TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הולמס פלייס מדווחת על תוצאות כספיות לרבעון הראשון של 2022


החברה מציגה רווח נקי של 9.4 מיליון שקל מול הפסד של 35.4 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2021 ורווח נקי של 3.8 מיליון ש"ח ב-2019

חברת הולמס פלייס אינטרנשיונל בע"מ, החברה הגדולה בישראל למועדוני כושר ובריאות, מפרסמת הבוקר את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2022.

הכנסות החברה הסתכמו ברבעון הראשון של השנה בכ-102 מיליון ש"ח , בהשוואה להכנסות של כ-17 מיליון ש"ח ברבעון הראשון אשתקד. העלייה הניכרת בהכנסות נובעת בעיקר בשל העובדה שמועדוני הקבוצה היו פתוחים כל הרבעון הראשון השנה (בחלק מהרבעון עדיין חלו מגבלות התו הירוק על מועדוני כושר, מגבלות אשר בוטלו לקראת סוף הרבעון), בהשוואה לכ-43% בלבד מתקופת הרבעון הראשון אשתקד בהם המועדונים היו פתוחים בשל מגבלות הקורונה,. בנוסף, בהשוואה לרבעון הראשון של 2021, מספרי המועדונים והמנויים רשמו עלייה אשר תרמה לשורת ההכנסות.

ה-EBITDA ברבעון הראשון של 2022 הסתכמה בכ-14.9 מיליון ש"ח , בהשוואה ל-EBITDA שלילית בהיקף של כ-27 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2022 הסתכם בכ-9.4 מיליון ש"ח , בהשוואה ל-הפסד רבעוני של כ-35.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

מספר המנויים בסוף הרבעון ממשיך לגדול בהתמדה, והסתכם בכ-153 אלף בסוף הרבעון הראשון השנה בהשוואה לכ-128 אלף מנויים בסוף רבעון ראשון 2021.

מנכ"לית החברה קרן שתוי ציינה כי "הולמס פלייס שמה ברבעון הראשון של שנת 2022 את הקורונה מאחוריה מבחינת התוצאות הכספיות, עם נתונים פיננסיים טובים יותר מברבעון הראשון בשנת הפעילות המלאה טרום הקורונה, שנת 2019, וזאת על אף העובדה שישנם עדין מועדונים שטרם חזרו לרמת הפעילות טרום הקורונה. אנחנו צופים כי תוך 12 חודשים יגדל מספר המנויים במועדונים אלה, עובדה שתתרום לשיפור נוסף בתוצאות הכספיות. ה-EBITDA גם היא המשיכה להשתפר והסתכמה בכ-15 מיליון ש"ח ברבעון החולף, התוצאה הטובה ביותר שהולמס פלייס הציגה עד למועד זה ".

שתוי הוסיפה כי "במהלך הרבעון רכשנו את מועדון JOY בהוד השרון, כאשר התמורה תשולם מתוך רווחי המועדון בשנים הבאות. אנחנו עם הפנים קדימה בכל הכוח ובתחילת הרבעון השני, הקבוצה פתחה את הולמס פלייס פמילי כפר סבא ואייקון כפר יונה ומתעתדת לפתוח עד סוף שנה זו מועדון פמילי נוסף באשדוד ועוד כ-3 מועדוני אייקון".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il