TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי ליציבות שערים; טבע תתמוך במסחר


בורסה תא
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר הראשון של השבוע בירידות שערים. בסיכום שני ימי המסחר האחרונים איבדו המדדים המובילים עד 1.1%. עם זאת, טבע שחזרה עם פער ארביטראז' חיובי, צפויה להעניק תמיכה למדד המעו"ף
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר הראשון של השבוע בירידות שערים. בסיכום שני ימי המסחר האחרונים איבדו המדדים המובילים עד 1.1%. עם זאת, טבע שחזרה עם פער ארביטראז' חיובי, צפויה להעניק תמיכה למדד המעו"ף.

ביום שישי התפרסם האומדן השני לנתון התוצר בארה"ב. הנתון איכזב מעט כשהחזיר קריאה של 2.4% ברבעון השני, נמוך מהתחזיות ששררו בשוק לצמיחה של 2.5% ברבעון. עם זאת בצד החיובי, הנתון לרבעון הראשון עודכן מעלה לצמיחה של 3.7%, זאת לעומת דיווח קודם של 2.7%.

טרם פתיחת המסחר, ההשפעה התיאורטית של המניות הדואליות על מדד המעו"ף הינה שלילית בשיעור של 0.1%. בין המניות ששבו בפער חיובי נציין את טבע (0.55%), אודיוקודס (2.8%), אורכית (1.3%) ואיזיצ'יפ (2.6%). בין המניות שחזרו בפער שלילי נציין את פריגו (0.7%), אלביט מערכות (0.7%), אלווריון (1.2%), טאואר (1%) ונס טכנולוג'יס (3.8%).

מניית כיל צפויה לרשום עליות ולהעניק תמיכה למדד המעו"ף לאחר שבסוף השבוע מניות הדשנים בוול סטריט רשמו עליות שערים. בסיכום שני ימי המסחר האחרונים, מניית פוטאש עלתה ב-3.7% ואגריום הוסיפה 1.3%.

לאחר סגירת המסחר ביום חמישי דיווחה וואלה על תוצאותיה לרבעון השני של השנה. פורטל האינטרנט רשם גידול של 36% בהכנסות ל-42.4 מיליון שקל, אך עם זאת הרווח הנקי דווקא צנח בכ-40% ל-2.7 מיליון שקל. הירידה ברווח נרשמה לאור השקעות בפיתוח ובפרסום.

המסחר בבורסת ת"א הסתיים ביום חמישי בירידות. ת"א 25 ירד ב-0.17% ל-1,118 נקודות, מדד ת"א 75 איבד 0.34% ל- 766 נקודות, מדד הנדל"ן עלה ב-0.03%, והמחזור הסתכם בכ-2.5 מיליארד שקל.

כלכלני לאומי צופים האטה בצמיחה. "ההתמתנות בקצב הגידול של המדדים השונים באה לידי ביטוי הן במרכיבים של צריכה שוטפת, כגון מדדי פדיון המזון של רשתות השיווק ורכישות בכרטיסי אשראי של מזון ומשקאות, הלבשה והנעלה והן במרכיבים של צריכת בני קיימא, כגון רכישות בכרטיסי אשראי של מחשבים ותוכנה ורהיטים", כותבים כלכלני לאומי בסקירתם.

אלווריון ירדה ב-0.45%. בית ההשקעות האמריקאי אופנהיימר הוריד את ההמלצה למניית אלווריון מ'תשואת יתר' ל'תשואת שוק'. הורדת ההמלצה מגיעה יום אחרי שאלווריון פרסמה את דו"חותיה לרבעון השני של השנה ואיכזבה את השוק.
"אנחנו מאמינים שאלווריון לא תציג שיפור בפעילות העסקית במהלך 2010 ו-2011. זאת מעבר לעובדה שהחברה ממשיכה לאבד מזומנים", מציינים באופנהיימר. מנגד מציינים בחברת ההשקעות גורמים חיוביים: "העלייה בצבר ההזמנות מעידה על צפי לעלייה בהכנסות החברה במחצית השנייה כפי שהצהירה ההנהלה הם סימן טוב".

מנרב עלתה ב-0.13%. מנרב הנדסה ובניין ו-OJSC Mosmetrostroy הרוסית הן הזוכות במכרז להקמת קטע ב' במסילת הרכבת שבין תל אביב לירושלים. מדובר בקו הרכבת המהירה שאמור לחבר בין שתי הערים ולאפשר לנוסעים להגיע מקצה אחד לשני בפחות מחצי שעה. עלות העבודות במקטע ב' נאמדת ב-647 מיליון שקל, וזמן ביצוע המסילה יארך כשלוש וחצי שנים.

השותפות לחיפושי נפט וגז רציו הודיעה לבורסה כי קיבלה הודעה מאת הממונה על ענייני הנפט לפיה ניתן אישור לבקשתה לשינוי בתוכנית העבודה בהיתר מוקדם "גל", כך שבמקום לבצע סקר סייסמי דו מימדי בהשקעה של כ-4 מיליון דולר בשטח גל, יבוצע סקר סייסמי תלת מימדי בשטח של כ-400 קמ"ר, בהשקעה של כ-5 מיליון דולר. על הסקר להתחיל להתבצע לפני סוף שנת 2010.

עזריאלי ירדה ב-0.76%. מיטב בית השקעות החל לסקר את קבוצת עזריאלי עם המלצת "תשואת שוק" ומחיר יעד של 92 שקל. "חברות נדל"ן מקומיות נסחרות במכפילי NAV (מכפילי הון) הנעים בין 0.8 ל-1.13 ואנחנו בדעה שעזריאלי צריך להיסחר בגבול העליון של מכפילים אלו הודות לאיכות ההנהלה, הפרויקטים הקיימים ובעיקר בגלל היכולת להשביח את שווי החברה תוך השלמת צבר הפרויקטים בפיתוח. מחיר היעד שלנו גבוה ב-10% מה-NAV החזוי לסוף 2010", נאמר בסקירת מיטב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il