TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

י.ח.דמרי גייסה כ-34 מיליון שקל בהנפקת מניות פרטית למשקיעים מוסדיים


דמרי
יגאל דמרי: "אנו נערכים לגיוס משאבים נוספים בהנפקת איגרות חוב, וזאת כדי להעמיק את פעילותנו בשוק הישראלי ולהתחיל בפיתוח והקמה של פרוייקטים חדשים שבבעלותנו"
חברת י.ח.דמרי, שהינה אחת מחברות הבנייה המובילות והגדולות בישראל, השלימה בסוף השבוע הנפקה פרטית של מניות למשקיעים מוסדיים משוק ההון הישראלי, וגייסה סכום כולל של כ-34 מיליון שקל. דמרי הנפיקה למשקיעים כ-1.04 מיליון מניות לפי מחיר של 33.23 שקל למניה.

יגאל דמרי, מנכ"ל החברה, מסר היום: "אנו נערכים לגיוס משאבים נוספים בהנפקת איגרות חוב, וזאת כדי לפתח את החברה ולהתחיל בפיתוח והקמה של פרוייקטים שבבעלותנו ושמועד הבשלתם הגיע".

בשבוע שעבר, דיווחה דמרי, כי חברת מידרוג אישרה מחדש דירוג A3 לסדרות האג"ח ב' ו-ג', והעלתה את אופק הדירוג משלילי ליציב. בהקשר זה, אישרה מידרוג דירוג זהה להנפקת סדרה חדשה, בסכום של עד 100 מיליון שקל ע.נ., אשר פירעונן יהיה בארבעה תשלומים שנתיים שווים, החל משנת 2013.
במדרוג ציינו כי, אישור מחדש של דירוג הסדרות נתמך, בין היתר, בשיעורי מכירות גבוהים; שיעורי רווחיות גולמית הגבוהים מהממוצע בענף; שיפור ביחסי האיתנות של החברה במהלך השנה האחרונה; צבר קרקעות לא משועבדות התורם לגמישותה הפיננסית של החברה; היקף חוב האג"ח נמוך בעקבות פירעון אג"חים ורכישה של אג"ח ומחיקתן מהמסחר; רמת נזילות גבוהה ועוד.

י.ח דמרי סיימה את את המחצית הראשונה של שנת 2009 עם גידול של כ-65% ברווח הנקי לכ-26.3 מיליון שקל, בהשוואה לכ-16 מיליון שקל במחצית הראשונה אשתקד. הכנסות דמרי במחצית הראשונה של 2009 הסתכמו בכ-212.5 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות של כ- 229.1 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2008.

י.ח. דמרי, שבשליטת יגאל דמרי הינה אחת מחברות הבניה הגדולות והמובילות בישראל. החברה פועלת החל משנת 1989 ועוסקת בתכנון וביצוע פרויקטים למגורים ברחבי הארץ וכן בייזום פרויקטים למסחר, מלונאות ותעשייה. בנוסף, מחזיקה דמרי בניה מספר נכסים מניבים בישראל. כמו כן, עוסקת באמצעות חברות בנות ובאמצעות חברות פרויקטים ביזום והקמה של פרויקטים למגורים ומסחר בחו"ל, במזרח אירופה. בין הפרויקטים המרכזיים של החברה: "מגדלי דמרי על הים" בנתניה, "דמרי ניין" באשקלון "דמרי פרימיום" בגן יבנה, "צמרות דמרי" בראשל"צ ופרוייקטים נוספים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il