TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פיתוח עצמי משותף לבינת תקשורת ורדווין: וידאו בזמן אמיתי בתקשורת אלחוטית לרכבות ורכבי סיור בתנועה


בינת
הפיתרון החדש מאפשר גם ניטור מרחוק של קרונות רכבת למניעת מעשי אלימות וחבלה, כמו גם התראה לקטר על כלי רכב התקועים על פסי הרכבת לשם מניעת התנגשות וסיכון חיי אדם
החברות בינת תקשורת מחשבים ורדווין, מקבוצת רד-בינת, חשפו לאחרונה פיתוח טכנולוגי משותף ייחודי להעברת וידאו, קול ונתונים בזמן אמיתי לכלי-רכב הנמצאים בתנועה במהירות גבוהה, באמצעות תקשורת אלחוטית בפס רחב.

פתרון האבטחה הנייד זמין לשימוש מזה מספר חודשים, ומוטמע בפרויקטי הגנה היקפית על מקומות אסטרטגיים (perimeter control). הפיתרון מושתת על התקני תקשורת ומחשוב מוקשחים לשם עמידות בטלטולים, תנאי טמפרטורה ואבק, המאפשרים להעביר מידע לרכבי כוחות בטחון, יחידות אבטחה עירוניות ולרכבות בעת תנועה – לראשונה ללא צורך בעצירה וללא הפרעות.

ייעודו של הפתרון להקנות יתרון בתגובה עבור כלי רכב בזמן אמיתי במהלך ההתרחשות, ולפיכך הוא מעביר אליהם מידע מקיף הכולל קבלת שידורי וידאו ממצלמות, שידורי אודיו מאנטנות, ושידורי נתונים מחיישנים המותקנים בקרבת קווים ומעברי גבול. המידע המועבר מאפשר לכוחות סיור ובטחון עדכון בתמונה מלאה ומקיפה, ממרחק עשרות קילומטרים ממקום האירוע אליו הם מוזעקים, ובכך מסייע בהתארגנות מתאימה של הכוח.

הפיתרון החדש מאפשר גם ניטור מרחוק של קרונות רכבת למניעת מעשי אלימות וחבלה, כמו גם התראה לקטר על כלי רכב התקועים על פסי הרכבת לשם מניעת התנגשות וסיכון חיי אדם.

ליאור ברק, מנהל מוצר, רדווין: "הפיתוח מאפשר לספק תקשורת בפס רחב לכלי רכב בתנועה של עד 150 קמ"ש, תוך שמירה על איכות התקשורת והתמודדות מצויינת עם הפרעות המאפיינות בדרך כלל תקשורת ניידת. הפתרון מאפשר ביצוע handover בין בסיסי תקשורת בפרק זמן קצר מאד ובהתאם לדרישות המבצעיות. פתרונות רדווין לשוק ה – HomeLand Secutirty (HLS), כוללים גם הגדלת רוחבי פס, תמיכה במגוון רחב יותר של תדרים, והתאמות לצרכים מיוחדים של לקוחות ופרויקטים".

אבי בראל, מנהל הנדסה, חטיבה בינלאומית ופרויקטים אסטרטגיים, בינת תקשורת מחשבים: "אנו נמצאים בפתחה של מהפיכת ה-HLS והבטחון הציבורי, במסגרתה רואים יותר ויותר מערכות מתקדמות לבקרת גישה, העברה וניתוח וידאו אבטחתי לצרכי הגנה החל מרמת הארגון, דרך הרמה העירונית וכלה ברמה הלאומית. בינת מספקת את התשתית והיישומים לשילוב אמצעים אלה במוקדי בקרה או כשירות בענן, ומאפשרת העברת נתונים ווידאו בפס רחב לכוחות בשטח בעת תנועה."




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il