TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עסקה משמעותית להייקון מערכות


שלמה נמרודי מנכל הייקון - צילום רועי מזרחי
מעדכנת על קבלת הזמנה מתאגיד אריזות גלובלי לרכישת 2 מערכות Beam2 תמורת כ-3.3 מיליון דולר
הזמנה זו הינה חלק מהסכם כוונות בסך כולל של כ-7-8 מיליון דולר, במסגרתו צפויה הייקון לספק לתאגיד האריזות לפחות עוד 2 מערכות בשנתיים הקרובות
הייקון הודיעה בשבוע החולף על כוונתה לבצע גיוס הון באמצעות זכויות, זאת בהמשך להנפקת מניות ציבורית שביצעה בסך של כ-7.3 מיליון שקל
שלמה נמרודי, מנכ"ל הייקון מערכות: "עסקה חשובה זו עם התאגיד האמריקני המוביל הינה ציון דרך אסטרטגי לחברה. התאגיד יתקין במהלך הרבעון הקרוב 2 מערכות מתקדמות מתוצרת הייקון וצפוי בהמשך להזמין מערכות נוספות. זוהי הבעת אמון והכרה בתפקיד החשוב של הייקון בשווקי אריזות הקרטון המתפתחים והצומחים. אנו מצפים כי המערכות הבאות שירכוש התאגיד תהיינה מערכות לייצור אריזות מקרטון גלי. עסקה זו מתווספת ל-4 עסקאות מוצלחות שחתמנו השנה בשוק הקרטון הקשיח ואני מצפים להמשיך ואף להגביר את קצב המכירות גם בשנה החדשה בעיקר לנוכח תערוכת דרופה הצפויה במאי – יוני 2024."
כמו כן מציין נמרודי כי להערכתו "תהיה השפעה חיובית על לקוחות גדולים אחרים אשר כרגע 'יושבים על הגדר' ויאלצו להגיב למתחרה משמעותי שלהם בשוק".
הייקון מערכות מאיצה את פעילותה ומעדכנת על התקשרות אסטרטגית עם לקוח חדש. החברה מדווחת היום על קבלת הזמנה מתאגיד אריזות גלובלי מוביל, לאספקת 2 מערכות מתקדמות מסוג 'Beam2' לשוק הקרטון הקשיח תמורת כ-3.3 מיליון דולר. אספקת המערכות צפויה בחודש הקרוב והן יותקנו באתר המוביל של התאגיד בארה"ב לייצור אריזות מקרטון קשיח במהלך הרבעון הראשון של 2024. העסקה שמהווה ציון דרך משמעותי לחברה, נחתמה לאחר הליך מקיף של בדיקות ובחינות שביצע התאגיד בצמוד לצוות של הייקון בארה"ב.
ההזמנה האמורה הינה חלק ממסמך כוונות אסטרטגי בין הייקון לתאגיד האריזות, שבמסגרתו צפוי התאגיד להזמין עוד 2 מערכות בשנתיים הקרובות, זאת לאור כניסתו של התאגיד לתחום הייצור הדיגיטלי. מדובר בעסקה ראשונה להייקון שבה לקוח רוכש שתי מערכות להתקנה באתר ייצור אחד, ועסקה זו מביאה את 2023 להיות השנה הטובה ביותר מבחינת מכירות של מערכת ה-'Beam2', המערכת המובילה לייצור אריזות מקרטון קשיח, נדבך חשוב באסטרטגיית החברת לקראת הגעתה לתערוכת drupa ב-2024.
