TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אפלייד מטיריאלס פרסמה את תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2024


קמפוס אפלייד מטיריאלס קרית המדע רחובות קרדיט יחצ
הכנסות של 6.71 מיליארד דולר, ללא שינוי משנה לשנה.
רווח תפעולי GAAP של 29.3% ורווח תפעולי non-GAAP של 29.5%, עלייה של 0.1 נקודות וללא שינוי משנה לשנה, בהתאמה
רווח למניה GAAP של 2.41 דולר ורווח למניה Non-GAAP של 2.13 דולר, עלייה של 19% ו- 15% משנה לשנה, בהתאמה.
החברה הניבה 2.33 מיליארד דולר במזומנים מפעולות
גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס התייחס לטכנולוגיית Cold Field Emission(CFE) פורצת הדרך שפיתחה החטיבה הישראלית וציין: "התקדמויות משמעותיות ופורצות דרך ב-foundry logic ו-DRAM מניעות צורך במטרולוגיה ותהליכי בקרה איכותיים יותר בתהליך היצור. לצורך כך, פיתחנו את טכנולוגיית ה-CFE למערכות e-beam שמייצרת תמונה דו ותלת מימדית במהירות גבוהה עד פי 10 ממערכות אחרות. אנו מצפים שההכנסות ממערכות ה-CFE שלנו יגדלו פי ארבעה ב- 2024 ויהוו 50% מסך מכירות ה-e-beam שלנו"

אפלייד ישראל ממשיכה בגיוסים לעשרות משרות במגוון תפקידים בדגש על משרות הנדסה .

