TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרטנר בהטבות בלעדיות של עד כ- 5,000 ₪ לרוכשי סמסונג גלקסי S24‎


סמסונג גלקסי S24 צילום יחצ
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום מהלך בלעדי וייחודי במסגרת השקת סדרת Galaxy S24 החדשה של Samsung, שהציגה לראשונה יכולות בינה מלאכותית.
קונים, מגרדים וזוכים!
פרטנר בהטבות בלעדיות של עד כ- 5,000 ₪ לרוכשי סמסונג גלקסי S24

במסגרת ההטבה, בכל רכישה של מכשיר מדגם Galaxy S24 בחנויות פרטנר, יקבל הלקוח כרטיס גירוד, כאשר כל כרטיס זוכה! כלל המתנות מבית סמסונג בשווי משתנה, החל מראש טעינה ועד מכשיר Galaxy S24 Ultra, שעלותו כ-5,000 ש"ח. מתנות נוספות שיחולקו במסגרת כרטיסי הגירוד: מטען רכב, SmartTag, מטען אלחוטי, אזניות Buds, טאבלט Galaxy A9, שעון חכם סדרה 6 ומכשירי ה-AI החדשים שהושקו לאחרונה.

פרטנר, יבואן רשמי של Samsung בישראל ומספקת אחריות יצרן ופריסת מעבדות ארצית, מציעה את סדרת המכשירים במגוון נפחים וצבעים. פרטנר מדווחת כי ההשקה המוקדמת הייתה מוצלחת מעבר לציפיות, כאשר המכשיר המבוקש ביותר הוא דגם האולטרה בנפח 256 ובצבע שחור.

בנוסף, פרטנר תמשיך להעניק לרוכשים את ההטבות אותן העניקה בהזמנה המוקדמת ותיתן הנחה מיוחדת על אזניות Galaxy Buds 2 pro שיעלו 199 ₪ (במקום 899 ₪) ועל אזניות Galaxy Buds FE שיעלו 99 ₪ (במקום 399 ₪). לאור המגמה ההולכת וגדלה של רכישת שעונים חכמים כמוצר משלים למכשיר הסלולר, מציעה פרטנר לרוכשים הטבה אטרקטיבית ומוגדלת, של 20% הנחה על שעוני Samsung מדגמי Galaxy Watch 6.

עוד יוכלו ליהנות הרוכשים בפרטנר גם מהטבת Trade-In מוגדלת של עד 3,320 ₪ בהחזרת מכשיר סמסונג ישן וערכת אביזרים מוזלת במחיר של 399 ₪ בלבד, הכוללת: ראש מטען 25W, אזניות Galaxy Buds FE, כיסוי שקוף ומגן זכוכית למסך.

פרטנר מציעה גם את שירות התיקונים Premium Care הייעודי לבעלי מכשירי הדגל של אפל וסמסונג וכולל: תיקון נזק; תיקון שבר מסך מקורי פעמיים בשנה; הטבת שליחות של איסוף והחזרה מבית הלקוח; תמיכה במוקד וואטסאפ; ותיקון אקספרס ברשת החנויות של פרטנר בפריסה ארצית. שירות Premium Care יינתן במעבדות של פרטנר, בידי טכנאים שעברו הסמכה של אפל וסמסונג והוא כולל אחריות על התיקון לשלושה חודשים ממועד התיקון, כמו גם קבלת מכשיר חלופי. עלות השירות 39.9 ₪ בחודש ללקוחות כלל החברות, כאשר המצטרפים לשירות יקבלו הנחה נוספת של 50% עבור המכשירים החדשים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il