TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Xilinx תציג באוקטובר את דור ה FPGAs החדש המקצץ את צריכת ההספק ב-50%


משה גבריאלוב, נשיא ומנכ"ל זיילינקס
הסדרה החדשה מיושמת על טכנולוגיית ה-28 ננומטר המאפשרת הספק נמוך עם רמת ביצועים גבוהה, ומבוססת על הארכיטקטורה המאוחדת היחידה המתפרסת על-פני כל משפחות הרכיבים של החברה
הכנס הטכנולוגי השנתי של Xilinx (זיילינקס), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), יתקיים ביום ב', 25 באוקטובר 2010 במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה. לכנס צפויים להגיע מאות לקוחות ושותפים של החברה.

משה גבריאלוב, נשיא ומנכ"ל זיילינקס, יגיע לישראל לפתוח את הכנס ולהיפגש עם לקוחות ושותפים. עמו יגיעו לישראל: יאן דירקס, סגן נשיא זיילינקס למכירות במזרח התיכון ואירופה, בריין ג'קסון, מנהל שיווק של חטיבת ה Design Software, מט קליין, מהנדס ראשי אפליקציות ושיווק טכנולוגי, סטפאן מונבואסה, מנהל אסטרטגיה ושיווק, הנקה קרקלס, מנהלת שיווק בתחום התעופה, החלל והביטחון וכן ג'יילס פקהאם, מנהל שיווק של אזור EMEA בזיילינקס.

זיילינקס תציג בכנס את סדרת המוצרים החדשה Xilinx 7 series, סדרת ה- FPGAsהראשונה בתעשייה המקצצת את צריכת ההספק הכוללת בשיעור של 50% ומציעה נפח של עד שני מיליון תאי לוגיקה, אותה השיקה בארץ ביולי 2010. הסדרה החדשה מיושמת על טכנולוגיית ה-28 ננומטר המאפשרת הספק נמוך עם רמת ביצועים גבוהה, ומבוססת על הארכיטקטורה המאוחדת היחידה המתפרסת על-פני כל משפחות הרכיבים של החברה.

בכנס שכולל הרצאות מליאה והרצאות טכניות בארבעה מסלולים נושאיים, יוצגו הפיתוחים המתקדמים בפלטפורמות התכנון הייעודיות של זיילינקס, והפתרונות העדכניים בתחומי תקשורת אלחוטית, תעופה וביטחון, תעשייה ורפואה ומערכות משובצות בתעשיית השבבים.

Xilinx (נאסד"ק XLNX), הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות מתכנתים לרכיבים דיגיטליים. הפתרונות המתכנתים של Xilinx משולבים בתוך התכנונים של קשת רחבה של יישומים. לקוחות Xilinx יכולים לשנות או לשדרג את התכונות והפונקציות של מוצריהם "תוך כדי עבודה" – להתאים עצמם לתקנים חדשים ולהגדיר מחדש את החומרה עבור יישום ספציפי.

טכנולוגיה זו של שינויים מיידיים "תוך כדי עבודה" (on-the-fly) מאפשרת האצה של זמן היציאה לשוק, בידול המוצרים והפחתת העלויות. Xilinx הוקמה ב-1984 ומעסיקה כ-3,000 איש ברחבי העולם. הכנסותיה של Xilinx לשנה פיסקאלית 2010 הסתכמו ב-31.8 מיליארד דולר. ומשרדיה הראשיים ממוקמים בעמק הסיליקון, סן-חוזה, קליפורניה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il