TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת טלדור חתמה על הסכם שותפות זהב עם SAP


טלדור
במהלך השנתיים האחרונות מכרה טלדור רישיונות SAP בהיקף של מיליוני שקלים
חברת טלדור דיווחה הבוקר על חתימת הסכם שותפות זהב עם חברת .SAP במהלך השנתיים האחרונות מכרה טלדור רישיונות SAP בהיקף של מיליוני שקלים. ההסכם שנחתם היום, במסגרת תוכנית השותפים החדשה של SAP - Partner Edge, מתיר לטלדור למכור ולהפיץ רישיונות ופרויקטי SAP בשוק הישראלי, לחברות בגודל בינוני.
במסגרת שיתוף הפעולה, חברת טלדור תציע חבילת ERP - SAP Business All-in-One (חבילת התוכנה), המכילה אוסף של תהליכי SAP Best Practices התפורים ומותאמים לצרכי הלקוח ע"פ המגזר העסקי שלו. סט תהליכים זה, מקצר משמעותית את משך יישומה והטמעתה של חבילת התוכנה תוך הקטנת עלויות היישום.
חטיבת ה- SAP בטלדור, בניהולו של רן גולן, היא מהמובילות והגדולות בישראל, ובעלת התמחות וניסיון ייחודיים ביישום והטמעה של SAP Best Practices. החטיבה חתומה על מספר רב של הצלחות בהטמעת מערכות SAP בשנים האחרונות ביניהן בחברות הפניקס, לומיניס, ביוסנס, ענבל, גדרון, ויסוניק, קבוצת מעברות ובתי זיקוק אשדוד. לחטיבת ה- SAP בטלדור ידע וניסיון בתחום ה- BW פורטל ו- CRM, והיא סימה לאחרונה פרויקט בטכניון ביחידה ללימודי חוץ.
לדברי גלעד גנס, מנכ"ל SAP ישראל: "הפיכתה של טלדור לשותף זהב של SAP משתלבת באסטרטגית החברה לשוק ה-ME . יותר ויותר ארגונים בגודל בינוני יוכלו להטמיע פתרונות SAP ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר ולהגיע לתוצאות עסקיות מהירות יותר, סיכון נמוך, צמיחה מהירה והתייעלות. תכנית השותפים של SAP מייצרת ערך יוצא דופן ללקוחות ולשותפים כאחד, שכן היא מתגמלת את השותפים לא רק על הכנסות, אלא גם על פיתוח פתרון, בניית יכולות, ושביעות הרצון של הלקוח".

לדברי אריה רימיני, מנכ"ל טלדור: "הסכם שיתוף הפעולה מהווה הכרה של חברת SAP ביכולות הגבוהות של טלדור ביישום והטמעת מערכות SAP בהצלחה בשוק הישראלי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il