TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה בת"א צפויה לפתוח את שבוע המסחר המקוצר בעליות שערים


אילוסטרציה - גרף עולה
ההשפעה התיאורטית של פערי הארביטראז' על מדד ת"א 25 – עלייה של 0.8%, המובילות: טבע ואלביט מערכות
הבורסה צפויה לפתוח את השבוע בעליות שערים על רקע עליות השערים החדות שנרשמו בוול סטריט ביום חמישי האחרון. ברקע לסנטימנט החיובי, הדיווח של הבנק "וולס פארגו" כי צופה רווחים גבוהים משמעותית מצפי האנליסטים, ההודעה תדלקה את סקטור הבנקים לעליות שערים חדות. בסיכומו של יום, מדד הדאו ג'ונס עלה ב- 3.1%, מדד הנאסד"ק עלה ב- 3.9%, המדדים המובילים באירופה עלו בממוצע כ- 2.5%.

השבוע, שבוע מסחר קצר: בימים א'-ב' יתקיים מסחר מקוצר, שלב טרום הנעילה יחל באופן אקראי בין השעה 14:31 ל- 14:32. שלב הנעילה יחל בין השעה 14:40 ל- 14:45 . בימים ג'-ד' לא יתקיים מסחר לרגל החג השני של פסח, וביום חמישי יתקיים מסחר כרגיל.

נתונים חשובים השבוע: ביום שלישי בשעה צפוי יושב ראש הפד בן ברנניקי לנאום, ביום רביעי צפוי להפרסם מדד המחירים לצרכן בארה"ב וספר הבז' של הפד. ובחמישי צפוי להתפרסם נתון האבטלה.

ההשפעה התיאורטית של פערי הארביטראז' על מדד ת"א 25 – עלייה של 0.8%.
את האביטראז' החיובי במעוף מובילות אלביט מערכות וטבע עם ארביטראז' חיובי של 1.9% ו- 1.2% בהתאמה.

מניות בכותרות: סקטור הבנקים ממשיך לככב – מניות הבנקים הגדולים רשמו עליות שערים חדות ביום חמישי, מדד הפיננסים בארה"ב (XLF) רשם עלייה של למעלה מחמישה עשר אחוז!

פערי ארביטראז' חריגים: מניית רדוויז'ן צפויה לפתוח בארביטראז' חיובי של 17%, מניית אודיוקודס עם ארביטראז' חיובי של 12.8% ומניית וריפון עם פער חיובי של 6.4%.

הכותב: אלי לוי, מור בית השקעות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il