TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רד בינת מצטרפת למנרב הנדסה בהתמודדות במכרז עיר הבה"דים של משרד הביטחון


משרד הביטחון
קבוצת שירותי התקשורת רד בינת, שבבעלות משפחת זיסאפל, מצטרפת לקבוצת מנרב הנדסה, שבשליטת אברהם קוזניצקי, בהתמודדות על מכרז עיר הבה"דים של משרד הביטחון. מנרב תחזיק ב-75% ממניות חברות הזכיין (SPC), ובינת תחזיק ב-25%.
קבוצת שירותי התקשורת רד בינת, שבבעלות משפחת זיסאפל, מצטרפת לקבוצת מנרב הנדסה, שבשליטת אברהם קוזניצקי, בהתמודדות על מכרז עיר הבה"דים של משרד הביטחון. בתום מו"מ שארך מספר שבועות, סיכמו הקבוצות על ריצה משותפת למכרז כאשר מנרב תחזיק ב-75% ממניות חברות הזכיין (SPC), ובינת תחזיק ב-25%.

פרויקט הקמת עיר הבה"דים כולל בין היתר הקמת תשתית תקשורת ומחשוב, וכן תפעול ותחזוק למשך 20 שנים, זאת בהיקף כספי משוער של כ-300-400 מיליון שקל. בין היתר, תקיף תשתית זו מערכות מתח נמוך, מערכת מצלמות היקפית, מערכת כריזה, מערכת תקשורת פנימית, מערכות מחשב ומולטימדיה וכן קישוריות אינטרנט. לפיכך, הביעו בשנה החולפת מספר חברות תקשורת התעניינות בחבירה כקבלניות משנה לאחת מחברות הקבלן שעברו את שלב המיון המוקדם במכרז (P.Q). בינת תשתתף כאמור גם בהון, ומצטרפת למנרב כשותפה לחברה היזמית.

מנרב, מן הבולטות בחברות ההנדסה בישראל, נושאת בניסיון רב בפרויקטי B.O.T בזכות מעורבותה בפרויקטי מעונות הסטודנטים באוניברסיטה העברית, בית הסוהר הפרטי בדרום, מתקן טיהור השפכים בנבי מוסא וזכייתה במכרז להקמת מתקן ההתפלה של מקורות באשדוד. גם לבינת, אחת הקבוצות המובילות בישראל בתחום האינטגרציה בין עולמות התקשורת, המחשוב ואבטחת המידע יש ניסיון רב בעבודה מול גופים ממשלתיים ומערכת הביטחון. במכרז צפויות להתמודד עוד ארבע קבוצות: אפריקה ישראל; אלקטרה, שפיר הנדסה אזרחית וימית; א. דורי, מבני תעשיה ואלטל; וקבוצת אשטרום ושיכון ובינוי.

מכרז עיר הבה"דים כולל את העברת בסיסי ההדרכה של המערך תומך הלחימה בצה"ל לאזור צומת הנגב. המכרז שפירסם משרד הביטחון הוא למעשה מכרז בנייה ותחזוקה שוטפת לתקופת זיכיון כוללת (הקמה + הפעלה) של 20 שנה. זהו מכרז B.O.T לתכנון, מימון, הקמה ותפעול של 8 בסיסים (רובעים), אשר אכלוס הראשון שבהם מתוכנן לשנת 2014. זאת, כאשר בידי הזכיין הפרטי יופקדו כלל השירותים האזרחיים של המתקנים לרבות: הסעדה, לוגיסטיקה, ניקיון והוצאה לאור. התחרות בין המציעים תהיה על גובה מענק ההקמה שלו יזכו בסיום הפרויקט וכן על מחיר התחזוקה השוטפת (שישולם אחת לתקופה). היקף הבנייה מוערך ב-1-2 מיליארד שקל, והוא יקיף בניית מתחם של 250 אלף מ"ר על פני 1,600 דונם, שנועד לאכלס 10-11 אלף חיילים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il