TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ת"א צפויה ליום נוסף בסימן שאלה


הורדת הריבית אמש בארה"ב ברבע אחוז לא סיפקה את המשקיעים בוולסטריט

יו"ר הפד, בן ברננקי, הכריז אמש על הורדת הריבית בארה"ב ברבע אחוז לרמה של 2 אחוז בלבד, הנמוכה מזה כ4 שנים. אם זאת המשקיעים בוולסטריט העדיפו להתיחס דווקא לניסוח הדברים יותר מאשר לתוכנם. הצורה בה הסביר ברננקי את חומרת המצב בכלכלה האמריקאית ונקט במילה "צעדים ניכרים" ביחס לפעולות הפד עד כה, גרמה למשקיעים להבין כי יתכן מאד שזוהי הורדת הריבית האחרונה לזמן הקרוב. המסחר בוולסטריט עבר מעליות של כ0.8% לירידות לאחר הכרזת הריבית כאשר הנאסדק ננעל בירידה של 0.55%- והדאו סביב רמות הפתיחה.

גם היום צפויים להתפרסם מספר נתוני מאקרו חשובים בארה"ב:
הוצאות הצרכנים החודשיות, צפי לעליה של 0.2%, יתפרסם ב15:30
דורשי דמי אבטלה, צפי ל342 אלף, יתפרסם ב15:30
מדד מנהלי הרכש במגזר הצרכני (ISM), צפי ל48 נקודות, יתפרסם ב17:00

מניית כיל תרכז כרגיל עניין בקרב מניות המעו"ף לאחר עסקת מכירת האשלג לסינים אתמול. המחיר ינוע בין 500 ל600 דולר לטון. מקבילותיה בארה"ב החלו להראות סימני התאוששות וסיימו בעליות נעות.

גיוון דיווחה אמש כי החלה בניסוי של גלולת צילום שיכולה לבדוק במהירות איזה חולים יכולים לעבור אנדוסקופיה במעי הדק. המניה הגיבה בעליות ותפתח בפער ארביטראז' חיובי של 3.75%+.

וריפון אשר דיווחה אמש על הסכם להסדרת החובות עם המלווים בעקבות דחיית תאריכי פרסום הדוחות הגיבה בעליה חדה של 7.7%+ בוולסטריט. המניה תפתח בפער חיובי של 1.5%+.

בהמשך למעקבינו אחרי צמד ה"צוללות" אלדין וטאואר עדין לא נמצאה תחתית. טאואר ממשיכה לדשדש סביב ה80+ סנט ותפתח בארביטראז' שלילי של 4.9%-, ואילו אלדין צפויה גם היא לצנוח 4.4%- נוספים.






חברת אורכית פרסמה אמש פעם נוספת דוחות מאכזבים. אורכית דיווחה על הכנסות של כ2 מיליון דולר והפסד של 7.7 מיליון דולר שהם 47 סנט למניה. אם זאת העלתה החברה תחזיות לרבעון הקרוב. אורכית תפתח עם ארביטראז' שלילי של 5.2%-





רדויז'ן תפרסם היום דוחות בארה"ב אשר יעידו על מצבה של החברה. רדויז'ן מציגה דוחות חלשים כבר מספר רבעונים ברציפות, והמשך המגמה הזאת עשויה לפגוע במניותיה בצורה קשה. האנליסטים חוזים הפסד של 10 סנט בשורה התחתונה. רדויז'ן תפתח בפער ארביטראז' שלילי של כאחוז.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il