TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לפתיחה מעורבת; טאואר ובזק ירכזו עניין


בורסה תא
שרי האוצר של אירופה אישרו את תוכנית החילוץ השנייה ליוון, והמשמעות היא שיוון לא תגלוש לחדלות פירעון בשבועות הקרובים. החוזים העתידיים בוול סטריט רושמים עליות. אתמול לא התייקם מסחר בוול סטריט עקב חופשת 'יום הנשיאים'
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר במגמה מעורבת. שרי האוצר של אירופה אישרו את תוכנית החילוץ השנייה ליוון, והמשמעות היא שיוון לא תגלוש לחדלות פירעון בשבועות הקרובים. עם זאת, השווקים במזרח לא מגיבים להודעה החיובית מכיוון יוון ונסחרים בירידות של עד 0.3%. החוזים העתידיים בוול סטריט רושמים עליות. אתמול לא התייקם מסחר בוול סטריט עקב חופשת 'יום הנשיאים'.

יצרנית השבבים הישראלית טאואר השלימה את השלב המוסדי בהנפקת האג"ח וקיבלה ביקושים של 65 מיליון דולר. מדובר בביקושי יתר של 62.5% על הסכום שהחברה ציפתה לגייס. השלמת ההנפקה צפויה להתקיים ביום חמישי עם סיום השלב הציבורי ובסיומה יקבע המחיר לאגרות החוב הנוספות.

מניית התקשורת בזק צפויה להמשיך לרכז עניין לאחר שאתמול זינקה 4.5% ותיקנה מעט מהירידות הכבדות שהובילו אותה לשפל.

סער וילף, שהתפרסם לפני מספר שנים כאשר מכר את הסטארט שהקים ל-eBay, הפך להיות בעל עניין בחברת הביומד רדהיל ביופארמה. הסטארטאפיסט השקיע בחברת הביומד עוד טרם הנפקתה באחד העם. כעת, הוא מחזיק בכ-5.1% ממניות החברה בשווי של 5.37 מיליון שקלים.

בורסת ת"א ננעלה אתמול בעליות שערים מדד המעו"ף הוסיף 0.5% ל-1,116 נקודות, מדד ת"א 75 התחזק ב-0.6% ומניות הבנקים הוסיפו 0.1% לערכן. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-866 מיליון שקל.

מניית טאואר ירדה ב-3.9%, בעקבות כוונת החברה להרחיב סדרת אג"ח להמרה בהיקף של 40 מיליון דולר. כיל הוסיפה 2.3% לערכה, החברה לישראל טיפסה ב-3% ומניית בזן התחזקה בכ-2%.

דלק נדל"ן עלתה ב-1.4%. רשות ניירות ערך הודיעה היום על עמדתה בנוגע לכינוס אסיפה אחת עבור כלל הנושים הבלתי מובטחים בחברה. מהמכתב ששלחה עולה כי הרשות סבורה כי אך ורק אם בית המשפט יכריז על החברה כחדלת פרעון ויחל הליך של פירוק, אזי יש לקיים אסיפת נושים אחת לכלל מחזיקי אגרות החוב של החברה.

שטראוס איבדה 1.2%. איציק אלרוב ואנשי מחאת הקוטג' שלחו אתמול מכתב למנכ"ל שטראוס, גדי לסין, במחאה על המחירים של מוצרי שטראוס בחו"ל – הזולים משמעותית לעומת מחירם בישראל. החתומים על המכתב איימו שאם לא יוזלו המחירים עד תחילת מארס יחרימו הצרכנים את מוצרי החברה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il