TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

IBM בחרה בכרטיסי 10 ג'יגה ביט את'רנט של מלאנוקס להאצת פתרונות הרישות שלה


מלאנוקס
כרטיסי ה- ConnectX EN 10 נבחרו על ידי IBM על מנת לתמוך בביקוש הצומח לרשתות מהירות גבוהה ופרודוקטיביות של יישומים
חברת מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX; TASE: MLNX) מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי כרטיסי ה- ConnectX® EN 10 ג'יגה ביט את'רנט שלה, זמינים כיום באופן ישיר מ- IBM עבור המערכות System Cluster 1350™ ו- iDataPlex של IBM. שרתי ומערכות אחסון המשלבות ConnectX, המתאפיינים בביצועים, ביעילות בצריכת הספק, באינטגרציה ובמאפיינים המובילים בתעשייה, מספקים פתרון אופטימלי למסדי נתונים מרובי טרנזקציות, שירותים פיננסיים, מחשוב ענן וסביבות מרכזי נתונים ורטואליים של שרתים ואחסון.

"מלאנוקס שמחה להציע את פתרונות ה- ConnectX EN 10 ג'יגה ביט את'רנט המובילים שלה באמצעות IBM, על מנת לספק למנהלי IT את פתרון האת'רנט היעיל, הגמיש ובעל הביצועים הגבוהים ביותר", אמר ג'ון מונסון, סמנכ"ל שיווק במלאנוקס. "השילוב בין כרטיסי ConnectX EN 10 ג'יגה ביט את'רנט במערכות System Cluster 1350™ ו- iDataPlex של IBM מאפשר למשתמשי הקצה לשפר את תוצאותיהם העסקיות לצד צמצום צריכת ההספק של תשתית מרכז הנתונים, וכן לקבל את ההחזר הטוב ביותר להשקעתם".

"לקוחות במגוון רחב של סביבות מחשוב ארגוניים עם יישומים כגון קלסטרים של מסדי נתונים, מערכות Grid, מחשוב ענן ושרתים וירטואליים, עובדים כיום עם מערכות נתונים הרבה יותר מסובכות הדורשות רוחב פס של 10 ג'יגה ביט את'רנט", אמר אלכס יוסט, סמנכ"ל ומנהל עסקי לתחומיSystem x ו- BladeCenter ב-IBM. "מוצרי ה-10 ג'יגה ביט את'רנט של מלאנוקס מספקים ללקוחותינו פתרון הניתן להרחבה ביעילות ואשר עונה לדרישות היעילות הגבוהה עבור מחשוב ירוק ומחשוב ענן".

פתרונות ה-ConnectX EN 10 ג'יגה ביט את'רנט של מלאנוקס מספקים את הגמישות והיעילות הדרושים לאפשור קונסולידציית I/O אמיתית למרכזי נתונים וירטואליים וארגוניים. ה-ConnectX EN מספק את קצב ההעברה (line rate) והשהייה נמוכה מאד ותומך במאפייני stateless offload, בהאצות וירטואליזציה, CCE (Converged Enhanced Ethernet), ופייבר צ'אנל מעל אית'רנט (FCoE). מתאמי ה- ConnectX EN 10 ג'יגה ביט את'רנט של מלאנוקס תומכים במערך רחב של מערכות הפעלה, בהן: Windows, Linux, VMware ESX 4.0, Citrix XenServer, FreeBSD.

עוד הודיעה מלאנוקס על היבחרה במקום ה-298, בתחרות2009 Fast 500 של ענקית הייעוץ דלויט. במסגרת התחרות Fast 500 מדורגות מדי שנה 500 החברות שרשמו את הצמיחה המהירה ביותר בצפון אמריקה בענפי הטכנולוגיה, המדיה, התקשורת, מדעי החיים והקלינטק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il