TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הכלכלן מארק פאבר: שוקי המניות מתומחרים בחסר ולא צפויים לקרוס


מארק פאבר
"יש לנו לא מעט תמיכה למדד ה-ה-S&P500 סביב רף ה-1,100 נקודות, ואם המדד יפול כ-200 נקודות מתחת לרמה זו - אני מבטיח לכם שה'פד' ישיק תוכנית רכישות שלישית ורביעית, וכן הלאה", דברי פאבר.
שוקי המניות עדיין מתומחרים בתמחור חסר ואין שום סיבה לפחד שהשווקים יקרסו, למרות תחזיות קודרות לכלכלה הגלובלית. כך סבור הפרופ' לכלכלה מארק פאבר, בריאיון ל-CNBC.
"אני חושב שאנו מקבלים תמיכה חזקה עוד מאוגוסט 2010, אז מדד ה-S&P500 עמד על 1,010 נקודות", אמר פאבר.

רק שנה לאחר מכן, המדד עלה לרמה של 1,074 נקודות ב-4 באוקטובר 2011. "יש לנו לא מעט תמיכה סביב רף ה-1,100 נקודות, ואם המדד יפול כ-200 נקודות מתחת לרמה זו - אני מבטיח לכם שה'פד' ישיק תוכנית רכישות שלישית ורביעית, וכן הלאה", דברי פאבר.

לדבריו, גם קרן המטבע הבינלאומית והבנק המרכזי האירופי יעשו את אותו הדבר, רק "בדלת האחורית". מנגד, מביע פאבר דאגה סביב אופן הטיפול באירופה במשבר החובות הריבוניים.

פאבר: "אני פסימי לגבי תחזיות הצמיחה הגלובלית בגלל שאנחנו מנסים לפתור את המשבר שנוצר בעקבות צמיחה לא ברת-קיימא ומינופים, באמצעות עוד אשראי מיותר ומינופים נוספים. זה רק יגרום לעוד בעיות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il