TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וול סטריט ננעלה בירידות שערים; נאסד"ק איבד 3.3%


וול סטריט
סוכנות דירוג האשראי פיץ' הורידה את תחזית הצמיחה שלה עבור הכלכלות המפותחות, וציינה כי היא מצפה שהצמיחה בשווקים המתעוררים תואט גם כן
בורסות וול סטריט ננעלו בירידות חדות. דאו ג'ונס השיל 2.4%, נאסד"ק ירד ב-3.3% ו-S&P 500 איבד 2.9%. סוכנות דירוג האשראי פיץ' הורידה את תחזית הצמיחה שלה עבור הכלכלות המפותחות, וציינה כי היא מצפה שהצמיחה בשווקים המתעוררים תואט גם כן, על רקע התנודתיות בשווקים הפיננסיים.

משרד האוצר של יוון צופה כי התמ"ג במדינה יתכווץ ב-2.5% בשנה הבאה וצפוי להתכווץ ב-5.5% ב-2012. יחס החוב לתמ"ג בשנה הבאה צפוי להגיע ל-172.7%, בהשוואה ל-161.8% השנה ואילו שיעור האבטלה צפוי לעמוד על 16.4% ב-2012, בהשוואה ל-15.2% השנה.

מניית קליקסופטוור עלתה ב-6.9%. החברה עדכנה כלפי מעלה את תחזית ההכנסות לרבעון השלישי ול-2011 כולה.

חברת המצלמות קודאק זינקה ב-70%, העלייה הגדולה ביותר במנייתה מאז 1974 לאחר שהודיעה כי אינה מתכננת להגיש בקשה לפשיטת רגל. ב-30 בספטמבר צנחה המניה ב-54%.

אפל השילה 1.8%. החברה תשיק מחר בערב (ג') את האייפון 5, כאשר את אירוע ההשקה צפוי להוביל המנכ"ל הטרי של אפל, טים קוק, שהחליף את סטיב ג'ובס מאז פרישתו בעקבות מצבו הרפואי. זו עתידה להיות הפעם הראשונה שקוק מוביל אירוע השקה משמעותי של אפל, אחרי שבאירועים קודמים מהם נעדר ג'ובס החליף אותו על הבמה סמנכ"ל השיווק פיל שילר.

גוגל איבדה 3.8%. אריק שמידט מנכ"ל החברה אמר כי הרכישה של מוטורולה מוביליטי לפני כחודש לא צפויה לפגוע בהתפתחות של מערכת ההפעלה אנדרואיד.

מניית אודיוקודס נפלה ב-26.6%. חודשיים בלבד לאחר שהעלתה במעט את תחזית הרווח שלה ל-2011, הורידה החברה את אמצע טווח תחזית ההכנסות שלה לשנה כולה ב-8% והתריעה כי לא תעמוד בתחזית הרווח שניפקה.

יאהו עלתה ב-2.7%. מייסד ומנכ"ל עליבאבא ג'ק מא מעוניין לרכוש את החברה במידה שההזדמנות תעלה, וכבר פתח במגעים עם רוכשים פוטנציאלים נוספים לגבי האפשרויות.

סוני, היצואנית הגדולה ביפאן של מוצרי אלקטרוניקה צרכניים, נפלה היום ב-4.5% לשפל של 24 שנים בתום המסחר בטוקיו על רקע ספקולציות כי התחזקות הין והירידה בביקושים למוצריה בעולם תפגע ברווחים.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il