TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מבנה נדל"ן פותחת את 2024 עם גיוס מוצלח:


עוזי לוי מבנה נדלן קרדיט עופר חן
החברה זכתה לביקושים גבוהים של כ-1.5 מיליארד שקל בשלב המוסדי של הנפקת אג"ח; מתוכם גייסה החברה כ-668 מיליון שקל
ההנפקה מתבצעת בדרך של הרחבת שתי סדרות אג"ח (כ' ו-כ"ה)

עוזי לוי, מנכ"ל קבוצת מבנה נדל"ן: "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה המוצלחת בה השתתפו מרבית המוסדיים המובילים משוק ההון בישראל. הביקושים הגבוהים מעידים על הבעת האמון של שוק ההון בחברה, בנכסיה, בהנהלה ובחוסנה הפיננסי וביתר שאת על רקע תקופה מאתגרת זו. כספי ההנפקה ישמשו למחזור חוב ויתמכו בהמשך הפעילות העסקית השוטפת, לרבות המשך פיתוח של 7 פרויקטים הנמצאים כיום בשלבי ביצוע שונים בהיקף של כ-160 אלף מ"ר, הצפויים להעביר את החברה ל-NOI שנתי של למעלה מ-1 מיליארד שקל, לצד ביצוע ושיווק של כ-570 יחידות דיור למגורים הצפויים להניב לחברה רווח גולמי של כמעט חצי מיליארד שקל. למבנה נדל"ן פיזור נכסים איכותיים שמאפשר סיכון נמוך, מינוף נמוך, וכן פוטנציאל להצפת ערך בפרויקטים בייזום ובהשבחת הקיים".

קבוצת מבנה נדל"ן השלימה אמש בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות חוב, בדרך של הרחבת שתי סדרות אג"ח (סדרה כ' וסדרה כה'). במסגרת השלב המוסדי של ההנפקה, זכתה החברה לביקושים גבוהים של כ-1.5 מיליארד שקל, ובחרה לגייס מתוך סכום זה כ-668 מיליון שקל – היקף הגבוה מתוכניתה המקורית של החברה לגייס עד 500 מיליון שקל.

אגרות החוב מסדרות כ' ו-כה' הינן סדרות המדורגות בדירוג ilAA עם אופק יציב על ידי חברת הדירוג מעלות S&P, צמודות מדד ובמח"מ ארוך בטווח של 4.2 ו-6.6 שנים, בהתאמה, וללא בטוחות.

אג"ח סדרה כה' – במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושי יתר בסך של כ-1.04 מיליארד שקל, מתוכם בחרה לגייס כ-525 מיליון שקל. בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, נקבע מחיר מינימאלי המשקף תשואה שנתית צמודה של כ-3.06% במח"מ ארוך של 6.5 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי של אגרות החוב יהיה בחודש ספטמבר 2033, בדירוג ilAA על ידי מעלות וללא בטוחות. התשואה האמורה משקפת מרווח של כ-1.73% מעל האג"ח הממשלתית הרלבנטית.

אג"ח סדרה כ' – במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושי יתר בסך של כ-466 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס כ-143 מיליון שקל. בעקבות ביקושי היתר הגבוהים שנרשמו בהנפקה, נקבע מחיר מינימאלי המשקף תשואה שנתית צמודה של כ-2.66% במח"מ של 4.5 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש דצמבר 2029, בדירוג ilAA על ידי מעלות וללא בטוחות. התשואה האמורה משקפת מרווח של כ-1.41% מעל האג"ח הממשלתית הרלבנטית.

את ההנפקה הובילה לאומי פרטנרס חתמים, לצד קונסורציום החתמים הכולל את אי.בי.אי חיתום, ברק קפיטל חיתום, מנורה חיתום, לידר הנפקות, ווליו בייס חיתום ורוסאריו חיתום.

זו הנפקת אגרות החוב הראשונה של מר עוזי לוי מאז כניסתו לתפקיד מנכ"ל החברה בחודש יולי 2023. לוי כיהן בשורה ארוכה של תפקידים בכירים בתחום הנדל"ן בישראל ובחו"ל, שהאחרון שבהם היה מנכ"ל מנורה מבטחים נדל"ן.

לאחרונה קבוצת מבנה נדל"ן סיכמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2023 עם המשך מגמת העלייה ב-NOI וב-FFO מנכסים מניבים, וכן העלתה את תחזית ה-FFO לשנת 2023. ה-NOI מנכסים זהים בישראל עלה ברבעון בכ-9% לכ-192 מיליון שקל, ה-FFO מנכסים מניבים עלה ברבעון בכ-10% לכ-157 מיליון שקל, הרווח הנקי ברבעון הסתכם בכ-75 מיליון שקל, וכן ההון העצמי לסוף הרבעון עלה לכ-8.26 מיליארד שקל. בתוך כך, הודיעה החברה על העלאת תחזית ה-FFO מנכסים מניבים לשנת 2023 לטווח של 590-600 מיליון שקל, חלף תחזית קודמת בטווח של 580-590 מיליון שקל.

מבנה נדל"ן (כ.ד) בע"מ הינה אחת מחברות הנדל"ן הציבוריות הגדולות בישראל. החברה עוסקת למעלה משישה עשורים בתכנון וייזום, רכישה, בנייה, השכרה, ותפעול של מגוון נכסי נדל"ן, לרבות בתחומי תעשיה ולוגיסטיקה, תעסוקה, מסחר ומגורים. החברה מחזיקה כ-563 נכסים מניבים המושכרים לכ-3,000 שוכרים בשטח כולל של כ-1.6 מיליון מ"ר, הפזורים ברחבי ישראל. בנוסף, לחברה 24 פרויקטים מניבים בשלבי בניה, תכנון ויזום בהיקף של כ-850 אלפי מ"ר. המגוון והפיזור הגאוגרפי הייחודיים והרחבים של נכסי החברה ברחבי ישראל, כמות השוכרים וגיוונם לצד בסיס הון ונזילות חזקים מהווים יתרונות רבי ערך אשר תורמים לחוסנה והמשך צמיחתה של החברה.


מסמך זה מסכם את עיקרי הדיווח של החברה, לצורך הנגשת תמצית המידע הרלבנטי, כפי שאושר על ידי החברה. מסמך זה אינו מהווה תחליף לעיון בדיווח המלא, כפי שפורסם רשמית על ידי החברה באתר רשות ני"ע ו/או באתר הבורסה ו/או באתר החברה, והכולל מידע נוסף, לרבות אזהרות משפטיות. אין לראות במסמך זה המלצה ו/או ייעוץ לרכישת ני"ע, ביצוע השקעות או עסקאות כלשהן בני"ע.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il