TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת פרייטוס מתמזגת עם ספאק על פי שווי של 435 מיליון דולר‎‎


קרדיט: Gesher 1
העסקה צפויה להיסגר במחצית השנייה של 2022, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים, לרבות אישור בעלי המניות של גשר ופרייטוס ובדיקה רגולטורית.


חברת Freightos שפיתחה פלטפורמה להשוואת מחירים, תמחור, הזמנה ותשלום לשירותי הובלה ושילוח בזמן אמת, חתמה על הסכם במסגרתו החברה תתמזג עם הספאק Gesher 1 על פי שווי שוק מוערך של 435 מיליון דולר ותתחיל להסחר בנאסד"ק תחת הסימול FROS. המיזוג אושר פה אחד בדירקטוריונים של גשר ופרייטוס. העסקה צפויה להיסגר במחצית השנייה של 2022, בכפוף לתנאי הסגירה המקובלים, לרבות אישור בעלי המניות של גשר ופרייטוס ובדיקה רגולטורית.

הפלטפורמה של פרייטוס משרתת כיום למעלה מ-10,000 יבואנים ויצואנים, 3,500 אנשי שילוח ו-200 חברות תעופה, הובלה ימית והובלה יבשתית. הטכנולוגיה של החברה מעניקה מענה לאתגרים שנוצרו בשרשרת האספקה העולמית ומאפשרת השוואה בזמן אמת של תעריפי ההובלה של ספקים שונים. מדי שנה נעשות באמצעותה מאות אלפי הזמנות. החברה רשמה מאז 2019 צמיחה מהירה של 213% בהזמנות ושל למעלה מ-60% ברווחים הגולמיים.

הספאק Gesher 1 הוקם והחל להיסחר בנסדא״ק בשנה שעברה בהובלה של עזרא גרדנר, מייסד ושותף בקרן ההשקעות האמריקאית Varana Capital, המשמש מנכ"ל החברה, עמרי צ'רני, מייסד ושותף בקרן High House Investments הישראלית, וכריס קווארד, בכיר לשעבר ב-UBS ובקרן Point72.


מאחורי Gesher 1 עומדים גם המשקיעים וחברי הועדה המייעצת אדי שלו, מוותיקי המשקיעים בהייטק הישראלי, ייסד את קרן Genesis Partners אשר נמכרה ל- Insight Partners, ושותף בקרן F2 וקובי מרנקו, משקיע אנג׳ל מוכר ומכהן כמנכ״ל חברת ארבה רובוטיקס (arbe) שהונפקה אשתקד במסגרת מיזוג עם ספאק.

בעלי המניות הקיימים בפרייטוס, שיחזיקו כ-78% בחברה הממוזגת, כוללים את FedEx Corporation, SGX Group מספר חברות תעופה גדולות, ביניהן Qatar Airways, IAG Cargo, חטיבת המטענים של International Airlines Group, קבוצת חברות תעופה מובילה שהמותגים שלה כוללים את British Airways ואיבריה , LATAM Airlines Group בוב מילוד, היו"ר של בוקינג אחזקות ומשקיעים פיננסיים מובילים בהם Aleph ו-MoreVC .


במסגרת הסכם המיזוג גויס לחברה סכום של לפחות 80 מיליון דולר (ועד 166 מיליון דולר) ממשקיעים ושחקנים אסטרטגיים בתעשיית השילוח, בהם קטאר אירוויז, חברת המטענים האויריים הגדולה בעולם, שתשקיע בחברה המשולבת עוד 10 מיליון דולר.

צבי שרייבר, מייסד ומנכ"ל פרייטוס: "בהקמת החברה קיבלנו השראה מהמהפכות הדיגיטליות המוצלחות בתחומי טיסות הנוסעים, לינות, קמעונאות ותעשיות רבות אחרות. המטרה שלנו היא להביא יעילות ושקיפות דומות לתעשיית ההובלה הבינלאומית, שמעבירה סחורות בהיקף של 22 טריליון דולר, אך מתנהלת באופן לא דיגיטלי ברובה. כולנו עדים למה שקורה כשתחום המשלוחים לא פועל בצורה חלקה ויוצר מחסור במלאי ועליית מחירים, שמאתגרים עסקים וצרכנים ברחבי העולם.


השילוב שלנו עם גשר 1, הפיכתנו לציבוריים וגיוס ההון הנוסף יאפשרו להרחיב הפלטפורמה באופן משמעותי ולהפוך לכלי מוביל בשינוע הבינלאומי.

עזרא גרדנר, מנכ"ל Gesher 1: "פרייטוס משדרגת את תעשיית השילוח העולמית ומביאה חדשנות אמיתית לתחום הלוגיסטי. החברה מציגה רווחיות גולמית נאה, קצב צמיחה גבוה ונאמנות לקוחות גבוהה. היא מובחנת בטכנולוגיה היחודית, ניתוח נתונים ופריסה של לקוחות מרכזיים הכוללים כמה מהשחקנים המובילים בשרשרת האספקה ​​העולמית כיום. הפיכת החברה לציבורית תספק למשקיעים הזדמנות ההשקעה בפלטפורמת שילוח גלובלית. אנחנו נרגשים לשתף פעולה עם צבי וצוותו בהזדמנות השוק העצומה הזו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il