TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פילת מדיה: גידול של 19% בהכנסות החברה ומעבר לרווח כבר ברבעון הראשון


פילת
הרווח הנקי ברבעון עמד על כ- 1,6 מיליוני שקלים, המהווים כ- 5.9% מהמכירות, לעומת הפסד של כ- 3.6 מיליוני ש"ח ברבעון המקביל אשתקד
פילת מדיה גלובל פי.אל.סי, ספקית התוכנה לניהול שידורי טלוויזיה הנסחרת בבורסה בתל אביב ובלונדון ((AIM, מדווחת היום על תוצאות שיא לרבעון הראשון של שנת 2010.

הכנסות החברה ברבעון הסתכמו בכ-28 מיליון שקל, עליה של כ- 19% לעומת המכירות ברבעון המקביל אשתקד שהיו כ- 23 מיליון שקלים.

ברבעון הראשון של שנת 2010 הציגה החברה רווח תפעולי של כ- 4.1 מיליון שקל, זאת בהשוואה להפסד תפעולי של כ-850 אלף שקל. הרווח הנקי ברבעון עמד על כ- 1,6 מיליוני שקלים, המהווים כ- 5.9% מהמכירות, לעומת הפסד של כ- 3.6 מיליוני ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

אבי אנגל, מנכ"ל חברת פילת מדיה, ציין "ברבעון זה הושגו התוצאות הטובות ביותר שהחברה השיגה ברבעון ראשון אי פעם וזאת בהמשך לתוצאות שיא ברבעון האחרון של 2009 .

אנו עדים לעליה בביקושים למוצרי החברה מלקוחות קיימים ורואים פירות מחמשת החוזים החדשים שנחתמו בשנת שעברה. עם גידול בהכנסות והפחתת הוצאות כתוצאה מצעדי התייעלות שנקטנו בשנה שעברה אנו מציגים רווח ברבעון הראשון למרות שברבעונים ראשונים הצגנו בד"כ הפסד והרווחים השנתיים בעבר בשנים שעברו הושגו ברבעונים האחרונים. זוהי התחלה טובה ל-2010 שאנו מקווים שתהיה שנת צמיחה".

ההכנסות מהלקוחות החברה בצפון אמריקה היוו כ 63%- מההכנסות ברבעון, בדומה לרבעון המקביל אשתקד, עלית מה לעומת התרומה השנתית ב 2009- שעמדה על כ- 60% מההכנסות. עליה זו הושגה לאור תרומתם הגדלה של לקוחות חדשים כגון ScreenVision ,Showtime ,Corus ,Globosat והגידול בפעילות של לקוחות אמריקאים ותיקים יותר כגון דיסקברי.

כמו כן נמשכה מגמת העליה בהכנסות מדמי אחזקה ותמיכה שעמדו על כ- 7.9 מיליון ש"ח לעומת כ- 6.8 מיליוני שקלים ברבעון המקביל אשתקד, עליה זו של כ- 15.62% בזרם הכנסות המתמשכות נובעת מהגדלת בסיס הלקוחות ומעבר ליישום "חי" של המערכות שנמכרו בערוצים ותחנות נוספים.



הרווחיות הגולמית ברבעון זה נשארה דומה לרבעון המקביל ועמדה על 13,725 ₪ לעומת 11,611 ₪ במקביל אשתקד עלייה של כ-18% . הרווח התפעולי לפני הפחתות הסתכם בכ-4,126 ₪ לעומת הפסד של 846 ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

ברבעון הראשון של 2010 הקימה החברה מרכז פיתוח חדש בקייב (באוקראינה) שאיושו החל ברבעון תחת חוזה עם ספק כוח אדם מקומי. יוזמה זו באה על רקע המדיניות של החברה להמשיך בהורדה בעלויות של מהנדסי תוכנה של החברה.

המעבר לגרסת IBMS V6 המשופרת המושתתת על טכנולוגית Net, נמשך והלקוחות הותיקים משדרגים כולם, מה שמוביל להכנסות משירותי תמיכה. כמו כן נמשכת ההתרחבות לתחומים שכנים תוך הישענות על הדור החדש של המוצר וביניהם, היישום החדש לניהול פרסום בקולנוע, המודולים החדשים לניהול זכויות תוכן ולטלוויזיה לפי דרישה. פרויקטים אלו מבוצעים בשיתוף פעולה ומימון חלקי של לקוחות בארה"ב, אנגליה, סינגפור, אוסטרליה וניו זילנד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il