TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי למגמה מעורבת; החוזים העתידיים בוול סטריט עולים ב-0.3%


בורסה תא
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר האחרון של השבוע במגמה מעורבת. הסנטימנט החיובי באסיה ועליות השערים בחוזים עתידיים יספקו רוח גבית. מנגד, פקיעת האופציות והפדיונות בקרנות הנאמנות יעכירו את האווירה
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר האחרון של השבוע במגמה מעורבת. הסנטימנט החיובי באסיה ועליות השערים בחוזים עתידיים יספקו רוח גבית. מנגד, פקיעת האופציות והפדיונות בקרנות הנאמנות יעכירו את האווירה.

לאחר 3 ימים רצופים של ירידות, וול סטריט ננעלה במגמה חיובית, בעיקר בשל העלייה במחיר הנפט שטיפס אמש לשיא של שבועיים ואיתו מניות האנרגיה. עם סיום המסחר בוול סטריט, עלה מדד הדאו ג'ונס ב-0.3%, מדד ה-S&P500 עלה 0.32% ואילו מדד הנאסד"ק הוסיף 0.56%. לסקירת המסחר בוול סטריט בשעה זו, החוזים על המדדים בוול סטריט רושמים עליות של עד 0.3%.

ההשפעה התיאורטית של פערי הארביטראז'' על מדד ת"א 25 הינה חיובית ומסתכמת ב-0.4%. לחיוב בולטות מניות תפרון (11.94%), איזיצ''יפ (5.9%+), אלוט תקשורת (5.8%+), נובה (3.86%+). בצד השלילי מצויות מניות טופ אימג' (13.25%-), די מדיקל (3.17%-), פרטנר (1.82%-).

סוכנות הדירוג S&P מעלות הודיעה אתמול על הכנסת הדירוג של אלביט הדמיה ופלאזה סנטרס לרשימת מעקב עם השלכות שליליות.

היום מתכנסות אסיפות מחזיקים של יחידות ההשתתפות והאופציות של מודיעין יהש אפ 7 על מנת להצביע על הצעה לדחות את מועד הפקיעה. השותף הכללי הציע להאריך את האופציה עד לאמצע יולי, לאחר פרסום הסקרים הסייסמיים ב-''מירה'' ו''שרה.

האנליסטים ריצ''רד גסו וג'ונתן קופוס מדויטשה בנק מעריכים כי תגלית נפט ב''לווייתן'' תשנה את פני סקטור האנרגיה בישראל, ולכן הם מעדיפים מניות החשופות למאגר. השניים הוסיפו את רציו יהש למניות המסוקרות ע"י מחלקת המחקר.

משקיעי אסיה פיתוח צפויים להגיב היום לידיעה שפירסמה אתמול החברה אודות החוב האבוד שיוחזר לה ושצפוי להגדיל את הונה העצמי של החברה בלמעלה מ-50%.

בורסת ת"א ננעלה אתמול בירידות חדות בעקבות נתוני מאקרו עגומים בארה"ב. עם סגירת המסחר באחד העם, מדד המעו"ף איבד 2.13% לרמה של 1,224.17 נקודות, מדד ת"א 75 נחלש בשיעור של 1.37% ומניות הבנקים שעלו מוקדם יותר בכ-1% סגרו בירידה של 1.73%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.9 מיליארד שקלים.

חברת דלק נדל"ן דיווחה כי חברת הבת DGRE חתמה בתחילת החודש על הסכם למכירת מלוא הזכויות בבניין Bell בקנדה תמורת כ-1 מיליארד שקל.

מניית בנק לאומי השילה 2%. הבנק פירסם את תוצאות האסיפה הכללית לבחירת הדירקטורים לבנק. על התפקיד הנחשק התמודדו 22 מתחרים אשר מתוכם נבחרו ארבעה: דוד אבנר מנכ"ל פרטנר בעבר, מירי כץ אשר תיפקדה כיו"ר רשות ני"ע, עמוס ספיר שכיהן כמנכ"ל מעלות. בנוסף, ציפי סמט שהייתה בתפקיד הממונה על שוק ההון והביטוח נבחרה לדירקטורית חיצונית.

מניית חברת נייס איבדה 2.9%. החברה מרחיבה את פעילותה במגזר הביטחוני. היום דיווחה החברה כי מחלקת שדות התעופה של לוס אנג''לס השלימה את הטמעת פתרון NICE Situator, פלטפורמה פתוחה לניהול מצבים בטחוניים. אין ציון להיקף הכספי של העסקה.

בבית ההשקעות IBI ניצלו את ההזדמנות אחרי פרסום הדוחות של פרטנר, על מנת להוריד את ההמלצה למתחרה הגדולה שלה סלקום, שמנייתה ירדה ב-1.8%.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il