TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אברבוך חתמה על הסכם השקעה בהיקף של 15 מיליון דולר עם קרן יורקוויל


בתמורה תבצע אברבוך הקצאת מניות מתוך מניות החברה המוחזקות על-ידי חברת הבת לאחר קבלת אישור מהרשות לניירות ערך בהתאם לפניה מקדמית שתעשה לרשות
חברת אברבוך, מיבואניות העץ והפורמייקה הגדולות בישראל, הודיעה כי חתמה היום על מזכר הבנות עם קרן ההשקעות האמריקאית יורקוויל במסגרתו תקבל קו השקעה בהיקף של עד 15 מיליון דולר.

ההשקעה תתבצע במתכונת של Standby Equity Distribution Agreement במסגרתו תוכל אברבוך למשוך כספים על חשבון ההשקעה בעיתוי שיקבע באופן בלעדי על ידה, וזאת על פני תקופה של 3 שנים. בתמורה, תבצע אברבוך הקצאת מניות מתוך מניות החברה המוחזקות על-ידי חברת הבת (100%) לאחר קבלת אישור מהרשות לניירות ערך בהתאם לפניה מקדמית שתעשה לרשות בזמן הקרוב.

על פי ההסכם, מחיר המניה בכל הקצאה יקבע על בסיס המחיר הנמוך מבין הממוצעים המשוקללים של מחירי מניית החברה בחמשת ימי המסחר שלאחר מסירת דרישת השקעה, בניכוי הנחה של 5.5%. בהסכם נקבע מנגנון המאפשר לחברה לציין בדרישת השקעה מחיר מינימאלי למניה, שיחול ביחס לאותה השקעה. כמו כן, מוגבלת ההקצאה למשקיע בכך, שסך כל מניות החברה שתוחזקנה על ידי יורקוויל לא תביא אותה לשיעור ההחזקה של 4.99% או יותר.

בהתייחסו למסגרת ההשקעה של יורקוויל אמר שלום אברבוך, מנכ"ל אברבוך, "יורקוויל זיהתה את הגידול המרשים שביצעה אברבוך במכירות בשנים האחרונות. הסכם ההשקעה יסייע לפיתוח העסקי של הקבוצה ובמקביל נוכל להפחית את האובליגו מול הבנקים ולהקטין את עלויות המימון. כמו כן אנו בוחנים להרחיב את שטחי האחסון של החברה – דבר שיאפשר לנו קליטה של מוצרים חדשים בתחום העץ בהתבסס על מאגר הלקוחות הוותיקים והאמינים של החברה ובכך להביא לידי ביטוי את היתרון לגודל".

ווין קוי, סגן נשיא יורקוויל ציין "ראינו בשם 'אברבוך', כמזוהה עם איכות ומוביל שוק בעל מונטין בישראל. אנו מצפים להמשך ההצלחה ועבודה פוריה מול הנהלת החברה'".

קבוצת אברבוך עוסקת ביבוא עץ ונגזריו לישראל ונחשבת לאחת החברות הגדולות ביותר בתחום. החברה הוקמה בשנת 1960 ובשנת 1994 נכנסה לבורסת ת"א. אברבוך מעסיקה כ-100 עובדים מייבאת מוצרים שונים מלמעלה מ-20 ארצות שונות, ולחברה מעל 1,000 לקוחות בארץ. החברה מנוהלת על ידי 3 דורות של משפחת אברבוך. המחסנים והמשרדים ברמלה יושבים על כ-30,000 מ"ר. מגוון המוצרים מונה כמה אלפים. הפורמייקה, שלפני 48 שנה הייתה המוצר היחידי, מיובאת כיום מחברת ARPA האיטלקית, חברה מבוססת וידועה, בעלת שם בינ"ל. עץ ופורניר מיובאים מארה"ב, מקנדה ומאירופה. לבידים מיובאים מאירופה ומסין.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il