TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דניה סיבוס מקימה את FORMA – חברה המתמחה בעבודות גמר ושימור באיכות גבוהה


פורמה של דניה סיבוס
בראש החברה החדשה יעמוד גיל אטיאס; מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג: "אנחנו נענים לצורך הגובר בענף לביצוע עבודות גמר ושימור ברמה גבוהה ביותר ועל ידי חברה גדולה ויציבה"
דניה סיבוס, זרוע הבניה והתשתיות של קבוצת אפריקה ישראל, הקימה חברת בת חדשה בשם FORMA. החברה החדשה מתמחה בביצוע עבודות גמר ושימור באיכות גבוהה. מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג, הודיע כי בראש FORMA יעמוד גיל אטיאס, לשעבר סמנכ"ל הביצוע של חברת אלקטרה בנייה שחוזר למעשה לדניה סיבוס לאחר 4 שנים.

מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג, אומר כי FORMA הוקמה לאור הביקוש הגדול בשוק הנדל"ן לעבודות גמר באיכות גבוהה. "החברה החדשה תיהנה מניסיוננו הרב בביצוע פרויקטים יוקרתיים שונים ומגוונים ותוכל לבצע את עבודות הגמר והשימור בצורה מהירה, יעילה ובלי להתפשר על איכות החומרים והעבודה. FORMA תתמחה בשוק עבודות הגמר במבנה ציבור, מגורי היוקרה ובפרויקטים ייחודיים של שימור מבנים".

גינזבורג מדגיש כי לכל פרויקט שתנהל החברה החדשה יוצמד אדריכל מתאם, המנהל את שיתוף הפעולה בין כל הגופים השותפים להקמת הפרוייקט, דואג לליווי צמוד של רוכשי הדירה מקניה ועד מסירה, מטפל באופן שוטף בתאום השינויים האדריכליים ובכל צרכיהם ובקשותיהם. "אנו מכריזים על הקמת החברה החדשה רק אחרי שהשלמנו את כל ההליכים להבטיח שירות האישי, גמישות מרבית לצרכי הדיירים וזמינות גבוהה שיבטיחו את ביצועו המושלם של כל פרט בתהליך." אומר מנכ"ל דניה סיבוס.

הפרויקט הראשון שמבצעת FORMA, הינו פרויקט היוקרה הירקון 96 ברחוב הירקון בת"א בהיקף של כ-35 מיליון שקל. הפרויקט כולל את כל עבודות הגמר (עבודות הטיח, הריצוף, אלומיניום, מעליות) להקמת הבניין החדש בן ה- 9 קומות וכן עבודות השימור של בניין הבאוהאוס. עבודות הגמר צפויות להסתיים בדצמבר 2011.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il