TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ישפרו שבבעלותם של כידן דהרי וירון אדיב השלימה בהצלחה גדולה הנפקת אג"ח בהיקף של כ- 1 מיליארד ש"ח


תמונה: pixabay.com
שווי שתי חברות הנדל"ן ישפרו נכסים ותנופורט מגיע יחד לשווי נכסים של כ- 3 מיליארד שקל, ההון העצמי המצטבר שלהן מוערך ב–1.1 מיליארד שקל, והן מייצרות הכנסות תפעוליות נטו (NOI) שנתיות של כ- 150 מיליון שקל
כידן דהרי, בעלים ויו"ר ישפרו ותנופורט: "אני שמח וגאה על השלמת הנפקת אג"ח בישפרו.
אני מודה למשקיעים על הבעת האמון העמוקה בחברה ובבעליה, במיוחד על רקע הימים המורכבים שעוברים על מדינת ישראל ועל כלכלתה.
רכשנו את ישפרו בשנת 2021 ומאז פעלנו רבות ובהצלחה להשבחת נכסיה וזאת בדומה למודל המוצלח שהצגנו מספר שנים קודם לכן עם רכישתה של תנופורט.
כיום אנו בעלים של שתי זרועות נדל"ן מניב בישראל, היקף נכסים משותף של כ- 3 מיליארד ש"ח, אשר יצרו מתחילת השנה NOI של כ- 150 .מדובר בחברת נדל"ן מניב גדולה, אשר מהווה שחקן משמעותי בשוק הנדל"ן בישראל עם מבנה הון בריא ובעלת איתנות פיננסית. בכוונתנו להמשיך לפעול על מנת למצות את הפוטנציאל הגלום בנכסי החברות תוך שמירה על חוזקן הפיננסי."

חברת הנדל"ן המניב ישפרו פרסמה הבוקר, כי השלימה בהצלחה רבה הנפקת אג"ח לחברה בהיקף של כ- 980 מיליון שקל.
לישפרו חברה ישראלית (נכסים) הון עצמי נכון לחודש ספטמבר בהיקף של כ- 750 מיליון שקל
(בישפרו בע"מ כ- 450 מיליון שקל) וסך מאזן של כ- 1.9 מיליארד שקל. החברה גייסה אג"ח במח"מ 3.7 שנים בריבית של 4.5% צמוד מדד המיועדות למחזור הלוואות קיימות . יצוין כי, לטובת מחזיקי האג"ח, משועבדים נכסי ישפרו נכסים בשעבוד ראשון נכסים בהיקף של 1.66 מיליארד ₪. את ההנפקה הובילה דיסקונט קפיטל חיתום ומשרד עורכי הדין ישראל שמעונוב.

ישפרו מחזיקה בתשעה נכסים מניבים ברחבי הארץ בפריים לוקיישן, נכסי מסחר, תעסוקה ולוגיסטיקה. הנכסים ממוקמים במודיעין, בנס ציונה, בירושלים, בבאר שבע, בקריית גת ובערד. שיעור התפוסה בנכסים הינו כ-95% המניבים שכר דירה בקצב שנתי של כ- 115 מיליון ₪ ומייצרים NOI של כ- 90 מיליון שקל בשנה. לישפרו כ- 405 דונם קרקעות ברחבי הארץ, זכויות בנייה בלתי מנוצלות בהיקף כולל של 221 אלף מ" ושטחים בנויים של כ- 150 אלף מטר. שווי הנדל"ן להשקעה של ישפרו הסתכם בסוף ספטמבר ב–1.760 מיליארד שקל.


כידן דהרי וירון אדיב רכשו בשנת 2017 את חברת הנדל"ן תנופורט והצליחו בזכות הליכי השבחה נדל"ניים, העלאת דמי השכירות ורכישת נכסים נוספים להגדיל את ההכנסות והרווחיות של תנופורט. כיום, תנופורט מחזיקה ב–18 נכסים מניבים בשטח של 170 אלף מ"ר עם שיעור תפוסה של 98%. שווי הנכסים של החברה הוא 1.1 מיליארד שקל, והיא צפויה לייצר ב– 2023 NOI של - 58 מיליון ₪.

ישפרו נכסים ותנופורט מגיעות יחד לשווי נכסים של כ- 3 מיליארד שקל, ההון העצמי המצטבר שלהן מוערך ב–1.1 מיליארד שקל, והן מייצרות הכנסות משכ"ד שנתי של כ- 185 מיליון ש"ח ומתוך זה NOI שנתי של כ- 150 מיליון שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il