסחר האמריקאי מסר כי התמ"ג בארה"ב צמח בשיעור שנתי מתואם של 3% - שיעור הצמיחה הגבוה ביותר מאז הרבעון השני של 2010. ההערכות הקודמות של משרד המסחר עמדו על קצב שנתי של 2.8%, בעוד שתחזיות הכלכלנים העריכו כי לא יחול שינוי מהערכות הראשוניות.

ספר הבז' של הפדרל ריזרב הצביע על כך שהכלכלה האמריקאית צמחה בקצב "נמוך עד מתון" בינואר ותחילת פברואר בהובלת ענף התעשייה, כולל יצרניות הרכב.

מדד מנהלי הרכש של שיקגו עלה לרמה של 64 בפברואר בהשוואה ל-60.2 בחודש הקודם. קריאה של מעל 50 מצביעה על צמיחה. כלכלנים צפו כי המדד יעלה ל-61, כך לפי ממוצע התחזיות של 59 כלכלנים שסקרה בלומברג.

מניות במרכז



גולדמן זאקס, אחד הבנקים הגדולים בעולם, חשף אתמול בדוח השנתי המלא שלו את החשיפה שלו לנגזרי אשראי מסוכנים הכוללים את 5 מדינות ה-PIIGS. גולדמן זאקס מכר וקנה ב-2011 נגזרי אשראי (CDS) של מדינות הפריפריה של גוש היורו בהיקף של 142.4 מיליארד דולר, כך דיווחה החברה אמש לרשות ניירות ערך בארה"ב.

מניית פלוריסטם איבדה 0.3%. במכתב שהוציא מנכ"ל החברה, זמי אברמן, לבעלי המניות, הוא מדווח על התקדמות החברה בתחומי הפעילות השונים, ובכלל זה התעניינות של חברות תרופות שמבינות את היתרון התחרותי המשמעותי של פלוריסטם ביכולת לייצר כמויות מסחריות של תאי גזע. כמו כן הוא מדווח על התחלה צפויה של ניסויים קליניים שונים בתאי גזע מהשלייה, כניסה לאינדיקציות חדשות, בניית מפעל הייצור ועוד.

מניית סודהסטרים צללה ב-14.2%. דניאל בירנבאום, מנכ"ל החברה, אמר אחרי פרסום הדוחות הכספיים של החברה: "לאחרונה נכנסנו לשווקים חדשים ביפאן ובברזיל ואנו ממשיכים להשיג צמיחה מואצת בצרפת, באוסטרליה ובאנגליה. רכישת פעילות ההפצה שלנו בסקנדינביה, שביצענו לאחרונה, מאפשרת לנו להמשיך ולצמוח גם באזור חשוב זה".

ריטליקס עלתה ב-1.4%. הכנסות החברה בשנת 2011 הסתכמו לשיא של כ-236 מיליון דולר לעומת כ-207.4 מיליון דולר אשתקד. ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו לשיא של כ-62.5 מיליון דולר לעומת כ-53.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

סימטרון הוסיפה 9.9%. הכנסותיה של החברה זינקו ברבעון הרביעי לשיא של 12.2 מיליון דולר. הרווח התפעולי שלא על פי כללי החשבונאות הנהוגים בארה"ב עמד ברבעון על 2.2 מיליון דולר. ההכנסות בשנת 2011 צמחו ל-40.7 מיליון דולר. הרווח התפעולי השנתי שלא על פי כללי החשבונאות זינק לשיא של 5.1 מיליון דולר.

סרגון טיפסה ב-0.03%. בית ההשקעות אופנהיימר הותיר את המלצתו למניית החברה על "תשואת יתר" ועדכן את מחיר היעד ל-12 דולר למניה. זאת, על רקע הדו"חות הטובים שפירסמה החברה שהיכו את תחזיות האנליסטים של אופנהיימר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il