TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת "מקורות" חתמה על מסמך הבנות לשיתוף פעולה עם חברת WST מקליפורניה


מים
במסגרת שיתוף הפעולה תייעץ "מקורות" ל-WST בתחום משק המים בקליפורניה ויבוצעו פרויקטים משותפים
אלי רונן, יו"ר קבוצת "מקורות", חתם בסוף השבוע, על מסמך הבנות לשיתוף פעולה עם חברתWST Water Solutions Technologies)) מהעיר Fresno בקליפורניה. ההסכם נחתם בעקבות פנייתה של חברת WST (בבעלות יגאל טרייבטש ופביאן אוברפלד) ל"מקורות", ובמסגרתו תיתן "מקורות" ייעוץ ותסייע בפתרון סוגיות במשק המים, תיזום ותפתח פרויקטים בתחומי הידרולוגיה, השבת קולחים, מתקנים להתפלת מי ים ומים מליחים ועוד. כן יבוצעו פרויקטים משותפים בתחום משק המים ואיכות מים בקליפורניה.

בנוסף ביקר יו"ר "מקורות" בסקרמנטו ונפגש עם אישי ממשל במטרה להכיר את בעיות המים בקליפורניה – אחת המדינות המובילות בארה"ב בתחום המים. אנשי הממשל התרשמו מהיכולות של "מקורות" ונקבע יעד לחתימה על הסכם עם "מקורות" בנושא ייעוץ בפיתוח משק המים של המדינה.

בחודש מרץ 2009 ביקרה משלחת של "מקורות" בקליפורניה כדי לללמוד מקרוב על הפעילות המתבצעת במדינה בתחום הטיפול במים לצורך הרחקת מזהמים מקידוחים, התפלת מים מליחים, השבת קולחים וניהול משאבי מים. בביקור נדונה האפשרות לשיתוף פעולה בתחומים של חילופי ידע עם הגופים האקדמיים בקליפורניה (אוניברסיטת לוס אנג'לס ואוניברסיטת Fresno) וייעוץ בפרויקטים של מים.
במהלך הביקור בקליפורניה עלו הבדלים משמעותיים באופן השימוש במים בין שתי המדינות:
א. בקליפורניה אין רגולציה אלא משק מים חופשי על בסיס היצע וביקוש, כתוצאה מזכויות היסטוריות של בעלי הקרקעות מסוף המאה התשע עשרה. עקב כך קיימים פערים גדולים מאוד במחירי המים בין האזורים השונים - עד פי 100!
ב. באזורים גדולים במדינה נהוג להשקות בהצפה ואין ניסיון להתייעלות עקב מחיר המים הנמוך בהם.
ג. שיעור ניצול הקולחים בקליפורניה כולה הוא נמוך (כ-10%), זאת על אף העובדה שרמת הטיפול בשפכים והשבת הקולחים באזור Orange County (מדרום ללוס אנג'לס) גבוהה, ושהמערכת עושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

אנשי "מקורות" נפגשו במהלך הביקור בחודש מרץ גם עם ראש מפלגת הרפובליקאים במדינת קליפורניה, וביוני התקיים ביקור גומלין של נציגים מקליפורניה, לצורך הכנת הביקור של משלחת מורחבת הכוללת פוליטיקאים, אנשי אקדמיה וכלכלה במסגרת כנס Watec 2009, שיתקיים בישראל בנובמבר. בביקור נחשפו אנשי המשלחת לחברות הזנק ישראליות המבצעות פעילות משותפת עם יחידת WaTech של "מקורות". אנשי המשלחת גילו התעניינות רבה בטכנולוגיות שהוצגו.
האוכלוסייה בקליפורניה מונה כ-34 מיליון תושבים. צריכת המים נשענת ברובה הגדול על מקורות מים טבעיים. בשנים האחרונות חלה בקליפורניה ירידה בכמות המשקעים (בעקבות מספר שנות בצורת), המלווה במגמת הרעה באיכות המים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il