TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רוצים לעצב את הבית? קחו הלוואה מהבינלאומי


הבנק הבינלאומי
הבינלאומי ופורטל Adira.co.il משיקים שירות חדשני המעניק מימון וייעוץ בנושא עיצוב פנים
הבנק הבינלאומי ופורטל העיצוב Adira.co.il יוצאים בפעילות משותפת במסגרתה ייהנו הלקוחות הן מהלוואות לעיצוב הבית, לרכישת ריהוט וכו' והן מייעוץ בנושא עיצוב פנים שיוענק חינם על ידי המומחים של פורטל Adira.co.il.

הבנק מציע הלוואות בסכום של עד 100,000 ש"ח לתקופה של עד 8 שנים בריבית ייחודית בשיעור של עד פריים פחות 0.5%. לקוח שייקח הלוואה בסכום של 25,000 ₪ ומעלה ייהנה משעתיים ייעוץ בנושא עיצוב פנים חינם שתינתן על ידי מעצבי פנים של ה- Adira.co.il, מתנת הבנק הבינלאומי.

במסגרת שיתוף הפעולה יופיע בדף הבית של Adira.co.il מחשבון הלוואות של הבנק הבינלאומי, באמצעותו ניתן יהיה לקבוע, על פי ההחזרים החודשים וסכום ההלוואה, מהי תקופת ההלוואה הרצויה.

שאול סאלם, מנכ"ל פורטל Adira: "מדובר בשירות כפול וחדשני: הבנק הבינלאומי מעניק ללקוחות הלוואה נוחה ומומחי Adira.co.il מעניקים ייעוץ בנושא עיצוב פנים שעוזר לתכנן ולעשות שימוש נכון בכספי ההלוואה, תוך שמירה על מסגרת הוצאות מאוזנת."

Adira.co.il מקבוצת דפי זהב ומרכז הבניה הישראלי הנו פורטל מוביל המרכז את כלל התחומים הנוגעים לעיצוב, אדריכלות, שיפוץ, בנייה וחידוש הבית. הפורטל פונה לקהל פרטי של מעצבי בתים, משפצים, בונים ומחדשי בתים וכן ולסקטור מקצועי המספק שירותים בתחום כגון אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים וכו'.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il