TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פרקומט חתמה על- 9 חוזים חדשים להקמת מתקני חניה ברחבי הארץ תוך כחמישה שבועות, מתחילת השנה


אורן בטאט סמנכל כספים ומייסד. צילום יחצ
ההיקף המצטבר של החוזים החדשים עולה על 16 מיליון ₪, כולם נחתמו מתחילת שנת 2024
בהתאם לחוזים שנחתמו, חמישה מתקני חניה יוקמו בתל אביב והיתר בחיפה, ראשון לציון, גבעתיים והוד השרון.

החתימה על חוזים אלו, יחד עם זכיות עבר, מחזקים את מיתוגה ומעמדה של פרקומט כמובילת שוק מתקני החניה בישראל.


לדברי גיורא נוה מנכ"ל פרקומט: " גם בתקופה של מלחמת חרבות ברזל, קושי בענף הנדל"ן ואי ודאות כלכלית, החברה ממשיכה לפעול על מנת להתרחב, לצמוח ולזכות בפרויקטים חדשים לביצוע. הבחירה בפרקומט לביצוע הפרויקטים ברחבי הארץ הינה הכרה ברורה במובילות החברה, במקצועיותה, בשירות האדיב והמהיר, באמינות ובאיכות מוצריה.

הצורך במתקני חניה רק יילך ויגדל בשל המחסור בשטחים נרחבים לבניית חניונים. בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת של חברת סוטפין והמוצרים האמינים אותם אנו מספקים, פרקומט הופכת להיות שם נרדף לחניונים רובוטיים בישראל.

אנחנו נמשיך לפעול במסירות למען לקוחותינו, וכן לטובת המשך צמיחה למען משקיענו.״

תל אביב, 12 לפברואר 2024 - (ת״א: פרקמ) חברת פרקומט אינטרנשיונל בע"מ העוסקת בתכנון, פיתוח, אספקה, הרכבה ושירות של מתקני חניה מכניים ורובוטיים בישראל מתכבדת להודיע כי גם בתקופה זו של מלחמת חרבות ברזל, קושי בענף הנדל"ן ואי ודאות כלכלית, החברה ממשיכה לפעול על מנת להתרחב, לצמוח ולזכות בפרויקטים חדשים לביצוע, וכי מאז תחילת שנת 2024 ועד למועד הודעה זו (כחמישה שבועות), חתמה על תשעה חוזים חדשים להקמת מתקני חניה ברחבי הארץ, בהיקף מצטבר של מעל ל- 16 מיליון ₪.
בהתאם לחוזים שנחתמו, חמישה מתקני חניה יוקמו בתל אביב והיתר בחיפה, ראשון לציון, גבעתיים והוד השרון.


אודות החברה:

חברת פרקומט, נוסדה בשנת 2009, עוסקת בתכנון, פיתוח, אספקה, הרכבה ושירות של מתקני חניה מכניים ורובוטיים בישראל. פרקומט הינה חברה ציבורית ומניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב החל מחודש יולי 2022.
לפרקומט מוניטין רב שנים בשל מספר פתרונות מובילים, בעלי יתרונות טכנולוגיים והנדסיים, המהווים סל מוצרים מלא ומשולב המאפשר לה להעניק פתרון מלא לפרויקטים בתחום הנדל"ן בכלל והתחדשות עירונית בפרט. החברה הינה אחד מספקי פתרונות החניה המכניים והרובוטיים המובילים בישראל.
פעילות החברה בשנים האחרונות נמצאת במגמת צמיחה מואצת הנובעת מגידול בכמות הלקוחות ובמספר הפרויקטים אותם החברה מבצעת.
עד היום מסרה החברה מעל 250 פרויקטים בהיקף מצטבר של אלפי מקומות חניה.
חברת פרקומט מעמידה מחלקת תכנון המסייעת לאדריכלים, מהנדסי תנועה ויזמים במציאת פתרון החניה המיטבי לפרויקט. צוותי התכנון והביצוע של החברה, מלווים את הלקוח בכל שלבי תהליך התכנון החל מלוח השרטוטים, דרך קבלת היתר ועד לליווי ביצוע מרתפי החניה.
לחברה תעודות תאימות לתקן מ- SGSשהינה מעבדה שוויצרית בין-לאומית מוכרת לבדיקת התאמת מוצרים לתקן. חשיבות ההכרה של SGS במערכות שמספקת החברה היא בהיותה עדות אובייקטיבית חיצונית לטיב המוצרים של החברה ולעובדה שהם עומדים בתקני הבטיחות הרלוונטיים. התעודות מצהירות על עמידה בתקן אירופאי 14010EN-, שהתקן הישראלי הוא תרגום שלו.
החברה מונה כיום כ-70 עובדים ומשרדיה ממוקמים בנס ציונה, ישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il