TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה מוצרי צריכה מצטיידת במזומנים ומחזקת את ההון העצמי לקראת המשך מימוש תוכנית הפיתוח העסקי של החברה


צביקה שווימר מנכל אלקטרה מצ צלם דורון ברסקי
גייסה כ-68 מיליון שקל בהנפקת מניות פרטית למספר גופים מובילים ובהם הפניקס, מגדל ומנורה, זאת לאחר ביקושים של מעל ל-80 מיליון שקל
צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "אנו מודים לגופים המוסדיים שהשתתפו בהנפקה ורואים בכך הבעת אמון באסטרטגיה שמובילה החברה במגזרי פעילותה השונים. נמשיך ביישום התוכניות העסקיות של החברה, כאשר הגיוס הנוכחי יאפשר לאלקטרה מוצרי צריכה לבסס את הצמיחה העתידית של פעילותה כקבוצת קמעונאות מובילה ומרכזית בשוק הישראלי".

חברת אלקטרה מוצרי צריכה, מדווחת היום על הנפקה פרטית של מניות בהיקף של כ-68 מיליון שקל על אף ביקושים של מעל לכ-80 מיליון ש"ח. ההנפקה בוצעה למספר גופים מובילים בשוק ההון, ובהם הפניקס, מגדל ומנורה. ההנפקה מחזקת את ההון העצמי של החברה, את גמישותה הפיננסית ותומכת בהמשך יישום אסטרטגיית הצמיחה במגזרי הפעילות השונים של החברה.

במסגרת הגיוס הנפיקה החברה מניות שתהוונה, לאחר הקצאתן, כ-4.31% מהונה המונפק והנפרע של החברה. ההנפקה בוצעה לפי מחיר של 70.75 שקל למניה. את ההנפקה הובילה הפניקס חיתום.

החברה פרסמה בשבוע החולף את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2023 והציגה עלייה של כ-9.3% בהכנסות לכ-1.8 מיליארד שקל, ו- EBITDA של כ-152 מיליון שקל המהווה עלייה של כ-11.6%. בנטרול מגזר המזון הסתכם הרווח הנקי ברבעון לבעלי המניות בכ-29 מיליון שקל, כאשר יצויין כי מגזר המזון (Carrefour) עבר ברבעון ל-EBITDA חיובי, בהמשך לתוכנית הארגון מחדש שיושמה במגזר זה והחברה ממשיכה ביישום פעולות לשיפור תוצאות המגזר.

בימים אלה נמצאת אלקטרה מוצרי צריכה בתנופת עשייה בכל מגזרי הפעילות של הקבוצה, ביניהם מגזר קמעונאות מזון בו נמשך תהליך ההשקה של רשת Carrefour כאשר עד כה הושקו 74 סניפים, תוך גידול חד של כ-60% במכירות בסניפים שהוסבו, מגזר קמעונאות חשמל עם עלייה חדה של כ-6.6% במכירות הסניפים הזהים ושל כ-20.2% ברווח המגזרי, ברבעון השלישי של השנה ומגזר ספורט ופנאי בו חלה צמיחה בפעילות סער המחזיקה ברשתות Columbia, אאוטסיידרס ושבילים.

אלקטרה מוצרי צריכה הינה קבוצה הפועלת בחמישה תחומי פעילות, המדווחים גם כמגזרי פעילות בדוחותיה הכספיים, כמפורט להלן: הראשון – ייבוא, יצוא, ייצור, שיווק, מכירה והפצה של מוצרי צריכה חשמליים ומתן שירות למוצרים (" מגזר מוצרי צריכה חשמליים"); השני – הפעלת רשתות שיווק קמעונאיות למכירת מוצרי צריכה חשמליים ("מגזר קמעונאות חשמל"); השלישי – פעילות קבוצת הקמעונאות Carrefour ורשת 7-Eleven שבהקמה ("מגזר קמעונאות מזון"); הרביעי - הפעלת רשתות שיווק, ייבוא, ייצור, שיווק והפצה של ציוד ומוצרי הלבשה והנעלה למטיילים, מחנאות, סקי וסנובורד, ספורט שטח ופנאי, וכן, הפעלת רשת חנויות בזיכיון של המותג Adidas ("מגזר ספורט ופנאי") ; החמישי – פיתוח והקמה של נדל"ן להשקעה ("מגזר נדל"ן להשקעה") מנכ"ל החברה הוא צביקה שווימר והמשנה למנכ"ל, אחראי על העניינים הכספיים הוא יוני צברי.


מסמך זה מסכם את עיקרי הדיווח של החברה, לצורך הנגשת תמצית המידע הרלבנטי, כפי שאושר על ידי החברה. מסמך זה אינו מהווה תחליף לעיון בדיווח המלא, כפי שפורסם רשמית על ידי החברה באתר רשות ני"ע ו/או באתר הבורסה ו/או באתר החברה, והכולל מידע נוסף, לרבות אזהרות משפטיות. אין לראות במסמך זה המלצה ו/או ייעוץ לרכישת ני"ע, ביצוע השקעות או עסקאות כלשהן בני"ע.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il