TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלעד מערכות פיתחה סדנת discover AI להטמעת כלי בינה מלאכותית מותאמים לארגון


דגן הלוי מנכל אלעד מערכות. צלם ויקטור לוי
אלעד מערכות משיקה סדנת Discover AI המיועדת למנהלים בארגונים גדולים שמחפשים דיוק בין מגוון כלי ה-AI בארגונים. הסדנה מתאימה את פתרונות הAI המוצעים בשוק לארגון בהתאם לאתגרים העומדים לפיתחו.
עסקים חכמים

דגן הלוי מנכל אלעד מערכות: "השקעה בטכנולוגיית AI היא דרך מצוינת לעסקים להקדים את המתחרים שלהם ולהשיג יתרון תחרותי. גישה לניתוחים ותובנות מתקדמות יסייעו בקבלת החלטות טובות יותר, מהר יותר ואוטומציה מונעת בינה מלאכותית תפחית עלויות הקשורות לעבודה ידנית, תוך הגברת הדיוק והיעילות- בתהליך ובתוצאה".
בסדנה משלבים מומחי אלעד את שלושת תחומי המיקוד של החברה CRM, DATA, DIGITAL ומסבירים כיצד ניתן לאסוף נתונים באמצעות כלי AI , להעשיר את הנתונים ולהנגיש תהליכי עבודה חדשניים ותפקידים חדשים לעובדים.
הסדנה מבוססת סקר מקדים, כוללת מיפוי צרכי הארגון, מיקוד באתגרים ומציאה פתרונות AI לבניית פתרונות שימושיים לארגון. הסדנה מספקת ארגז כלים פרקטי ויעיל לתהליכי עבודה מתקדמים באמצעות כלי AI שישתלבו בארגון.

בינה מלאכותית (AI) שינתה את הנוף העסקי בארץ ובעולם. כיום ניתן להשיג באמצעותה חווית לקוח משופרת על ידי שימוש בצ'אטבוטים שמספקים תמיכת לקוחות 24/7 ולהתאים את האינטרקציות ללקוחות. בינה מלאכותית יכולה להפוך משימות חוזרות ונשנות כמו הזנת נתונים, חשבוניות וניהול מלאי לאוטומטית ולכן לשחרר את הצוות להתמקד במשימות אסטרטגיות יותר, כגון פיתוח מוצר ושיווק. כמו כן היא מסייעת לנתח כמויות גדולות של נתונים, לזהות דפוסים ולספק תובנות שיכולות לספק החלטות עסקיות ולסייע כך לקבל החלטות מושכלות יותר, מהר יותר. כל אלה מגבירים את הפרודוקטיביות ומפחיתים עלויות, מה שמוביל לשיפור הרווחיות.

הסדנה המתקיימת בבית אלעד מערכות נפתחת בהצגת כלים חדשניים, חלוקה לקבוצות להצפת אתגרי הארגון, הצגת רעיון לפיתוח אתגר ראשון, דיון פתוח ומסתיימת בפירוט דרכי המימוש באמצעות כלי AI עבור האתגרים שהוצבו.
את המפגש מובילים סהר כליף, ארכיטקט פתרונות AI באלעד, נתנאל קוסובסקי, מנהל הסטודיו לחווית משתמש באלעד UI/UX וגל וקסלמן, CTO באלעד דאטה.

לפרטים על הסדנה


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il