TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בלאומי מעריכים כי המיתון ימשך אך בחלק מהמניות הפגישה הצפויה כבר מגולמת במחיר


בנק לאומי
להערכתם השוק עדין אינו מתאים ללקוחות שונאי סיכונים
שוק המניות: שבוע המסחר המקוצר בשוק המניות המקומי התאפיין במגמה חיובית, על רקע עליות השערים שנרשמו מעבר לים במהלך החג. ביטוי לעוצמת העליות נתנה ה"פתיחה אנגלית" עם תחילת המסחר ביום שני. בדומה לחו"ל את עליות השערים הובילו מניות המגזר הפיננסי, אך דווקא ענף הנדל"ן בלט במיוחד. מחזורי המסחר במהלך ימי חול המועד היו כצפוי דלילים יותר. אלו עמדו על ממוצע יומי של כ-920 מיליון ₪, לעומת ממוצע של כ-1.15 מיליארד ₪ שנרשם מתחילת השנה. נציין כי בחול המועד סוכות ובפסח שעבר עמדו מחזורי המסחר על כ-1.4 מיליארד ₪ וכ-1.6 מיליארד ₪ בממוצע יומי בהתאמה.
בסיכום שבועי רשמו מרבית המדדים המובילים עליות שערים. מדדי המעו"ף ות"א 75 רשמו עליות של כ-4.9% וכ-7.2% בהתאמה, ומדדי הבנקים והנדל"ן 15 עלו בכ-9.2% וכ-14.4% בהתאמה.

כאמור, ענף הנדל"ן בלט השבוע באופן מיוחד, כאשר לעליות במניית אפריקה ישראל הייתה השפעה מכרעת. החברה הבת "אפריקה נכסים" הודיעה בערב החג כי הושלמה מכירת קניון רמת אביב וקניון סביונים על פי שווי כולל של כ-1.7 מיליארד ₪. עסקה זו צפויה להניב לה תזרים מזומנים של כ-800 מיליון ₪, אשר ככל הנראה יועברו לפחות בחלקם לחברה האם. בימים אלה, ליכולת המימוש של נכסים במחיר דומה ואף גבוה מרישומם בספרים נותנים המשקיעים משקל רב, דבר שהביא את המנייה להשלים זינוק של כ-64% מתחילת השבוע וכ-183% מתחילת השנה. יצוין כי עליות השערים החדות מהוות אך תיקון קל לירידות החדות אותן ספגה המניה מאז פרוץ המשבר.

עוד ריכזו עניין מניות השותפות בקידוח הגז "דלית1". במהלך החג דיווחה "נובל אנרג'י" כי היקף התגלית עומד על כ-3 מיליארד דולר, היקף מספיק לשימוש מסחרי אך נמוך בעשרות אחוזים מהציפיות המוקדמות של המשקיעים. בעקבות הדיווח נרשמו מימושים במניות השותפות, הן במסחר בחו"ל והן בארץ.

בזירת המאקרו, נתוני הכלכלה הריאלית ממשיכים להיות עגומים. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה בערב החג כי במהלך השנה שעברה חלה התמתנות במגמת העלייה בהשקעות בענפי המשק. האטה ניכרת בגידול בהשקעות בענפי התעשייה, המסחר, התחבורה, המסחר והשירותים. בהשקעות בתשתיות גם נרשמה ירידה.


מבט לעתיד : להערכתנו, המיתון במשק צפוי להימשך בעת הקרובה. יחד עם זאת, שווי השוק של חברות לא מעטות רחוק משוויין הכלכלי, וחלק מן הפגיעה הצפויה גלום כבר במחיריהן. תוכנית החילוץ האמריקאית עשויה לתמוך ביציאה מהמשבר, אך טומנת בחובה סיכון רב. לקוח בעל אופק השקעה ארוך טווח (מספר שנים), יוכל למצוא גם כיום ניירות ערך במחירים מעניינים. מנגד, בשל רמת הסיכון הגבוהה, אין השוק מתאים ללקוח שונא סיכון או לזה שיידרש לכספו בטווח הקצר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
18/4/09
1. איזה ריח רע יוצא בהההה - מזרחי יעקב
יותר חשוב לטפל בזקנים שמופעים בדוח העוני,אנני מבין ארגון עמך שדאג להוציא מילארדי שקלים בשנה ליוצא שואה ,וגם אם בחלקם הגדול מאוד אינו צריך ולא זקוק לסכומים אלה.כמו הקצבות,מועדנים טיפולים,הנחות בבל" מה",ארננונה בכול דבר כנט בחיים בעשרות מילארדים.ואני שואל מדוע להפלות בן זקן לזקן.יש דבר כזה שנקרא מבחן ההכנסה וכול זקוק יקבל הרבה וצודק.אכן פקידי אוצר אינטרסנטים הנוגעים בענין דחפו לעוול משוה זה .על חברי הכנסת המיזרחים מוטל לתקן זאת כי אם לא הם אין,פשות ימותו הזקנים בבושה ובחוסר משוע
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il