TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אבן דרך משמעותית לזוז פאוור במהלך החדירה לשוק הבריטי


תמונת האתר בבריטניה צילום יחצ
זוז פאוור, בשת"פ עם חברת Osprey Charging, השלימו הקמת אתר טעינת EV ראשון באנגליה בו טעינה אולטרה מהירה מתאפשרת הודות למערכת ה- ZOOZTER™-100
• השוק הבריטי הינו אחד השווקים המתקדמים בעולם במעבר מואץ לרכבים חשמליים ולפיכך זוהה ע"י זוז פאוור כשוק אסטרטגי וחשוב לחדירה ומסחור של ה- ZOOZTER™-100.

• חברת Osprey, אחת מ-3 החברות הגדולות והמובילות בשוק הבריטי, מפעילה רשת טעינה של למעלה מ-1,000 מטענים מהירים ואולטרה-מהירים הפרוסה ברחבי האי הבריטי.

• הודות למערכת ה-ZOOZTER™-100 התאפשר שידרוג האתר והחלפת המטענים המהירים שהיו בו במטענים אולטרה-מהירים, ובכך לשפר את חווית השירות ללקוחות Osprey.

ZOOZ ו- Osprey השלימו את הקמת ובדיקות האתר והפעלתו המסחרית צפויה להחל במהלך חודש מרץ 2024.

• האתר צפוי לשמש גם להדגמת הפתרון של ZOOZ ללקוחות נוספים בשוק הבריטי.

בשבוע האחרון הושלמה בהצלחה הדגמה ראשונה, שבוצעה בשת"פ עם אוספריי, לחברה הפועלת בשוק הבריטי ומפעילה צי רכב חשמלי גדול.


לדברי בועז וייזר, מנכ"ל זוז פאוור: "אנו גאים בשיתוף הפעולה עםOsprey Charging, בהיותה CPO (מפעילת תשתיות טעינה) המוכרת בשוק הבריטי כאחת מ-3 החברות המובילות בשוק, וכמובילה של פתרונות חדשניים ואיכותיים לתשתית טעינה אולטרה-מהירה.

זהו מהלך חדירה אסטרטגי לשוק הבריטי. אנו מצפים להרחיב את שיתוף הפעולה הזה לאתרים נוספים של אוספריי ורואים בשילוב הכוחות עם אוספריי, צעד ראשון להגשמת החזון המשותף שלנו להאצת הפריסה של תשתית טעינה ציבורית אולטרה-מהירה, במטרה לאפשר אימוץ נרחב ומהיר יותר של רכבים חשמליים."

איאן ג'ונסטון, מנכ"ל Osprey Charging: "שיתוף הפעולה שלנו עם ZOOZ הוא דוגמה מצוינת לאופן שבו ניתן להשתמש בחדשנות כדי להתגבר על אתגרי רשת החשמל ולספק טעינת EV אמינה ואולטרה-מהירה לנהגים ברחבי בריטניה.

שיפור הזמינות והגישה לטעינה היו תמיד בחזית החדשנות שלנו, ושיתוף הפעולה הזה הוא עדות למחויבות שלנו לספק חווית טעינה מתקדמת ואמינה ללקוחותינו."



ישראל, 19 לפברואר 2024 – (ת״א:זוז) חברת זוז פאוור שמחה לעדכן כי השלימה הקמת אתר ראשון באנגליה בשת"פ עם Osprey, מחברות הטעינה הגדולות בשוק הבריטי וזאת בהמשך לדיווח המיידי מתאריך ה- 26.11.2023, בו דווח על הזמנה ראשונה למערכת ZOOZTER™-100 בשוק הבריטי, בו מתאפשרת טעינה אולטרה-מהירה הודות ל- ZOOZTER™-100.

1. האתר הוקם בשת"פ עם חברת Osprey Charging שמוכרת בשוק הבריטי כאחת משלוש החברות המובילות בשוק הפעלת תשתיות הטעינה המהירה.

חברת אוספריי מפעילה רשת של למעלה מ-1,000 מטענים מהירים ואולטרה-מהירים ברחבי האי הבריטי.

בשנת 2023 הוכרה זו השנה הרביעית ברציפות ע"י ZAPMAP שהינו שירות מוביל באנגליה לאיתור נקודות טעינה לרכב חשמלי כ"רשת הטעינה המומלצת לנהגי רכב חשמלי".

בנוסף, חברת אוספריי זכתה בפרסים של מספר פורומים נוספים בשוק הבריטי, שהגדירו אותה כ"רשת הטעינה הטובה ביותר" בבריטניה.


2. מדובר במהלך אסטרטגי ראשון של זוז פאוור בשוק הבריטי והמטרה היא למנף את האתר לטובת אימוץ הפתרון ע"י אוספריי להקמה ושדרוג של אתרי טעינה מהירה המוקמים ומנוהלים על ידם.

זאת בנוסף להדגמות ללקוחות שונים לטובת קידום כפתרון לאתרי טעינה נוספים בשוק הבריטי.


