TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קסטרה ממנה מנכ"ל חדש ומרחיבה את צוות העובדים לקידום צמיחה וחדשנות


יואש זוהר. תמונה: קסטרה/ יח"צ
מר יואש זוהר, מנהל מנוסה בתחום החקלאות, התמנה כמנכ"ל חברת הבת של אבוג'ן כדי להוביל את התרחבותה התפעולית
רחובות, ישראל – 19 בדצמבר, 2023 – קסטרה אג בע"מ, חברה המספקת פתרון כולל לגידול צמח הקיקיון בהיקפים מסחריים לתעשיות ביולוגיות כגון ביודיזל וביופולימרים, וחברת בת של אבוג'ן בע"מ (Nasdaq: EVGN, TASE: EVGN), הודיעה היום על מינויו של מר יואש זוהר כמנכ"ל, החל מה- 1 בינואר 2024. מינוי זה מגיע לאור הצמיחה המהירה של קסטרה וצפי התפתחות החברה, והוא נועד לחזק את הנהגתה ומיצובה בתעשייה.

קסטרה נכנסה לשלב עסקי חדש של ייצור נרחב של זני זרעי הקיקיון המובחרים שלה, כמענה לצרכים ההולכים וגדלים של תעשיית הביו-דיזל. לשם כך, קסטרה נדרשת להגדיל באופן משמעותי את יכולת ייצור הזרעים שלה באמצעות קבלני משנה קיימים וחדשים, במיקומים גאוגרפיים של שווקי היעד. מר יואש זוהר הוא בעל ניסיון רב בפרויקטים חקלאיים ברחבי העולם, ובפרט באפריקה, וכן בעל ידע בגידול קיקיון. כישוריו המקצועיים עולים בקנה אחד עם המיקוד הנוכחי של קסטרה בהקמת מערך ייצור זרעים נרחב בטריטוריות שונות בעולם, כדי לתמוך בהתרחבות החברה.

המנכ"ל הנוכחי של קסטרה, מר אייל רונן, המשמש גם כסמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי של אבוג'ן, הוביל את פעילותה של קסטרה בשנה וחצי האחרונות, וכעת ישוב באופן מלא לתפקידו באבוג'ן. בנוסף, מר רונן יכהן כחבר בדירקטוריון קסטרה וימשיך לתמוך בהנהלתה.

בנוסף, קסטרה מודיעה כי הרחיבה את צוות העובדים שלה, הכולל עתה מומחים במחקר ופיתוח, ייצור זרעים ותמיכת לקוחות. הרחבה זו נועדה להניע חדשנות בהיצע מוצרי החברה, לתמוך בייצור הזרעים המוגבר הצפוי ולשפר את שירות הלקוחות.

מר עופר חביב, יו"ר קסטרה ומנכ"ל אבוג'ן: "בתקופה זו, בה קסטרה חווה צמיחה משמעותית, אני שמח לקבל את פני מר יואש זוהר כמנכ"ל החדש שלה. יואש הוא בעל נסיון עשיר בפרויקטים חקלאיים גלובליים ויש לי אמון מלא ביכולתו להניע את החברה קדימה. ברצוני להביע תודה מעומק הלב למר אייל רונן על תרומתו המשמעותית לחברה ואני מצפה להמשך תרומתו כחבר בדירקטוריון קסטרה".
מר יואש זוהר: "אני גאה להצטרף לקסטרה כמנכ"ל בשלב צמיחה משמעותי זה של החברה. מחויבותה של קסטרה לחדשנות ולפתרונות חקלאיים ברי קיימא, המבוססים על טכנולוגיית הבינה המלאכותית של אבוג'ן, תואמת את הרצון שלי להניע שינוי חיובי בתעשייה. אני מצפה בהתרגשות לקדם את המוצרים הייחודים של קסטרה ולהוביל את הצוות שלה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il