TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גולד בונד תחלק דיבידנד בסך של כ- 5.6 מליון ₪


נמל
שבשליטת שלמה שמלצר, שלומי פוגל וחברת הספנות לוסי בוכרד מחלקת דיבדנד בסך 1.38 שקל למניה
גולד בונד, שבשליטת שלמה שמלצר, שלומי פוגל וחברת הספנות לוסי בוכרד הודיעה היום (ג) כי תחלק דיבידנד בסך של כ- 5.6 מיליון שקל. חלוקה זו היא בהתאם למדיניות החברה לחלוקת דיבידנד בשיעור של כ- 40% . הדיבידנד מחולק מיתרת העודפים של החברה העומדת על סך של כ- 60 מיליון שקל, והוא יהיה בסך 1.38 שקל למניה. המועד הקובע לחלוקת הדיבידנד יהיה 30/11/2009 ומועד התשלום יהיה 16/12/2009.
חברת גולד בונד, המפעילה את מסוף מטענים בנמל אשדוד והמחזיקה ב-20.25% ממספנות ישראל, סיימה את הרבעון השלישי לשנת 2009 עם רווח נקי בסך כ-5.3 מיליון ₪. זינוק של למעלה מ-120% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי מתחילת השנה הסתכם בכ-14 מליון ₪ המהווים גידול של למעלה מ-58% לעומת זה בתקופה המקבילה שנה קודם.
הרווח התפעולי של החברה מפעילות חברת הבת קונטרם בע"מ, הכוללת מסוף המטענים ופעילות חופשית (טיפול במטענים, השכרת שטחים וטיפול במכולות), בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדל בכ-24% והסתכם בלמעלה מ-20 מליון ₪.
בחברה מעריכים כי ככל שהמצב הכלכלי במשק ישתפר ופעילות הייצוא והייבוא תתרחב יגדלו הכנסות החברה בהתאם. החברה נהנית מגישה ישירה לנמל אשדוד הסמוך אליה ומגישה נוחה לנמל חיפה, הודות לשלוחת הרכבת העוברת בשטח מסוף החברה.
מספנות ישראל בה מחזיקה גולד בונד ב-20.25% סיפקה לחברה רווח רבעוני של כ- 2.2 מליון ₪ נטו. מתחילת השנה עומד סך הרווח נטו לחברה מפעילות מספנות ישראל על כ - 4.3 מליון ₪.
אריה קרמן, מנכ"ל גולד בונד: "החברה ממשיכה לשמור על יציבות. אנו מעריכים כי היציאה מהמשבר הכלכלי ומהמיתון בעולם ואצלנו תיתן רוח גבית לחברה הן בהרחבת השימוש בשירותי מסוף המטענים והן בהכנסות מפעילות מספנות ישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il