TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גידול של 48% בהכנסות דש איפקס ברבעון השני ל-131 מיליון שקל


דש
גידול בהיקף הנכסים הביאה לעלייה של 16.3% בהכנסות מעמלות ניהול ולעלייה של 4.2% בהכנסות מעמלות בקופות הגמל
חברת ההשקעות דש איפקס דיווחה כי ההכנסות בשלושת החודשים שהסתיימו ביוני גדלו ב-48% בהשוואה לרבעון אשתקד והסתכמו ב-131 מיליון שקל. לצד צירוף עמלות הנגבות מתחום תעודות סל, מציינים בבית השקעות כי נרשמו גיוסי נטו חיוביים גם בקרב נכסים פיננסיים מנוהלים אחרים לצד עלייה בערכם.

גידול בהיקף הנכסים הביא לעלייה של 16.3% בהכנסות מעמלות ניהול ולעלייה של 4.2% בהכנסות מעמלות בקופות הגמל. ההכנסות מניהול תיקים כתוצאה מעלייה בגיוסים וערך הנכסים גדלו ב-11.8%.

ביצועי תיק השקעות העצמי, המכונה נוסטרו, לא הוסיפו לשיפור ברווחיות של בית השקעות וגרמו להפסד של 8.6 מיליון שקל לעומת 8.3 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התפעולית, דיווח בית השקעות כי הכפיל את הרווח אשר נבעה מפעילותו השוטפת הלא כוללת את נוסטרו בהשוואה לרבעון המקביל ל-39.5 מיליון שקל. בנטרול השפעת צירוף תכלית ואינדקס, גדל הרווח ב-26%.

בשורה התחתונה, הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות הסתכם ב-32.3 מיליון שקל בהשוואה לרווח של 2 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל. עם זאת, קפיצה חדה זו ברווח הושפעה מהכנסות חד פעמיות בגין עלייה בשיעור החזקה בתעודות סל אינדקס לשליטה מלאה ומרכישת פעילות תכלית. כמו כן, בית השקעות עבר לתזרים מזומנים חיובי של 17 מיליון שקל אשר נבע מפעילותה השוטפת - בהשוואה לתזרים שלילי של 12 מיליון שקל ברבעון אשתקד, בעיקר בשל צירוף פעילות תעודות סל לדו"חות.

דירקטוריון בית השקעות החליט לחלק רווחים לבעלי המניות בהיקף של 17.7 מיליון שקל. הדיבידנד בסך 46 אגורות למניה אחת ישולם במזומן בחודש ספטמבר הקרוב.

עידו נויברגר,מנכ"ל משותף בדש איפקס: "ברבעון הנוכחי באות לידי ביטוי לראשונה באופן מלא תוצאות תכלית ואינדקס תעודות סל, אשר תרומתן להכנסות ולרווחיות הקבוצה הינה מהותית".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il