TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רווחיות בזק בינ"ל מטפסת לשיאים חדשים ברבעון


ברבעון הראשון לשנת 2008 גדל הרווח הנקי בכ-14% והסתכם בכ-42 מיליון ₪, הרווח התפעולי גדל בכ-8% והסתכם בכ-55 מיליון ₪
בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל, מפרסמתהיום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון 2008 מהן עולה, כי החברה צמחה בכל מרכיבי פעילותה העיקריים בדגש על תחומי האינטרנט, השיחות הבינלאומיות והאינטגרציה לעסקים וממשיכה להוביל בפער משמעותי ממתחרותיה.

ברבעון הראשון לשנת 2008, מממשת בזק בינלאומי את פירות אסטרטגיית הרווחיות בה נוקטת בשנים האחרונות ומציגה רווחי שיא של 10 השנים האחרונות, המשקפים גידול של כ-14% ברווח הנקי וכ-8% ברווח התפעולי לעומת הרבעון המקביל. בנטרול השפעות חיצוניות, חל גידול משמעותי בהכנסות החברה העומד על כ- 14% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
בכך, ממשיכה בזק בינלאומי ומובילה את השוק גם מבחינת היקף ההכנסות, הרווח ושיעורי הרווחיות.

ברבעון הראשון לשנת 2008, מציגה בזק בינלאומי גידול של כ-14% ברווח הנקי שהסתכם בכ-42 מיליון ₪ זאת, לעומת הרבעון המקביל אשתקד שהסתכם בכ-37 מיליון ₪. הגידול המשמעותי ברווח הנקי, הינו תוצאה של צמיחה בכל מרכיבי פעילותה המובילים של החברה - האינטרנט, השיחות הבינלאומיות והאינטגרציה לעסקים.

היקף ההכנסות של בזק בינלאומי ממשיך לשמור על רמתו הגבוהה ועומד ברבעון הנוכחי,על כ-314 מיליון ₪. קיטון של כ-3% בלבד לעומת התקופה המקבילה אשתקד. את הקיטון ניתן לייחס לירידה בשער הדולר ולירידה בפעילות ה-*HUBBING, המאפיינת את הענף כולו. בנטרול השפעות אלו, הייתה מציגה בזק בינלאומי גידול של כ-14% בהכנסות לעומת התקופה המקבילה אשתקד- גידול אותו ניתן לייחס לצמיחה בכל פעילויות הליבה של החברה.

הרווח התפעולי של בזק בינלאומי גדל בכ-8% ברבעון הראשון של 2008 לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכם בכ-55 מיליון ₪. גידול מרשים זה ברווח התפעולי נובע מהמשך הצמיחה בפעילויות הליבה של החברה וצמיחה ברווחיותן של כל פעילויותיה.

שיעור הרווח התפעולי גדל ברבעון הנוכחי בכ-10% והסתכם בכ-17.4% לעומת כ-15.8% בתקופה המקבילה. ההצלחה בגידול בשיעור הרווח התפעולי הינה ביטוי ליעילותה של החברה ומיקודה ברווחיות פעילותה.

הוצאות ההפעלה והכלליות הסתכמו ברבעון האחרון בכ-259 מיליון ₪, קיטון של כ-5% לעומת התקופה המקבילה. הישג זה נזקף לזכות התייעלותה המתמשכת של החברה חרף הגידול בהיקפים ובמגוון הפעילויות בהן היא עוסקת.

הגידול המשמעותי ברווחיות החברה כמו גם הצמיחה בפעילויות הליבה של החברה, באים לידי ביטוי בתוצאות ה-EBITDA המצוינות של בזק בינלאומי. ברבעון הראשון הסתכם ה- EBITDA של בזק בינלאומי בכ- 75 מיליון ₪, גידול של כ-3% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי "אנו גאים על המשך ההובלה העקבית שלנו את השוק. שבירת שיאי הרווחיות והמשך הצמיחה בפעילויות הליבה שלנו הינם הישגים משמעותיים בשוק כה תחרותי המאופיין בשחיקה עזה ,המהווים תעודת כבוד ומקור לגאווה לכל עובדי החברה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il