TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מאסיבית השלימה גיוס של כ-18 מיליון שקל במסגרת הנפקת זכויות


מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד
מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד (Massivit) דיווחה כי השלימה הנפקת זכויות בהיקף של כ-18 מיליון שקל
בהנפקת הזכויות השתתפו חברי דבוקת השליטה אותה מוביל יו"ר הדירקטוריון, ירון יחזקאל, אשר מימש את כל זכויותיו ואף קנה זכויות נוספות בשוק. כמו כן, יזם החברה גרשון מילר ובעלי העניין קרן הגידור אלפא וחברת מגדל מימשו את כול זכויותיהן. עוד יצוין כי חברה בבעלות צורי דבוש מימשה את כל זכויותיה והפכה להיות בעלת עניין.


בנוסף השתתפו בהנפקה נושאי משרה בכירים ביניהם איגור יעקובוב, יזם החברה ודירקטור בחברה, דדי פרלמוטר דירקטור בחברה, ארז צימרמן מנכ"ל החברה, ויובל כהן סמנכ"ל הכספים.
תמורת ההנפקה תשמש את החברה להמשך צמיחה.
את ההנפקה ליוה החתם רוסאריו קפיטל.

ירון יחזקאל, יו"ר הדירקטוריון ומוביל דבוקת השליטה, מסר: "אני מבקש להודות בשם חברי הדירקטוריון וחברי דבוקת השליטה לגופים המוסדיים, לצורי דבוש ולכלל בעלי המניות שהשתתפו בהנפקת הזכויות והביעו אמון בחברה ובמנהליה. בימים המורכבים שעוברים על מדינת ישראל ואזרחיה, זו גאווה וזכות עבורי להוביל חברה ישראלית עם טכנולוגיה ומוצרים פורצי דרך".

ארז צימרמן, מנכ"ל מאסיבית, אמר: "אנו מעריכים מאד את השתתפותם של בעלי המניות של החברה ושל בעלי השליטה בהנפקת הזכויות ומודים להם על הבעת האמון המתמשך בחברה, במנהליה, בעובדיה וביכולות שפותחו בה. גיוס הכספים יסייע לחברה בהמשך צמיחתה ויישום התוכניות העסקיות שלה, לרבות המשך קידום ומכירה של מוצריה לתעשיות מגוונות. בין היתר, תשתתף החברה בחודש מרץ הקרוב, בתערוכת JEC, התערוכה המובילה בעולם בתחום החומרים המרוכבים, ותציג את יכולותיה החדשניות בתחום זה".


אודות מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד
מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד הינה חלוצה לפתרונות הדפסה בתלת מימד בנפח גדול לשווקי הרכב, הספנות, הרכבות, הריהוט והפרסום. פתרונות החברה מאפשרים ייצור חסכוני של תבניות ודגמים במהירות חסרת תקדים. חזון החברה הוא העברת הייצור של גופים גדולים משיטות מסורתית ומיושנות לייצור דיגיטלי באמצעות הדפסה תלת מימדית מהירה, תוך כדי שימוש בחומרים תעשייתיים. החברה הוקמה בשנת 2013 על ידי צוות מומחים בהובלתו של גרשון מילר, מייסד אובג'ט גאומטריות. מטה החברה הינו בלוד, ישראל, משם מספקת החברה שירותים לקהילה הבינלאומית באמצעות רשת מפיצים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il