3. הדגמה ראשונה, בשת"פ עם אוספריי, לחברה הפועלת בשוק הבריטי ומפעילה צי רכב חשמלי גדול, בוצעה בהצלחה בשבוע האחרון תוך כדי בדיקות הביצועים שבוצעו באתר.


4. השוק הבריטי הינו אחד השווקים המתקדמים בעולם במעבר מואץ לרכבים חשמליים ובהקמת תשתית טעינה ציבורית אולטרה-מהירה, ולפיכך זוהה ע"י זוז פאוור כשוק אסטרטגי וחשוב לחדירה ומסחור של ה- ZOOZTER™-100.

לאור זאת, החברה רואה בהקמת אתר זה, כאתר ראשון בשוק הבריטי, בו מתאפשרת טעינה אולטרה-מהירה בזכות מוצר החברה, כאבן דרך חשובה הטומנת בחובה פוטנציאל משמעותי, הן בהיותה מהלך חדירה ראשון לשוק הבריטי והן לאור העובדה שמהלך זה מבוצע תוך שת"פ עם אוספריי, אחת מ-3 חברות תשתיות הטעינה המובילות בשוק זה.


5. כאמור בדיווח הקודם, מערכת ה- ZOOZTER™-100 הוזמנה על ידי אוספריי ע"מ לבחון את הטכנולוגיה של החברה במהלך 6 החודשים הראשונים לפעולת האתר עם השלמה מוצלחת של תקופת הבחינה תושלם רכישת ה- ZOOZTER™-100, בתנאים שסוכמו בין הצדדים.


6. האתר שנבחר לבדיקת הטכנולוגיה של החברה הינו אתר טעינה המופעל מזה מספר שנים ע"י אוספריי, ואשר עד כה כלל שני מטענים מהירים (75 קילוואט).

ע"מ לשפר את השירות ללקוחות רשת אוספריי, היה רצון מצד אוספריי לשדרג את האתר לכזה המאפשר טעינה אולטרה-מהירה אך מגבלת ההספק של רשת החשמל באתר לא אפשרה לאוספריי לממש את תוכניתה.

בחינת אפשרות שדרוג רשת החשמל באתר העלתה כי שדרוג כזה כרוך בקשיים שונים והיה צפוי להתעכב במשך תקופה ארוכה.

התקנת מערכת ZOOZTER™-100 באתר, תוך כחודשיים בלבד ממועד ההזמנה, אפשרה לשדרג את האתר עם שני מטענים אולטרה-מהירים (150 קילוואט) והציגה את הפוטנציאל הגלום בפתרון של החברה, להאיץ את קצב פריסת רשת הטעינה האולטרה-מהירה.


7. החברה ואוספריי השלימו את הקמת האתר ואת בדיקת הביצועים שלו, והפעלתו המסחרית צפויה להחל במהלך חודש מרץ 2 024.


לפרטים נוספים על חברת אוספריי – https://ospreycharging.co.uk



אודות החברה:


ZOOZ מפתחת ומשווקת מערכות אגירת אנרגיה, על בסיס טכנולוגיה ייחודית ומוגנת בפטנטים, לאגירת אנרגיה קינטית בגלגלי תנופה.
ZOOZ מחויבת לחזון תחבורה נקייה וברת קיימא והפתרונות שלנו מכוונים להאצת מהפכת הרכב החשמלי והסרת החסם של "חרדת הטווח", באמצעות מערכות אגירת אנרגיה שיאפשרו תפוצה רחבה של תשתית טעינה אולטרה-מהירה לרכבים חשמליים, על אף מגבלות ההספק של רשת החשמל.
ZOOZ הינה חלוצה בפתרונות אגירה לשוק טעינת ה-EV המבוססים על גלגלי תנופה, כפתרון המבוסס על ערכים של קיימות, יעילות ואמינות. בניגוד לפתרונות מבססי סוללות, אין בפתרון של ZOOZ שימוש בחומרים מזהמים ו/או במתכות נדירות, והוא מאפשר מחזורי טעינה ופריקה בקצב ובהספק גבוהים, ללא פגיעה בביצועים, לאורך תוחלת חיים של למעלה מ-15 שנים. בכך הוא מביא בשורה חדשה לשוק, כפתרון "ירוק", אמין ובטוח, שהינו בעל עלות כוללת נמוכה משמעותית מפתרונות מתחרים, מבוססי סוללות.



למידע נוסף, ניתן לבקר באתר החברה בכתובת: www.zoozpower.com


אודות Osprey Charging:


חברת Osprey Charging מפעילה רשת טעינה מהירה לכלי רכב חשמליים ברחבי בריטניה.

Osprey מממנת, מתקינה ומנהלת את הרשת שידועה כאמינה וקלה לשימוש.

כל המטענים של Osprey מקבלים תשלומים ללא מגע, תשלומי אפליקציות, תשלומי RFID ותשלום באמצעות כל שיטות התשלום העיקריות של צד שלישי.

כל נקודת הטעינה מופעלת גם על ידי 100% חשמל "ירוק" שמקורו באנרגיה מתחדשת


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il