TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הזמנה נוספת לנקסט ויז'ן: החברה מדווחת על קבלת הזמנה למוצריה בהיקף של כ- 1.75 מיליון דולר


חן גולן נקסטויז'ן קרדיט יחצ
מתחילת השנה האזרחית החדשה דווחה החברה על שלוש עסקאות בתמורה כוללת של כ-10.75 מיליון דולר
נקסט ויז'ן הצטרפה להרכב המדדים הרבעוני של MSCI

נקסט ויז'ן חברה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם, מדווחת היום על קבלת הזמנה נוספת לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של כ-1.75 מיליון דולר.

מלוא התמורה תשולם לחברה בטרם אספקת המוצרים הראשונה ללקוח, כאשר החברה תספק את מלא ההזמנה במהלך המחצית הראשונה של שנת 2024.

מתחילת השנה האזרחית החדשה דיווחה נקסט ויז'ן על 3 עסקאות מהותיות למכירת מצלמות ומוצרים נוספים. סך עסקאות אלה מסתכם להיקף כולל של כ-10.75 מיליון דולר.

חן גולן יו"ר דירקטוריון נקסט ויז'ן: "אנו גאים לדווח על הזמנה נוספת בהיקף של 1.75 מיליון דולר. מתחילת השנה אנו ממשיכים לראות מגמה של צמיחה בביקושים למוצרי החברה הן מלקוחות קיימים והן מלקוחות חדשים. כמו כן, שמחנו לראות השבוע את האמון לו אנו זוכים מצד גופים פיננסיים גלובליים, כמו חברת המדדים MSCI שבחרה להכניס את חברת נקסט ויז'ן להרכב המדדים שלה".


אודות נקסט ויז'ן מערכות מיוצבות בע"מ
נקסט ויז'ן הינה חברה טכנלוגית מובילה בשוק המצלמות המיוצבות לכלים קרקעיים ואוויריים. החברה מציעה ללקוחותיה פתרון צילום מתקדם המבוסס על מגוון רחב של מצלמות,אביזרים נלווים ויכולות AI ליישומים מסחריים, תעשייתיים ואבטחתיים, המשלימות את צרכי לקוחותיה דבר שהופך אותה ל One stop shop. החברה פיתחה מנוע ייצוב תמונה מבוסס פטנט רשום, המאפשר לה לייצר מצלמות מיוצבות בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם. פיתרון זה מאפשר מתן תמונה יציבה גם בתנאי טיסה קשים. החברה משווקת את מוצריה בכל העולם עם גידול עקבי בבסיס הלקוחות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il