TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יבמ רוכשת את חברת אחסון המידע ודחיסת הנתונים סטורוויז


מאיר ניסנסון, מנכ"ל יבמ ישראל
מערכות סטורוויז שפותחו בישראל מאפשרות חיסכון של עד 80% בדרישות האחסון
יבמ הודיעה על חתימת הסכם לרכישת חברת סטורוויז ( Storwize ), הפועלת בישראל ומפתחת טכנולוגיה לדחיסת נתונים בזמן אמת המאפשרת צמצום של עד 80% בדרישות האחסון הפיזי במערכות מחשוב.
המטה של חברת סטורוויז שוכן במרלבורו מסצ'וסטס ומרכז הפיתוח שלה נמצא ביהוד בישראל.
פרטיה הכספיים של העסקה, שתושלם במהלך הרבעון הנוכחי, לא פורסמו.

לסטורוויז יש כיום יותר מ- 100 לקוחות בכל העולם, במגוון רחב של תחומי תעשייה ובהם מגזרי האנרגיה, הייצור, הפיננסים, הביטוח, התקשורת, ושירותים בענן מחשוב.

מרכז הפיתוח של סטורוויז בישראל יצטרף למערך הפיתוח של מערכות אחסון של יבמ הפועל בישראל, מאז רכישת XIV ו- Diligent לפני כשנתיים וחצי, ומעסיק כיום קרוב ל-200 עובדים.

מאיר ניסנסון, מנכ"ל יבמ ישראל ציין כי "רכישת סטורוויז מוסיפה עוד נדבך בביסוס מעמדה של ישראל כמוקד מרכזי בפעילות יבמ בתחום האחסון" .
לדברי ניסנסון, זוהי גם הכרה נוספת של יבמ בחדשנות וביכולות הטכנולוגיות שהתפתחו בשנים האחרונות בישראל.

"לטכנולוגיות האחסון המפותחות בארץ שמור מקום חשוב בסיפור ההצלחה של יבמ בתחום זה. מוצרים שפותחו בארץ על ידי חברות שנרכשו על ידי יבמ קודם לכן כגון : XIV ו-Diligent מייצגים כמה מהתחומים הצומחים ביותר בעסקי יבמ בעולם האחסון. עכשיו מצטרף בסיס צמיחה ישראלי נוסף לסיפור ההצלחה הזה", הוסיף מאיר ניסנסון .

בעשור האחרון רכשה יבמ מספר חברות הזנק ישראליות, או כאלה שהפעילו מרכז פיתוח בישראל.
הרכישה הבולטת מכולן הייתה זו של XIV , המפתחת מערכות אחסון מבוססות מיחשוב שריגי, בסוף 2007. באפריל 2008 קנתה אז יבמ את Diligent , שעוסקת בפתרונות למניעת שכפול מידע, ואת FilesX אשר פיתחה פתרון לשחזור נתונים, עם מערכת להתאוששות מהירה של יישומים עסקיים קריטיים ושל שרתים הפועלים בסביבת מיקרוסופט. קודם לכן רכשה יבמ מספר חברות תוכנה עם בסיס ישראלי.

חברת סטורוויז הוקמה בישראל ב-2004 על ידי גל נאור ויוני עמית. החברה מספקת פתרונות לדחיסת מידע, ומוצריה מותקנים במערכי המיחשוב בארגונים, במקטע שבין מערכות האחסון לבין הרשתות. במעבר הזה, מכווץ המכשיר הייחודי את המידע בטרם יאוחסן, תוך שהוא משיג יחס דחיסה גבוה בותר ומצמצם משמעותית את היקף המשאבים הנדרשים לאחסון.
המשך.... >
טכנולוגיית דחיסת הנתונים שפותחה ע"י סטורוויז חשובה עתה יותר מתמיד לאור הגידול העצום בכמויות המידע המצריך יותר ויותר יכולות אחסון בארגונים ובעסקים. על פי התחזיות, צפוי קצב הגידול בביקוש העולמי לאחסון ארגוני לצמוח בשיעור שנתי ממוצע של 43% בין השנים 2008-2013.

אד וולש, מנכ"ל סטורוויז ציין לאחר חתימת הסכם הרכישה כי, "יבמ מציגה את החזון הברור ביותר לכיוונים העתידיים של עולם האחסון – וסטורוויז שמחה להפוך חלק מהחזון הזה. הלקוחות ייהנו מהשילוב בין היכולות המקצועיות של אנשי סטורוויז ובין הפריסה העולמית והעוצמה של יבמ בתחומי המכירות, השירותים, המחקר והפיתוח".

רכישת סטורוויז תעמיד לרשות יבמ טכנולוגיית אחסון ייחודית ביכולתה לדחוס סוגים שונים של מידע ראשי, כזה הנמצא בשימוש פעיל ושוטף, החל מתמונות הדמיה ועד לבסיס נתונים שלמים, תוך עבודה בזמן אמת ומבלי לפגוע בביצועים. זאת, בניגוד מוחלט לכל טכנולוגיות דחיסת האחסון האחרות הזמינות כיום בשוק, המטפלות רק במידע משני או בנתוני גיבוי.

דחיסת מידע ראשי מאפשרת למשתמשים במערכות של סטורוויז לאחסן עד פי חמישה יותר נתונים על גבי מערכות אחסון בנפח נתון, תוך מניעת תופעות הצטברות מידע, צמצום עלויות תפעול – וחיסכון בצריכת האנרגיה, הן של מערכות המחשוב עצמן והן של מערכות המיזוג החיוניות לפעילותן התקינה.

הטכנולוגיה של סטורוויז מאפשרת להפעיל באורח יעיל יישומים אנליטיים עסקיים, המשפרים את תהליכי קבלת ההחלטות באמצעות סריקת נתונים היסטוריים של שנים רבות יותר מבעבר, המתקבלים ממקורות שונים – מבלי שיהיה צורך להגדיל לצורך זה את היקף ציוד האחסון. דחיסת נתונים בזמן אמת יכולה לסייע גם על מנת להבטיח את זמינות הנתונים האלה במהירות גבוהה פי ארבעה, בעבודה בסביבת עיבוד תנועות.

הפעלת מערכות דחיסת הנתונים של סטורוויז אינה משפיעה על התהליכים העסקיים או תהליכי העבודה בסביבת טכנולוגיות המידע, או על כל יישום הקיים ופועל כבר במסגרת הארגון – ואינה מחייבת מיומנות מיוחדת לצורך התפעול השוטף. התקנת המוצר נמשכת לא יותר מארבע שעות, כמעט ללא הפרעה לפעילות השוטפת של מערך המחשוב.

המכשיר הייחודי אותו פיתחה סטורוויז עובד בשילוב עם מגוון מערכות אחסון הקשורות לרשת (NAS), ובכלל זה סדרת מערכות N ומערכות SONAS של יבמ עצמה, כמו גם מערכות מתוצרת יצרנים אחרים ובהם EMC, HP, NetApp ודומיהם. דחיסת נתונים בזמן אמת מציעה ערך מוסף ללקוחות המשתמשים כבר במערכות למניעת שכפול נתונים, הקצאה יעילה וחסכונית של נפחי אחסון (thin provisioning) וטכנולוגיות אחרות לייעול סביבת האחסון.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il