TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דוניץ-אלעד נכנסת כשותפה בפרויקט בשדרות ירושלים פינת נחל הבשור בתל אביב יפו


רונן יפו. מנכל אלעד ישראל צילום - סיוון פרג
עם קבוצת מורפוזיס יזמות נדל"ן. דוניץ-אלעד תחזיק ב-40% מהפרויקט
בפרויקט יבנו 346 יח"ד על שטח כולל של כ-10 דונם , והוא עתיד לכלול 4 מבנים מרקמיים בני 6-9 קומות ושני מגדלי מגורים בגובה 15-19 קומות

דוניץ- אלעד חתמה על הסכם עם קבוצת מורפוזיס יזמות נדל"ן בע"מ - חברה פרטית בבעלות מר גדעון תדמור לשיתוף פעולה ורכישת 40% מזכויותיה והתחייבותה ביחס לפרויקט פינוי בינוי המקודם על ידה ברחוב נחל הבשור 4-34 בתל אביב יפו. בהתאם להסכם, תמחה מורפוזיס לדוניץ-אלעד 40% מזכויותיה וחובותיה בהתאם להסכמי הפינוי בינוי שנחתמו מול בעלי הזכויות במתחם ומול יועצים, מתכננים וכו'.

מדובר במתחם פינוי בינוי גדול הנמצא בשוליה הדרומיים של שכונת יפו א', בצמוד לפארק נחל הבשור, סמוך לתוואי הקו האדום של הרכבת הקלה. לא רחוק מפרויקט נוסף של דוניץ – אלעד, פרויקט "שדרות יפו" הכולל מעל 630 דירות שיבנה בשיתוף עם החברות צמח המרמן ולוינשטיין.

בפרויקט נחל הבשור יפונו 128 דירות ישנות אשר מתפרסות על 4 מבני רכבת מרובי כניסות ובמקומם צפוי להיבנות מתחם מגורים חדש ובו כ-346 יח"ד בשטח כולל של כ – 22,000 מ"ר עיקרי ב-6 מבנים {מתוכן 128 יח"ד שייכות לבעלים ו-218 יח"ד לשיווק (בהן כ-10% בדיור בר השגה)}וכן שטחי מסחר נלווים, לצד מבני ציבור ושטחים פתוחים. התוכנית אושרה להפקדה להתנגדויות בתנאים.

עו"ד עופר פרייליך ועו"ד רן אמיר ממשרד עורכי הדין מיתר ייצגו את דוניץ אלעד בעסקה ועו"ד אבי ארד ועו"ד ארנון כהן ממשרד גולדפרב זליגמן ייצגו את מורפוזיס בעסקה.

רונן יפו, מנכ"ל אחים דוניץ בע"מ: "אנו שמחים להיכנס כשותפים במתחם פינוי-בינוי גדול ומשמעותי נוסף בתל אביב יפו כהמשך טבעי וישיר לשכונת פארק תל אביב ההולכת ונבנית במקום שכונת הארגזים בדרום מזרח העיר, פרויקט "שדרות יפו" ברחוב נס לגויים- במתחם מכבי יפו הישן וזאת בנוסף לפרויקטים של החברה ברחוב אלנבי ושדרות רוטשילד. פרויקט נחל הבשור ייצר לחברה מלאי איכותי נוסף של דירות בתל אביב יפו ויהווה מנוע להמשך צמיחת החברה.
דוניץ-אלעד מובילה את תחום ההתחדשות העירונית בישראל במספר פרויקטים משמעותיים כמו קרית האמנים בראשון לציון, הסתדרות צפון בגבעתיים, נווה מגן החדשה ברמת השרון ועוד.
המתחם החדש יספק נוחות מקסימלית לתושבים בשילוב גישה לתחנת הרכבת הקלה ביחד עם שטחי מסחר, ומבני ציבור נוספים. נמשיך לפעול בהתאם לאסטרטגיה רחבה של השקעה ופיתוח מתמחי מגורים גדולים באזורי הביקוש".

מצ"ב קישור לדיווח: https://maya.tase.co.il/reports/details/1562601

אודות דוניץ-אלעד
קבוצת דוניץ- אלעד היא פרי איחודן של שתיים מחברות הנדל״ן המובילות והוותיקות בישראל. עם ניסיון מצטבר של עשרות שנים, מיליוני מטרים רבועים שנבנו בפריסה ארצית, הון אנושי ברמה הגבוהה ביותר ושאיפה מתמדת למצוינות, דוניץ- אלעד אכלסה עד היום אלפי משפחות בעשרות פרויקטים בכל רחבי הארץ וממוצבת כיזמית נדל״ן מגוון מובילה בישראל, זאת תוך מתן דגש על בנייה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ופיתוח סביבתי הכוללים בתוכם חיי קהילה עשירים ושירותים לרווחת התושבים.
הקבוצה נהנית מאיתנות פיננסית וממוניטין של יציבות ועוצמה, כאשר, בנוסף ליזמות היא מחזיקה זרוע ביצועית עם אפשרות לביצוע עצמי של הפרויקטים. בבעלות הקבוצה עתודות קרקע גדולות שנרכשו במהלך השנים תוך התבססות על הון עצמי. הקבוצה עוסקת בייזום, תכנון, בנייה ושיווק של פרויקטים לבנייה למגורים, הכוללים כ- 12,000 יחידות בכ-30 פרויקטים בשלבי תכנון שונים הכוללים מעל 25 אלף מ״ר בייעוד משרדים, תעסוקה ומסחר ועוד כ-39,000 מ״ר בייעוד חקלאי באזורי ביקוש. הפרויקטים הינם באזורי ביקוש מובהקים: תל אביב, ירושלים, רמת השרון, גבעתיים, ראשון לציון, חיפה, אור יהודה, הוד השרון, אשדוד וגבעת שמואל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il