TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גיוס שיא בהנפקה של בנק הפועלים: גייס 1.5 מיליארד שקל ממשקיעים מוסדיים


בנק הפועלים
שטרי ההון שהונפקו יוכרו כחלק מהון משני עליון של הבנק, מתחילת השנה גייס בנק הפועלים כ-4 מיליארד שקל
הבעת אמון של המשקיעים המוסדיים הביאה להצלחה גדולה במכרז המוסדי שביצע בנק הפועלים אתמול. במסגרת המכרז הונפקה סדרת שטרי הון, שיוכרו כחלק מההון המשני העליון של הבנק. בנק הפועלים גייס כ-1.5 מיליארד שקל, בשבוע הבא תושלם ההנפקה, עם ביצוע מכרז לציבור, שבו צפוי הבנק לגייס סכום נוסף.

בנק הפועלים הציע סדרה של שטרי הון בריבית צמודה למדד במח"מ של כ-8 שנים. הריבית שנקבעה במכרז המוסדי היא בשיעור 5.75% – שיעור נמוך מריבית המקסימום שהוצעה במכרז (5.95%).

יוני היה חודש שיא בגיוסי ההון שביצע בנק הפועלים. מתחילת החודש גייס הבנק למעלה מ-3 מיליארד שקל, ומתחילת השנה מסתכם הגיוס (בארץ ובחו"ל, ממשקיעים מוסדיים ומהציבור הרחב) בסכום של מעל ל-4 מיליארד שקל. כאמור, בשבוע הבא צפוי גיוס נוסף, עם השלמת השלב הציבורי של ההנפקה.

גיוס ההון הנוכחי הוא חלק ממהלך מתמשך של בנק הפועלים להגדיל את יחסי הלימות ההון. במסגרת המהלך הזה, אישרו באחרונה ההנהלה והדירקטוריון של הבנק להנפיק שטרי הון רובד 2 (הון משני עליון), שיוכרו על ידי בנק ישראל כחלק מההון המשני העליון של הבנק.

בבנק הפועלים אומרים, כי גיוס ההון המוצלח מאוד שבוצע אתמול מצטרף לשורה של גיוסי הון, שביצע הבנק, המהווים הצבעת אמון ברורה של שוק ההון בבנק.

ההנפקה נוהלה על ידי חברת פועלים אי.בי.אי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il