תאגיד האריזות עימו חתמה הייקון, הוקם לפני למעלה מ-170 שנה, מונה כ-7,000 עובדים ו-100 מתקנים ומפעלים בצפון אמריקה ואירופה, מתוכם כ-17 מפעלי ייצור אריזות ומערכי תצוגה מקרטון קשיח וקרטון גלי. מדובר בלקוח חדש עבור הייקון, שהינו בשכבת המטרה העיקרית מולה פועלת הייקון שהינה חברות אריזה הפועלת בהיקפים של מיליארדי דולר, ובכך היא מצטרפת לחברות נוספות בשכבה זו איתן הייקון התקשרה עד כה כולל שומאכר, פראט ואחרים. ההשקעה מצד הלקוח במערכות דיגיטליות חדשות לחיתוך ולקיפול קרטון לאריזות ומעמדי תצוגה הינה, לראיית הייקון הכרה במגמות הגלובליות שבין היתר נותנת דגש על אספקה מהירה, צורך ביישום עקרונות קיימות וחוויה משופרת וייחודית לצרכן הסופי.
בשבוע החולף פרסמה הייקון דוח הצעת מדף לביצוע הנפקת זכויות של מניותיה. במסגרת הנפקת הזכויות, עשויה הייקון לגייס עד 15.6 מיליון שקל נוספים, וזאת בהמשך להנפקת מניות ציבורית שביצעה בשבוע שעבר בסך של כ-7.3 מיליון שקל, במסגרתה השתתפו בעיקר בעלי המניות הגדולים של החברה – קבוצת לנדא ונצ'רס שבשליטת בני לנדא, קרן JVP שבשליטת אראל מרגלית וקבוצת LR שבשליטת רועי בן-ימי ועמי לוסטיג. כמו כן הצטרפו לסיבוב ההשקעה חברת המשבב בע״מ שהינה הספק העיקרי של החברה האחראי על ביצוע ההרכבה והאינטגרציה של המערכות, וחברת סילד אייר שהצטרפה אף היא ע״י הגדלת ההלוואה ההמירה מ-$8 מיליון ל-$8.5 מיליון.
אלון בר שני, יו״ר מועצת המנהלים של החברה: ״הצטרפות משקיעים אלה לסיבוב ההשקעה (ההנפקה הציבורית) ראוי להערכה ובהחלט מסמן את המשך התמיכה בחברה ובכיוונה האסטרטגי. אני מאמין שמהלכים שבוצעו לאחרונה הכוללים את ההכרזה על השותפות האסטרטגית עם BHS, תמיכת בנק מזרחי וכן ההחלטה הקשה על הקפאה זמנית של פרויקט פיתוח משמעותי יחד עם הצמצום המשמעותי בהיקף הוצאות החברה, מגדילים את הסיכוי כי החברה תוכל לעמוד ביעדיה לשנת 2024 בחתירה לאיזון תזרימי”.
הייקון מערכות בע"מ הוקמה בשנת 2009 והיא פועלת בתחום של ייצור אריזות ומארזי תצוגה באמצעות טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות וייחודיות. מטה החברה ממוקם בעיר יבנה והיא מפתחת, משווקת, מוכרת ותומכת במכונות דיגיטליות המאפשרות יצירה של קווי קיפול עם טכנולוגית D3 וחיתוך בלייזר עבור מפעלי יצור לאריזות. לחברה עשרות לקוחות בין המובילים והמתקדמים בתעשייה, בעיקר באירופה ובארה"ב. באמצעות מכונות דיגיטליות מתקדמות עם מוצרים מתכלים ייחודיים, מאפשרת החברה ללקוחותיה לעמוד בדרישות השוק הגדלות כתוצאה מהעלייה המשמעותית בשיעור הרכישות המקוונות, הגברת המודעות לנושא הקיימות וכן הקצב המהיר של שינוי האריזות ע״י חברות המותגים הגדולים של מוצרי הצריכה כמו: ,Mondelez, P&G Nestle. הפתרונות הדיגיטליים של הייקון נותנים מענה למגמות שוק אלה ע״י הקניית תהליך ייצור מהיר וגמיש המייצר חסכונות משמעותיים ללקוחותיה וכמו כן מרחיב את מערך המוצרים ללקוחותיהם, חברות המותגים הגדולים. אתר החברה: www.highcon.net.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il