אפלייד מטיריאלס (נאסד"ק: AMAT) פרסמה את תוצאותיה לרבעון הראשון שהסתיים ב-31 בינואר, 2024.
תוצאות הרבעון הראשון
אפלייד מטיריאלס הניבה הכנסות של 6.71 מיליארד דולר. בחישוב לפי GAAP, החברה השיגה רווח גולמי של 47.8%, רווח תפעולי של 1.97 מיליארד דולר או 29.3% מהמכירות נטו ורווח למניה (EPS) של 2.41 דולר.
בחישוב מתואם שלא לפי GAAP, החברה דיווחה על רווח גולמי של 47.9%, רווח תפעולי של 1.98 מיליארד דולר או 29.5% מהמכירות נטו, ורווח למניה של 2.13 דולר.
שינוי באורך חיי הנכסים הקבועים שדווח לאחרונה הגדיל את הרווח למניה GAAP ו-Non-GAAP ב- 0.03 דולר.
החברה הניבה 2.33 מיליארד דולר במזומנים מפעולות והחזירה לבעלי מניותיה 966 מיליון דולר לרבות 700 מיליון דולר ברכישה מחדש של מניות ו-266 מיליון דולר בדיבידנדים.
"אפלייד מטיריאלס סיפקה תוצאות חזקות ברבעון הראשון של שנת הכספים 2024 מעבר לביצועים בשוק, זו השנה החמישית ברציפות", אמר גארי דיקרסון, נשיא ומנכ"ל אפלייד מטיריאלס. "עמדת ההובלה שלנו במגוון נקודות מפתח עבור תעשיית המוליכים למחצה תומכות בביצועים גבוהים יותר, בשעה שלקוחות מאיצים את טכנולוגיות שבבי הדור הבא שהן קריטיות עבורAI ו-IoT בשנים הקרובות."
תחזית עסקית
ברבעון השני של שנת הכספים 2024, אפלייד מצפה להפיק מכירות נטו של כ-6.50 מיליארד דולר, בטווח של פלוס/מינוס 400 מיליון דולר. הרווח המדולל למניה, מתואם בחישוב שלא לפי GAAP, צפוי להגיע לטווח של 1.79 דולר עד 2.15 דולר.
התחזית לרווח מדולל למניה בחישוב שלא לפי GAAP, ללא חיובים ידועים הקשורים לרכישות של 0.01 דולר למניה, לרבות הנרמול של הטבת מס בגין תגמול במניות של 0.01 דולר למניה ולרבות הטבת מס נטו הקשורה להעברת נכסים בלתי מוחשיים בתוך החברה של 0.02 דולר מניה, אך אינה משקפת מידע כלשהו שאינו ידוע במועד זה, כגון חיובים נוספים כלשהם הקשורים לרכישות שאינן תפעוליות או יוצאות דופן, כמו גם ענייני מיסוי אחרים שלא ניתן לחיזוי ללא מאמצים בלתי סבירים בשל אי הוודאות הטמונה בהם.
החל ברבעון הראשון של שנת הכספים 2024, ההנהלה החלה לכלול הוצאות תגמול מבוסס מניות בהערכת ביצועי המגזרים הניתנים לדיווח. מספרי השנה הקודמת נערכו מחדש כדי להתאים למצגת השנה הנוכחית.
אפלייד מטיריאלס ממשיכה לגייס עשרות משרות
אפלייד מטיריאלס פועלת בישראל תחת חטיבה עסקית עצמאית המתמחה באבחון ובקרת תהליכים - PDC (Process and Diagnostic Control)
החטיבה, המנוהלת על ידי רפי בן עמי, עוסקת בפיתוח וייצור מערכות לתחום בקרת ייצור שבבים המאפשרות ללקוחותיה הגלובליים של החברה לייצר שבבים באופן חכם, מהיר ויעיל יותר, וכך להבטיח המשך קידמה טכנולוגית בכל תחום. כיום, כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך מכונותיה בפיתוח וייצור כחול-לבן של אפלייד מטיריאלס.
במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה לאחר פרסום הדו"חות התייחס דיקרסון לפעילות האבחון והבקרה, בפרט לטכנולוגיה פורצת הדרך Cold Field Emission שפותחה בישראל המאפשרת לבצע הדמייה של השבב באמצעות שימוש בקרן אלקטרונים בטמפרטורת החדר. טכנולוגיית CEF מאפשרת ללקוחותיה של אפלייד לאתר פגמים קטנים על פני השטח או בעומק שעד כה לא ניתן היה לראותם, ובכך מקצרת את תהליך הפיתוח והייצור של השבבים ותורמת ליעילות התעשייה:
"ההתפתחויות המשמעותיות בשיטות יציקת שבבים ושבבי זיכרון מניעות גם את הצורך בפתרונות מדידה ובדיקה נוספות וטובת יותר שישולבו בתהליך הייצור. פיתחנו מובילות בתעשייה באמצעות טכנולוגיית קרן אלקטרונית בשדה קר (CFE) המאפשרת הדמיה דו-ממדית ותלת-ממדית ברגישות גבוהה במיוחד ובמהירויות גבוהות של עד פי 10." דיקרסון הוסיף: "אנו מצפים שהכנסות מערכות ה-CFE שלנו יגדלו פי ארבעה ב- 2024 ויהוו 50% מסך מכירות המערכות האלקטרוניות של החברה"
מרכז המו"פ והייצור של אפלייד בישראל הוא הגדול ביותר של החברה מחוץ לארה"ב ונמצא בהתרחבות בשנים האחרונות לאור צמיחת הפעילות, כולל הקמת חדרים נקיים חדשים והרחבת הקמפוס. כיום אפלייד מעסיקה כ- 2,350 עובדים ועובדות בישראל והיא מציעה כ -35 משרות פתוחות, ביניהן גם משרות סטודנט במגוון תפקידים, בהם: ניהול פרויקטים ובדגש על משרות הנדסה בהם מהנדסי אפליקציה, אינטגרציה, אלקטרוניקה ותוכנה.
הנוסח המחייב והמלא של הדוחות ושל שיחת הוועידה מופיע באתר החברה - כאן

אודות אפלייד מטיריאלס
אפלייד מטיריאלס היא המובילה באספקת פתרונות בתחום הנדסת חומרים המשמשים לייצור כמעט כל שבב חדש וצג מתקדם בעולם. המומחיות של אפלייד בהנדסת חומרים ברמת האטום עבור התעשייה, מאפשרת ללקוחות להפוך הזדמנויות למציאות. החידושים של החברה מאפשרים לטכנולוגיה להפוך למציאות ולעצב עתיד טוב יותר. אפלייד מטיריאלס ישראל עוסקת בפיתוח וייצור של מערכות מתקדמות לבקרת תהליך ייצור שבבים, פעילות המהווה חלק בלתי נפרד מהתשתית הקריטית העומדת בבסיס כל מוצר טכנולוגי. כמעט כל השבבים בעולם עברו בתהליך הייצור דרך המכונות של אפלייד מטיריאלס המיוצרות בישראל. אפלייד מטיריאלס היא אחת מחברות ההיי-טק הבינלאומית הראשונות שקבעו את ישראל כמקום פעילות אסטרטגי והיא אחת המשקיעות הזרות הגדולות ביותר בהיי-טק בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il