TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דיסקונט השקעות מציעה "תספורת" של 16% למחזיקי האג"ח של מעריב


דיסקונט השקעות
מדובר בסדרת אג"ח בהיקף של 67.7 מיליון שקל, אך כיוון שדסק"ש מציעה למחזיקי האג"ח 84 אגורות על כל שקל, הרי שהיקף הרכישה הינו 36.6 מיליון שקל (בנטרול ההחזקות של הכשרת הישוב)
דיסקונט השקעות של נוחי דנקנר מתכוונת להציע למחזיקי אג"ח ד' לרכוש את כל אגרות החוב מסדרה זו במחיר של 84 אגורות לאג"ח - פרמיה של 64% על מחיר השוק ו"תספורת" של 16% למחזיקי האג"ח.

דסק"ש מחזיקה ב-62.37% ממעריב והשקיעה עד כה כרבע מיליארד שקל במעריב. בדיווח היום לבורסה מציינת החברה כי הכשרת הישוב של עופר נמרודי, ממנה רכשה דסק"ש את השליטה במעריב, לא תיכלל בניצעים בהצעת הרכש ולא תמכור לדסק"ש את אגרות החוב מסדרה ד' שברשותה.

מדובר בסדרת אג"ח בהיקף של 67.7 מיליון שקל, אך כיוון שדסק"ש מציעה למחזיקי האג"ח 84 אגורות על כל שקל, הרי שהיקף הרכישה הינו 36.6 מיליון שקל (בנטרול ההחזקות של הכשרת הישוב).

במארס 2010 גייסה מעריב 51 מיליון שקל בחבילות שכללו אג"ח ואופציות. באותה הנפקה נגזר מחיר של 72 אגורות על השקל באג"ח שהונפקו, כך שהמחיר שתציע דסק"ש למחזיקי אג"ח ד' גבוה ב-16.6% מהמחיר דאז.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il